Citat:
Ursprungligen postat av
RealTide
Helt ok att du ogillar både Ukraina och Ryssland, men ingen gillar dig som tycks anse att vi kan skita i frihet demokrati avständighet, länders rätt till sitt eget territorium, osv osv
bara för att du vill ha lite billigare energi??
Nä fy fan för din inställning och din moral, du stinker.
Och fyi, rysslands ekonomi har tatt stryk och gör så även 2023, sanktionerna biter.
När ni inte kan komma med "rysstroll" så försöker ni ändra meningens börd och påklistra påstådda åsikter på ett visst sätt för att passa din agenda, bara ohederlig debatt / härskarteknik.
Vart fan har jag sagt att jag stödjer ryssarnas beteende? Ingenting av det du påstår står jag för, men det har inget med tråden att göra heller. Bara bevisar hur ni fungerar, många ord med liten börd.
Skräpkultur och ett skräpfolk, dessa är inte värda att ruinera hela Europa för dess folk där man ens inte verkar veta hur bra sanktionerna biter, då IMF säger emot dina påståenden. Om du tror att "bara lite" dyrare energi är den enda konsekvensen detta kan leda till så bevisar du bara vad du har innanför pannbenet (eller i det har fallet, saknar).