2022-12-27, 19:07
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citys två senaste matcher mot Leeds är 11 mål och inget insläppt. Hur många mål gör den norska psykopaten i morgon?
Citera
2022-12-27, 20:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nej nu har du skitit i det blå skåpet. Minns du när du tog ut din city/arsenal elva? Bara arsenal spelare i stort sett. För du menar väl ändå inte att det finns andra lag som är bättre än City / Arsenal eller hur? Alla vet att hade du inte tycker någon i Manu, Chelsea eller Liverpool har så bra spelare som just ni har nu.
Vad jag skrev, var att Man City har ett bättre anfall, men att AFC och City är ganska jämnbördiga när det gäller mittfältet, och att vi har ett bättre försvar än vad Man City har. Och det står jag för fortfarande.
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ärligt talat tycker jag att det i nuläget inte finns någon bättre högerback än Ben White, ingen bättre DM än Partey, ingen bättre vänsteranfallare än Martinelli och ingen bättre högeranfallare än Saka. Skulle vilja utnämna Ödegaard till bäst på sin position också, men det är en svår position att jämföra. Är det jämförbart med KDB, Bruno Guimares?

White kan kanske diskuteras men de övriga tre är för tillfället en klass för sig. Om någon såg matchen mot WH igår så såg ni att WH-spelarna inte ens vågade gå nära Partey, livrädda var dem.

Arsenals första 11 är så otroligt väloljade och samspelta. Men svagheten är som så många gånger tidigare sagts bredden. Igår gjorde Arteta 1 byte (+2 tidsslösande på övertid), trots att matchen var vunnen med 20 minuter kvar. Han vågade ändå inte riskera nåt genom att göra byten.
100% 👍
Citera
2022-12-27, 21:06
Medlem
Beaver14s avatar
Är VNL skadad eller är han på väg att bli såld? Inte ens på bänken mot Nottingham.

Intressant att en ytterback, Wan-Bissaka sätts som centerback före Maguire. Han står verkligen inte högt i kurs hos Ten Hag. Försäljning på g även där? Men vem vill ha, som också har råd? Antar att han sitter på några pund i veckolön.
Citera
2022-12-27, 23:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Är VNL skadad eller är han på väg att bli såld? Inte ens på bänken mot Nottingham.

Intressant att en ytterback, Wan-Bissaka sätts som centerback före Maguire. Han står verkligen inte högt i kurs hos Ten Hag. Försäljning på g även där? Men vem vill ha, som också har råd? Antar att han sitter på några pund i veckolön.

Ja Harry borde byta klubb om han vill få speltid till nästa EM. Skeppa iväg honom till Italien
Citera
2022-12-28, 03:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Är för tidigt att snacka om titeln. Men personligen, så blir jag bara mer o mer övertygad om att det blir Arsenal som lyfter PL-bucklan i Maj mnd.

Och självklart, så ska man stå upp för sitt lag, oberoende av hur bra eller dåligt det än går. Kudos för det.

Vad tycker du om att Kulan fick guldbollen?
Citera
2022-12-28, 14:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad tycker du om att Kulan fick guldbollen?
Välförtjänat.
Citera
2022-12-29, 02:24
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Reece James skadad och borta en månad, killen är gjord utav glas, tråkigt!
Citera
2022-12-30, 07:31
Medlem
Spelare från holländska ligan har väl alltid varit lite hit or miss i Premier League men förstår inte riktigt varför folk är så försiktiga när det gäller Gakpos förmåga. Killen är ren klass och jag är sjukt missnöjd med att United velade så pass länge att Liverpool fick gå in och plocka honom. Särskilt när ryktena säger att United hade behövt betala runt 60 miljoner pund medan Liverpool fick honom för typ 37?

Visst att han verkar föredra vänsterytter som i PSV men han kan lira anfallare också. Var väl just därför United var så passiva, man vill helst ha en ren striker som kan konkurrera med Martial men vafan, när han går sönder igen så kan man peta upp Rashford där istället.

Bara att kongratulera Liverpool till en fin värvning.
Citera
2022-12-31, 15:25
Medlem
Citat:
Välförtjänat.
Arsenal slutar 7a
Citera
2022-12-31, 16:15
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hur högt rankar ni VVD nu för tiden? Hur stora och vad är skillnanderna från hur han spelar nu mot innan hans skada?
Citera
2022-12-31, 17:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hur högt rankar ni VVD nu för tiden? Hur stora och vad är skillnanderna från hur han spelar nu mot innan hans skada?
van Dijk har i mina ögon ”alltid” varit överskattad.
Citera
2022-12-31, 17:17
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
van Dijk har i mina ögon ”alltid” varit överskattad.
Liksom ditt ”lag” PUNKT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in