Citat:
Ursprungligen postat av
psyninja
Detta tror jag själv stenhårt på.
Flera jag känner har gått bort i väldigt snabba förlopp efter vaccinet.
Den ena (nära släkting) hade haft cancer i 7 år men under kontroll. Efter spruta 2 tog det 3 månader så hade cancern vunnit. Läkarna och vi själva blev väldigt chockade över det plötsligt snabba förloppet.
En annan är en kollega som hade haft bröstcancer tidigare men varit frisk i flera års tid. Efter dos 3 så började hon bli väldigt trött och slö så hon åkte in och de såg markörer på blodprov vilket gjorde att hon fick åka in för djupare koll. Cancer i hela kroppen! Gick bort 3 veckor senare. Lämnade 4 döttrar utan mor.
Samma här, min släkt har drabbats hårt av exploderande cancerfall efter att besprutningen av unga friska människor började och folk gick på den stenhårda marknadsföringspropagandan från korrupta myndigheter.
Tre kvinnor inom närmsta släkten har fått cancerdiagnoser, en i 30-årsåldern och två runt 40. Bra "skick" innan sprutorna, inga kroniska sjukdomar eller övervikt etc, en av dem hade nån form av autoimmun sjukdom som också blev mycket värre innan cancern bröt ut så hastigt att hon låg på IVA i över en månad bara för att hållas vid liv, gick tyvärr inte vägen i längden, extremt aggressiv form. Förhoppningsvis håller sig cancern sig borta för den som blivit "frisk", den tredje kämpar på med sina cellgifter och vi hoppas på det bästa.
Kan ju säga som så att ingen av oss kommer ta några fler sprutor, synd att många kom på det alldeles för sent
Helt sjukt att man kan få total ansvarsfrihet och godkänna helcensurerade kontrakt för något sådant här otroligt viktigt. Öppnar verkligen upp ögonen på vilka empatistörda dårar som styr samhället och multinationella företag.