2022-12-31, 11:43
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Kopplingen att IQ är omvänt proportionell mot brösten storlek framfördes ursprungligen i tråden av någon som betraktade det manliga könets sexuella preferenser.

Korkade killar gillar stora brön.

Jag byggde vidare på tankegången i all enkelhet och menade att det gällda även bärarna av sagda attraktion.
Skulle tro att intelligenta också föredrar attraktiva kvinnor men att de bara prioriterar intelligens om de måste välja. En mindre intellektuell går kanske i stort enbart på fysisk attraktion.
Citera
2022-12-31, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Skulle tro att intelligenta också föredrar attraktiva kvinnor men att de bara prioriterar intelligens om de måste välja. En mindre intellektuell går kanske i stort enbart på fysisk attraktion.

Jag ser inte stora bröst som attraktiva, ej heller platta tjejer. Men lagom till mindre är sexigast.

Vårtgården får inte vara stor.

En vårtgård som täcker en stor patte är direkt frånstötande och kräver samlag medelst säck.
Citera
2022-12-31, 11:48
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Kvinnor med enorma bröst går bort för dom är oftast feta och har problem med fetma, likaså kvinnor med små bröst som knappt syns. De liknar 14-åriga pojkar. Oavsett om dom är snygga men har små mikrobröst så går de bort.

De med silikonbröst går också bort. Tjejer lurar oss med så mycket som fejkar deras snygghet. Smink, push-up-kläder, hårförlängningar, ögonfransar, läppfyllning, naglar och vad mer missar jag? Men den vidrigaste bluffen är silikonbrösten.
Senast redigerad av KnolaDinMama 2022-12-31 kl. 11:53.
Citera
2022-12-31, 11:49
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 42o4LY
Alldeles för stora! Och riktigt fula gårdar. Men ah ,smaken är som baken, och det är väl tur det Kan jag tycka

Nja, det är mysigt med hängpattar. Det går väl knappast att ha en tonårig fru hela livet. En bra BH krävs för riktiga kvinnor.

Mike Pence
Citera
2022-12-31, 11:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Kvinnor utan småbarn kunde nog vara med och jaga om det är förföljelsejakt, tror du inte?

Litteratur gills inte heller, man behöver i9nte vara smart för att vara nällad i flabben.

Men kika på de kvinnor som gifter sig med mattenördarna på matematicum eller teknisk matematik... inte fan har de stora boobs?
Nej det kunde de inte då de födde barn konstant eller så hjälpte de att ta hand om andras barn.
Citera
2022-12-31, 12:06
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Jo, men bröst som är som feta hängande bulldegar är väl inte attraktivt?

Hellre mindre men tighta och fasta.

Eller så är smaken som baken? Varför har vissa så svårt att förstå att alla gillar olika?

Ett par stora mjuka tuttar gör mig kåt. Det bara är så, kan inte förklara varför.
Citera
2022-12-31, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej det kunde de inte då de födde barn konstant eller så hjälpte de att ta hand om andras barn.

Så du menar att stora bröst var det som reproducerade sig när vi var på grottstadiet?

Tycker nog att min nyårshypotes utvecklar sig positivt ändå.
Citera
2022-12-31, 12:23
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Så du menar att stora bröst var det som reproducerade sig när vi var på grottstadiet?

En hypotes kan vara att Mark Levengood tycker att Jonas Gardell har lagom stora bobs.

Mike Pence
Citera
2022-12-31, 12:23
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:

Stora bröst har varit eftertraktat sedan urminnes tider.

https://www.fotosearch.com/CSP430/k4309628/
Citera
2022-12-31, 12:31
Medlem
snurresprettiss avatar
Vissa är patt-skadade, det är så klart inget märkligt men när gubbarna blir äldre och fortfarande är lika skadade så börjar det blir både äckligt och patetiskt.
Citera
2022-12-31, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Eller så är smaken som baken? Varför har vissa så svårt att förstå att alla gillar olika?

Ett par stora mjuka tuttar gör mig kåt. Det bara är så, kan inte förklara varför.

Detta. Bra slutsats.
Citera
2022-12-31, 13:00
Medlem
halaltarzans avatar
Jag håller väl med TS.

Men träffar man någon attraktiv kvinna som nu råkar var utrustad med ett par rejäla pattar så får man väl liksom ta det.

Dock ska man veta att har du en snygg kvinna glor många män, men har du en snygg kvinna som dessutom har stora pattar så glor i princip alla män. Och är du t.ex. ute på krogen så kan hon fan inte ens gå till muggen utan att det kommer någon lelle som ska försöka ragga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in