2022-12-28, 01:09
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?
Det du borde göra är att jobba på din karisma.
Spelar du något instrument? Lär dig. Tänk på klädsel och stil, lukta gott, Bli ALDRIG full, måhända lite lullig, men aldrig full. Bland kvinnor är helskalliga män mer sexiga än de som har flint på skulten. Vad det gäller rakvatten så fråga expediter vad dom föredrar.
Det är tamejfaan så att jag vill öppna en karisma-studio, där man lär män hur man gör för att få kvinnor att bli intresserade av mig, dig.
10.000 sek för en heldag!
Citera
2022-12-28, 02:39
  #98
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Det du borde göra är att jobba på din karisma.
Spelar du något instrument? Lär dig. Tänk på klädsel och stil, lukta gott, Bli ALDRIG full, måhända lite lullig, men aldrig full. Bland kvinnor är helskalliga män mer sexiga än de som har flint på skulten. Vad det gäller rakvatten så fråga expediter vad dom föredrar.
Det är tamejfaan så att jag vill öppna en karisma-studio, där man lär män hur man gör för att få kvinnor att bli intresserade av mig, dig.
10.000 sek för en heldag!

Spela instrument? Varför tror du att kvinnor skulle falla för det? Jag skulle inte vilja bo ihop med någon, som måste öva varje dag - kanske flera timmar - på sitt instrument!
Citera
2022-12-28, 20:37
  #99
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Det finns en kvinna för dig därute!
Vart hittar jag henne? Och hur gammal ska jag bli innan jag hittar henne? 40? 50? 60?
Citera
2022-12-28, 20:54
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?
Det är antagligen lite sociala koder som du inte lärt. Vad du behöver göra är att träna på sociala sammanhang.

Du behöver skaffa fler vänner och göra mer saker. En vän räcker inte för 99% av befolkningen. Det är ungefär vad jag är nöjd med. Men jag är social och har släkt och kan även ta fram meningsutbyten med andra människor. Jag är till det yttre inte någon där det röjs att jag är introvert om man inte ser mitt liv ungefär. Som introvert ska du kunna ha fler människor i ditt liv.
Därför behöver du inte en partner att bli beroende av utan några vänner som kan tillföra dig lite innehåll i livet.

Det är en myt att tjejerna väljer långa killar. Det är mycket ovanligt med killar på dejtingsidor som är under 170 och mycket vanligt med killar som räknas som långa.

Det innebär att världen är full av korta killar med flickvänner och/eller familjeliv.

Längden påstås inte påverka snoppstorleken. Det är däremot en myt. Korta killar har mycket mindre än vad långa killar har. En mindre del av de kortare killarna har större än medel och såklart kan en längre kille ha en liten eller iaf under medel men som regel är det inte så.

Det vimlar med andra ord av kortare killar med snoppar under medel som har partners.

Ditt problem är att du behöver arbeta med din introverta personlighet. Du behöver kunna bli lite mer utåtriktad. Mer självsäker. Tro mer på dig själv och en massa annat.
Citera
2022-12-30, 19:11
  #101
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Det är antagligen lite sociala koder som du inte lärt. Vad du behöver göra är att träna på sociala sammanhang.

Du behöver skaffa fler vänner och göra mer saker. En vän räcker inte för 99% av befolkningen. Det är ungefär vad jag är nöjd med. Men jag är social och har släkt och kan även ta fram meningsutbyten med andra människor. Jag är till det yttre inte någon där det röjs att jag är introvert om man inte ser mitt liv ungefär. Som introvert ska du kunna ha fler människor i ditt liv.
Därför behöver du inte en partner att bli beroende av utan några vänner som kan tillföra dig lite innehåll i livet.

Det är en myt att tjejerna väljer långa killar. Det är mycket ovanligt med killar på dejtingsidor som är under 170 och mycket vanligt med killar som räknas som långa.

Det innebär att världen är full av korta killar med flickvänner och/eller familjeliv.

Längden påstås inte påverka snoppstorleken. Det är däremot en myt. Korta killar har mycket mindre än vad långa killar har. En mindre del av de kortare killarna har större än medel och såklart kan en längre kille ha en liten eller iaf under medel men som regel är det inte så.

Det vimlar med andra ord av kortare killar med snoppar under medel som har partners.

Ditt problem är att du behöver arbeta med din introverta personlighet. Du behöver kunna bli lite mer utåtriktad. Mer självsäker. Tro mer på dig själv och en massa annat.
De sociala koderna är absolut inte det jag är bäst på. Men det har ju blivit bättre med åren såklart. När jag var ung var jag nog mer socialt tappad. Att skaffa riktiga vänner är näst intill omöjligt när man blir äldre.

Det är ingen myt att tjejer vill ha långa killar. Har sedan ett tag använt Match.com och det är läskigt vad kvinnor som är typ 1.65 skriver vad dom vill ha för längd på killar. Jag förstår att det finns ett ideal (det har vi alla) men detta är ju krav. Sen vet jag också att många korta killar har flickvänner och barn. Men vi har det jävligt mycket svårare.

Jag har ju blivit lite mer självsäker när jag backpackat runt ensam (tror faktiskt jag utvecklats mycket av det) men problemet är att jag fortfarande inte kan börja prata med vem som helst vart som helst. Men vid dessa backpacking situationer är det inga problem.
Citera
2022-12-30, 20:25
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
De sociala koderna är absolut inte det jag är bäst på. Men det har ju blivit bättre med åren såklart. När jag var ung var jag nog mer socialt tappad. Att skaffa riktiga vänner är näst intill omöjligt när man blir äldre.

Det är ingen myt att tjejer vill ha långa killar. Har sedan ett tag använt Match.com och det är läskigt vad kvinnor som är typ 1.65 skriver vad dom vill ha för längd på killar. Jag förstår att det finns ett ideal (det har vi alla) men detta är ju krav. Sen vet jag också att många korta killar har flickvänner och barn. Men vi har det jävligt mycket svårare.

Jag har ju blivit lite mer självsäker när jag backpackat runt ensam (tror faktiskt jag utvecklats mycket av det) men problemet är att jag fortfarande inte kan börja prata med vem som helst vart som helst. Men vid dessa backpacking situationer är det inga problem.
Självklart är det möjligt att hitta vänner som äldre. Du behöver ha gemensamma nämnare för att först via något intresse hitta mer bekanta. Man går inte från en dag till en annan och är nära vänner såvida man inte adopterats av en människa med större personliga bekymmer. De brukar vara mer kontaktsökande

Rätt många skriver ut sin längd och någon mening i stil med då det tydligen ska vara viktigt men saken är att det är otroligt många som är mellan 182-194. Så hur kan de då vara singlar om det nu är det som kommer först?

Du har inte ens reflekterat över det faktum att medel är ett genomsnitt. Dvs väldigt många korta och långa har varit med och bidragit till summan som tagits fram. Det är alltså inte en längd som är den mest vanliga. Du utgick felaktigt från att du är under genomsnittet utan att tänka på att en hel del är över det. Med andra ord flertalet under också. Inte heller kopplade du ihop att din egen kroppsvolym/längd är skälet till att du är mindre än presenterade centimeter. Jag har även för mig att de är felaktiga och att snittet ska vara mindre.

Jag är totalt obildad i matematik
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.scb.se/contentassets/9608d268fa9c40178e30131f03776b76/percentiler_av_langd_vikt_bmi_2010-2011.xls&ved=2ahUKEwjKgs-4haL8AhUIxYsKHXkqDgQQFnoECAsQAQ&usg=AOvVaw3aND5spt 4Vpn3ipscmcbBa

1/10 är kortare än 170 eller längre än 188.

Du går dessutom på ungefär min längd. Jag är lite kortare och känner inte igen mig i ditt påstående om att det bara är en längd som gäller. Tror hälften av killarna jag strulat med i mitt liv varit under 172 iallafall och antal har nog inte nått 170. Då ska vi räkna in att längsta måste varit några centimeter ifrån två meter och att vanligaste längden på killar känns som 180.

Ditt problem är att du hakar upp dig på "sanningar" som inte existerar i verkligheten. Kanske de tjejerna på nätet skriver så men varför är det så många som är långa och singlar? För det ser då verkligen ut som det om du går in på en tjej profil och börjar bläddra.

Förrförra var rätt kort o sedan fick han för sig att det var därför han inte fick någon tjej men eftersom jag hade träffat honom och även skrivit innan osv så var problemet hans beteende. Ett dåligt beteende, kompenserar knappast att man är kortare. Lika liten som en taskig personlighet slätas över om du är lång.

Gick du aldrig i skolan? Inte tusan var det de längsta killarna som var populärast. Snarare fick de taskig hållning mer än annat av att försöka passa in. Den krökta ryggen har nog de flesta sett.

Ditt bekymmer är och kvarstår att du måste arbeta med allt det sociala hela tiden, överallt. Jag har suttit hur många år sedan som helst och haft många hundratals olika matchningar och säkert närmare hundratusen likes känns det som. Jag har inte hittat en enda normal kille under åren. Matchningar betyder inte mycket. De är mer eller mindre värdelösa. Det är och förblir vad du presterar det hänger på.
Citera
2023-01-05, 22:01
  #103
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
1/10 är kortare än 170 eller längre än 188.

Du går dessutom på ungefär min längd. Jag är lite kortare och känner inte igen mig i ditt påstående om att det bara är en längd som gäller. Tror hälften av killarna jag strulat med i mitt liv varit under 172 iallafall och antal har nog inte nått 170. Då ska vi räkna in att längsta måste varit några centimeter ifrån två meter och att vanligaste längden på killar känns som 180.

Ditt problem är att du hakar upp dig på "sanningar" som inte existerar i verkligheten. Kanske de tjejerna på nätet skriver så men varför är det så många som är långa och singlar? För det ser då verkligen ut som det om du går in på en tjej profil och börjar bläddra.

Förrförra var rätt kort o sedan fick han för sig att det var därför han inte fick någon tjej men eftersom jag hade träffat honom och även skrivit innan osv så var problemet hans beteende. Ett dåligt beteende, kompenserar knappast att man är kortare. Lika liten som en taskig personlighet slätas över om du är lång.

Gick du aldrig i skolan? Inte tusan var det de längsta killarna som var populärast. Snarare fick de taskig hållning mer än annat av att försöka passa in. Den krökta ryggen har nog de flesta sett.

Ditt bekymmer är och kvarstår att du måste arbeta med allt det sociala hela tiden, överallt. Jag har suttit hur många år sedan som helst och haft många hundratals olika matchningar och säkert närmare hundratusen likes känns det som. Jag har inte hittat en enda normal kille under åren. Matchningar betyder inte mycket. De är mer eller mindre värdelösa. Det är och förblir vad du presterar det hänger på.
Jag är ju medveten om att inte alla kvinnor går efter längd, men en jävla massa gör det. Men ja jag har hakat upp mig på vissa saker tyvärr. Det är sant att tjejerna i skolan inte valde kille efter längd, yngre tjejer gör inte det. Men när tjejer börjar bli äldre prioriterar dom längd före många andra saker.

Men var iallafall glad att du får matchningar, för vissa av oss får inte ens det. Som kille är det värdelöst att försöka träffa någon, och har man oddsen emot sig som jag är det ännu svårare.
Citera
2023-04-05, 22:41
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?


Varför startade du en nära identisk tråd när du har en där du fått 103 kommentarer?

Är det något som ligger i din personlighet kanske du bör reflektera lite över om det har med saken och din sociala situation att göra?

(FB) Kan en kille som jag hitta en partner?

Är det uttryck för en desperation borde du kanske söka dig till vården och försöka få profesionell hjälp om det är så här illa.
Citera
2023-04-05, 22:53
  #105
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Varför startade du en nära identisk tråd när du har en där du fått 103 kommentarer?

Är det något som ligger i din personlighet kanske du bör reflektera lite över om det har med saken och din sociala situation att göra?

(FB) Kan en kille som jag hitta en partner?

Är det uttryck för en desperation borde du kanske söka dig till vården och försöka få profesionell hjälp om det är så här illa.
När jag går in dessa depressiva perioder (som jag brukar göra när det närmar sig en högtid, påsk) så kommer depressionen och jag glömmer bort vad jag tidigare har skrivit.

Jag har varit på så många psykologbesök jag knappt kan räkna till, några år sedan senast däremot. Men livet känns så jävla hopplöst och tråkigt att leva ensam hela livet.
Citera
2023-04-06, 04:53
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
När jag går in dessa depressiva perioder (som jag brukar göra när det närmar sig en högtid, påsk) så kommer depressionen och jag glömmer bort vad jag tidigare har skrivit.

Jag har varit på så många psykologbesök jag knappt kan räkna till, några år sedan senast däremot. Men livet känns så jävla hopplöst och tråkigt att leva ensam hela livet.

Jag förstår och lider med dig. Men du har ju uppenbarligen en stor drivkraft att försöka göra något åt situationen.

Finns det inget konstruktivt du kan försöka göra?

Ni är ju tex många redan här inne som sitter i samma sits. Det finns mängder av liknande trådar skrivna av andra som känner lika som du. Varför inte bara gå igenom dom och skicka "pm".

Hittar du 50 som är lika ensamma och 10% vill göra något åt saken är ni ett gäng på fem som kan ses och åka på en kryssning eller liknande så har du plötsligt ett "gäng" som du ingår i.

Eller vänd dig till kyrkan och deras verksamhet för folk som inte har något umgänge och känner sig ensamma över högtider.

Ska du lösa det här måste du nog vara lite aktiv och inte så kräsen.
Citera
2023-04-06, 05:29
  #107
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Ska försöka beskriva mig själv och min situation så gott det går.

Jag är en kille på 36 år som aldrig haft en flickvän, haft samlag en gång och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har bara en vän som jag har kontakt med men inte direkt någon riktig vän speciellt inte efter hon fick barn för några år sedan. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en lägenhet jag trivs med. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Däremot är jag väldigt lugn av mig vilket kanske inte tjejer gillar. Introvert alltså.

Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vän. Träffade en tjej för för tio år sedan som jag gillade och verkligen gick in för fullt på men hon ville bara vara vän, jag gjorde iallafall allt jag kunde. Jag har försökt, även med andra tjejer.

När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 166cm vit man) och har ett babyface ansikte (jag får visa leg varje gång jag ska köpa en trisslott t.ex och jag ser ut som en gymnasieelev när jag har T-shirt och shorts på sommaren), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med mina kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.

Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat två tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, den senaste var nu flera år sedan. Efter det helt stendött även fast jag idag ändå ser bättre ut än vad jag någonsin tidigare har gjort, men då var jag faktiskt riktigt ful som ung. Nu har jag ändå mognat lite åt det bättre hållet.

Detta eviga misslyckande har fått mig att känna mig som Grinchen och jag har verkligen inget självförtroende alls längre. Jag har inte försökt på ett bra tag nu då jag tappat hoppet totalt.

Jag har även en penis mindre än dom flesta så om det väl kommer någon som gillar en kort introvert kille så måste hon även ha överseende med den. Det är så många defekter som en kvinna måste bortse ifrån för att kunna gilla mig, det känns tufft med den konkurrens som finns idag.

Men jag vill heller inte leva ensam hela livet. Jag har bott ensam i 15 år nu sedan jag flyttade hemifrån och jag vill inte att det blir 15 år till. Hur ska jag lösa detta egentligen?

I din text läser jag bara allt negativt med dig. Vad är positivt med dig då?

Jag som är i din ålder och haft diverse förhållanden med kvinnor säger:
En människa behöver se den andres bra sidor.
Vad har du för bra att komma med till bordet?

Vad är dina styrkor?

Sen också: skaffa lite självförtroende och självkänsla.
Det skiner igenom om man inte har något av dom.
Och det gillar sällan en potentiell partner.

Så jobba på detta så kanske saker faller på plats.
Citera
2023-04-06, 05:31
  #108
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
När jag går in dessa depressiva perioder (som jag brukar göra när det närmar sig en högtid, påsk) så kommer depressionen och jag glömmer bort vad jag tidigare har skrivit.

Jag har varit på så många psykologbesök jag knappt kan räkna till, några år sedan senast däremot. Men livet känns så jävla hopplöst och tråkigt att leva ensam hela livet.

Detta var inget jag visste. Har du behandlat fin depression? För det jag vet med mig är att hjärnan tenderar till att vara negativ under depressionen men kan även vara det efter utan att man märker det.

Så fixa detta först innan du tror att ett förhållande löser allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in