Citat:
Jag köper ditt, Tate är ett globalismens praktex och muslim och därmed avskriven av mig.
Jo då, men att han lyder inte! Han säger öppet att England är på alla punkter ett misslyckat land där folk rånas öppet mitt på dagen, även att han själv blir utsatt!
Inte för att makten är nationellt sinnad men att han vågar kritisera England som precis som Sverige står som lyckad modell för rasblandning, globalism, frihet demokrati och rättvisa bla bla och så står den där Tate och påstår annat!
En färgad man som vill se ordning och reda! Är för konservativa värderingar. Att det tar vill jag lova. Det är inte längre ett gangsta lajvande i en rappvideo utan en direkt kritik riktat mot systemet, tänk om det sprider sig?
Tates målgrupp är invandrarungdom och Tate ordinerar Islam, bara det är dynamit.
Jo då, men att han lyder inte! Han säger öppet att England är på alla punkter ett misslyckat land där folk rånas öppet mitt på dagen, även att han själv blir utsatt!
Inte för att makten är nationellt sinnad men att han vågar kritisera England som precis som Sverige står som lyckad modell för rasblandning, globalism, frihet demokrati och rättvisa bla bla och så står den där Tate och påstår annat!
En färgad man som vill se ordning och reda! Är för konservativa värderingar. Att det tar vill jag lova. Det är inte längre ett gangsta lajvande i en rappvideo utan en direkt kritik riktat mot systemet, tänk om det sprider sig?
Tates målgrupp är invandrarungdom och Tate ordinerar Islam, bara det är dynamit.
Ordning och reda? Tvärtom, han vill göra som han vill, bryta mot lagen och korrumpera poliser, det är därför han flyttat till Rumänien.
Globalism? Vad menar du med det? Handel?
USA är emot globalism sedan Kina utkonkurrerat de, även EU är emot globalism med sina handelshinder gentemot länder utanför EU.
Rasblandning? Han är själv rasblandad och hade han sett ut som en neger och sagt det han säger på You Tube då hade ingen brytt sig om det.
Han för sig som en vit man och hans följarskara består av vita unga killar som vill bli som han, de hade aldrig följt efter en neger.
Han har inga negrer i sin omgivning varken kvinnor eller män.