r inte Bianca (Amanda Lindh) med i filmen? Lite synd d hon r s snygg tjej som jag grna hade kollat in i en lngfilm. Aftonbladet ger den frresten 2 plus i betyg och tycker att den saknar det dr lilla extra.
Ovntat vlbalanserad film nd, trodde den skulle gra sig smre i formatet. Gillar att den inte slutar klichartat utan att Patrik ntligen fr hamna dr han ska vara.
Sen frstr jag inte vissa saker, som Jans helomvndning i personlighet. Absolut, hans fuck it-attityd med nya sexuella experiment i relation till cancern vcker sklart tankar om att livet r fr kort fr att inte prova nya saker. Men att han blir ett oknsligt och ofrstende rvhl som senare ven kommer dragandes med Patriks dda far som slagtr utan skam i kroppen r ju s fruktansvrt out of character att jag undrar vad som hnde under skrivandet egentligen.
Inget tyder p att mer n ett r passerat mellan sista ssongen och filmen, s varfr vlja en ttaring fr att spela typ fyrariga Lo? Snt dr kan jag stra mig p. Ocks att den nya Lo r konventionellt st medan den gamla Lo sg ut som ett litet penntroll.
Nvl, hoppas p en till ssong med den nya Bonusfamiljen. Mer intressant konstellation nu.
Senast redigerad av Dr King 2022-12-17 kl. 20:35.
Ovntat vlbalanserad film nd, trodde den skulle gra sig smre i formatet. Gillar att den inte slutar klichartat utan att Patrik ntligen fr hamna dr han ska vara.
Sen frstr jag inte vissa saker, som Jans helomvndning i personlighet. Absolut, hans fuck it-attityd med nya sexuella experiment i relation till cancern vcker sklart tankar om att livet r fr kort fr att inte prova nya saker. Men att han blir ett oknsligt och ofrstende rvhl som senare ven kommer dragandes med Patriks dda far som slagtr utan skam i kroppen r ju s fruktansvrt out of character att jag undrar vad som hnde under skrivandet egentligen.
Inget tyder p att mer n ett r passerat mellan sista ssongen och filmen, s varfr vlja en ttaring fr att spela typ fyrariga Lo? Snt dr kan jag stra mig p. Ocks att den nya Lo r konventionellt st medan den gamla Lo sg ut som ett litet penntroll.
Nvl, hoppas p en till ssong med den nya Bonusfamiljen. Mer intressant konstellation nu.
Kan du inte skriva till mig och spoila vad som sker med Patrik och hur det gr fr Martin? Orkar inte se den p bio
Kan inte skicka PM till dig pga frre n 30 inlgg, men lgger spoiler hr:
Hej!
Inget utvecklas fr Martin i filmen. Han har skaffat en tjej i 20-rsldern och Eddie str sig p det. Tjejen r den drivande kraften fr att f honom att gra ngot verhuvudtaget, d hon r den enda positiva drivkraften i hans liv. Annars gr han bara omkring och klagar p att han mste ta ansvar, brkar med Patrik och r lika allmnt sopig som vanligt. Han fyller nstan en funktion fr storyn nr han stter press p Jens, som legat med Lisa, att bertta fr Patrik. Men i slutndan r det dock till absolut ingen nytta, fr avsljandet sker p annat stt och leder inte fram till ngonting alls.
Patrik blir lmnad av Lisa en gng fr alla, hamnar i en djup depression och blir ntligen tillsammans med Elin dr han hr hemma.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2022-12-31 kl. 11:37.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!