Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-30, 19:19
Medlem
Det ena. Jag loggar ut från FB. Stänger ner fönstret. 3 minuter senare öppnar jag ett nytt fönster och öppnar FB, ser då att jag är inloggad. Fast jag loggade ut. Fan är detta?

Och nummer två.
Hade skrivit ordet hund. Upptäckte att jag glömde lägga till "mat" så ordet skulle bli hundmat. Ändrar då ordet till hundmat men råkade skriva fel så det blev "hundnat". Då tog jag bort bokstaven n och skrev m och sedan klickade med musen för att fortsätta skriva längre ner i inlägget. Då när jag klickade så ändrades ordet hundmat till det jag först skrev, vilket var hundnat.

Varför spökar Flashback? Man logga ut och sedan är man inloggad. Boksäver ändrar sig till ursprungsbokstaven när man försöker korrigera ordet. Någon som märkt av liknande cp ryck på flashback?
Citera
2022-12-30, 19:26
Det händer mig med. Sen trycker jag på F5 så är jag inloggad igen. Bugg när man hoppar mellan flikar eller något...
Citera
2022-12-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Spooky.........har du kollat under sängen?

Det buggar sig på forumet tror jag.

Ibland också när man ska logga in så kan man få klicka massvis med gånger på logga in för att nått ska hända. Typ jag klickar 10 gånger och inget händer. Stänger ner sidan och försöker 10 minuter senare, då går det prima.
Citera
2022-12-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Det händer mig med. Sen trycker jag på F5 så är jag inloggad igen. Bugg när man hoppar mellan flikar eller något...

Att du loggar ut för att sedan vara inloggad igen?
Citera
2022-12-30, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Spooky.........har du kollat under sängen?

Har även läst tidigare att folk loggat in och så har de hamnat på nån annans konto typ. Jävligt sällsynt, men har läst det tidigare i äldre trådar.
Citera
2022-12-30, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Att du loggar ut för att sedan vara inloggad igen?

Jepp det händer hela tiden. Vet inte om det är pga brave eller om det är flashback. Det är en del buggar på vissa hemsidor om man använder Brave.
Citera
2022-12-30, 21:38
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Bara nyfiken, varför loggar ni ut från flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in