2022-12-31, 12:02
Medlem
Men han andra som Einar hängde med natten han dog, var är han nu? Tror vi att även han kommer att dö?
Citera
2022-12-31, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
5. Dom befinner sig utomlands.

Jag är med på dina banor. Men vilka är "Einars" grabbar som skulle komma med en get back?

Han umgicks ju med Adel och Dumle dagen han mördades.

Vilka är Einars vänner?

Einar hade ju inga riktiga vänner men han betalade väl både Alikhan och Västerås för beskydd?
Är kanske någon som han betalade som har klippt Dumle för att behålla trovärdigheten?

Men jag bara spånar…
Citera
2022-12-31, 12:08
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Någon som har info om folk nära Einar som nyligen blivit släppta?

Undrar varför deras get back kommer nu.

Om man lyssnar på vad gatan säger så sägs det vara rapparen Ville och grabbarna från Högdalen som hämnas Einar. De har glocks och är jävligt upprörda över att Einar dödades.

Som jag förstått det så går de all in nu och ska radera ut varenda shuno som hade med Einars mord att göra. Sprid inte detta vidare då det kan påverka de som gömmer sig.
Citera
2022-12-31, 12:09
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Om man lyssnar på vad gatan säger så sägs det vara rapparen Ville och grabbarna från Högdalen som hämnas Einar. De har glocks och är jävligt upprörda över att Einar dödades.

Som jag förstått det så går de all in nu och ska radera ut varenda shuno som hade med Einars mord att göra.

Sluta trolla i dom här trådarna
Citera
2022-12-31, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Einar hade ju inga riktiga vänner men han betalade väl både Alikhan och Västerås för beskydd?
Är kanske någon som han betalade som har klippt Dumle för att behålla trovärdigheten?

Men jag bara spånar…
Jo då det hade han men kanske inte vart någon som har gått i krig för han då.
Citera
2022-12-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag har FUP, men den är väldigt intetsägande. Lägger upp den samt en annan FUP då han greps utanför en adress han stundom bodde på inne i Stockholm.

Blandade handlingar rörande Dumle: https://gofile.io/d/BdU8oH

Polisen skriver i FUP att de tog saker i beslag i lägenheten i Stockholm där Dumle gömde sig:
Vid husrannsakan påträffas föremål som tas i beslag, detta registreas dock i ett nytt ärende då vi inte kan styrka att misstänkt i detta ärende bor på Sankt Göransgatan 147. För vidare grund till varför en ny anmälan skrevs se K1207816-21
Inte för att det är avgörande, men det hade varit intressant att veta vad polisen hittade där och då.

Och ja, Dumle bodde stundtals på aktuell adress som är skriven i hans lillebrors namn.
Citera
2022-12-31, 12:43
Medlem
Citat:
5. Dom befinner sig utomlands.

Jag är med på dina banor. Men vilka är "Einars" grabbar som skulle komma med en get back?

Han umgicks ju med Adel och Dumle dagen han mördades.

Vilka är Einars vänner?

Dessa "vänner" är grabbar han växte up med från Bagis, hans halvbror George kör även med dessa grabbar. George muckade från finkan 16 November. Så ja antar att han suttit och planerat detta sen dess eventuellt skaffa fram medel osv...
Citera
2022-12-31, 12:44
Medlem
iakktagares avatar
En ny generation kommer upp den förra försvinner. Men det är en kort karriär, i en dålig framtidsbransch fylld av hyenor och ormar. Som att jaga synvillor i öknen typ! De kan lika gärna skjuta sig själva för att förkorta lidandet! De har mer chans att vinna på Lotto än att komma ur den där karriären rika,,,, endast ett litet fåtal som är organiserade kan tjäna pengar, men de får leva med livvakter i bunkrar typ!
Citera
2022-12-31, 13:08
Medlem
Citat:

Men jag bara spånar…
Einar umgicks en del med VC Barre och Adam, båda från Märsta.
Einar vakande upp hos VC Barre den morgonen då han tragiskt nog blev mördad senare på kvällen.
Öppna ögonen.
Citera
2022-12-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Einar umgicks en del med VC Barre och Adam, båda från Märsta.
Einar vakande upp hos VC Barre den morgonen då han tragiskt nog blev mördad senare på kvällen.
Öppna ögonen.

Vad menar du?

Har VC Barre och Adam ett stort våldskapital?
Citera
2022-12-31, 13:17
Medlem
Citat:
Vad menar du?

Har VC Barre och Adam ett stort våldskapital?
Dom har kopplingar till Märstanätverket framförallt Baran (VC Barre) han är ”bror” med en av de högre ledarna Daniar.
Dock håller dom extremt låg profil och VC Barre raderade allt som hade med Einar att göra strax efter att han blev mördad.
Höjdarna sitter och trycker utomlands.
Citera
2022-12-31, 13:22
Medlem
Enligt brottsplats Stockholm är de bagis som ligger bakom detta ,med en 20 åring ledande roll i detta nmed hjälp av folk från Spanien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in