2022-12-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Elsas mellandagspromenad i Mariefred ser verkligen allt annat än avslappnad ut. Alla andra har på sig oömma kläder, medans Elsa själv har klätt ut sig till en Östermalmstant med pälskappa och märkesväska i högsta hugg.
Haha ja jag tänker alltid på min farmor, må hon vila i frid, när jag ser Elsas outfit. Min farmor bar vintertid en grå persianpäls med sjalett på huvudet och gärna en svart läderhandväska. Ganska stilfullt ändå, men damigt som sagt.
Citera
2022-12-28, 19:00
Medlem
Pussykings avatar
Jag håller med dig, förstår inte ens hur man kan tycka illa om henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Nu får du väl ändå ge dig. Ska alla människor gå runt i grälla, oömma funktionskläder? Kan inte alla få ha sin egen stil? Jag tycker Elsa är jättefin i sin grå vintagekappa som verkligen är i hennes stil. Varför skulle hon klä sig i ”oömma” kläder för att hon är i Mariefred och för att de andra klär sig på detta vis? Det är som om Elsa knappt kan göra något rätt.
Jag klär mig själv i en liknande vintagekappa som Elsa har och i en fin handväska. Skulle jag gå till någon sportig funktionsklädes-butik för att vara ”rätt” om jag skulle till släktingar i Sörmland?
Citera
2022-12-29, 11:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Någon som har läst Linda Skugges intervju med Helene Billgren idag på Expressen? Säger hon något spännande om Elsa eller skilsmässan?

Vidrigt. Spydde lite i munnen när jag läste det. Enda anledningen till att hon lyckas sälja sin skräp är att hon varit gift med Ernst Billgren, men det sägs förstås inte.
Citera
2022-12-29, 16:31
Medlem
Citronfjerils avatar
Elsa den 14/6 2022:
”Tråkigt bara att alla måste ha så mycket cut outs att det känns som att vi är tillbaka i en kroppstrend som vi kämpat hårt för att bli av med. Team lager på lager iallafall.”

Elsa den 29/12 2022:
Köper en cut out-klänning pga har blivit smal.

Tillåt mig småle
Citera
2022-12-29, 17:33
Medlem
Nu har hon ju valt det "yrke" som hon har gjort, dvs influencer, så jag fattar inte varför folk klagar på att hon ägnar sig åt navelskåderi osv. Det är ju bland annat det hennes yrke går ut på. En enda lång dagbok. Tycker hon verkar söt och charmig. Och riktigt sexig nu när hon blivit smal.
Citera
2022-12-29, 18:03
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Elsa den 14/6 2022:
”Tråkigt bara att alla måste ha så mycket cut outs att det känns som att vi är tillbaka i en kroppstrend som vi kämpat hårt för att bli av med. Team lager på lager iallafall.”

Elsa den 29/12 2022:

Tillåt mig småle

Elsa shoppar nyproducerat som om det inte fanns någon morgondag. Men det klart, det måste ju framgå med all tydlighet att hon bantat sig smal och lycklig! Hon har antagligen ett jättehål i bröstet som gnager och gnager.
Citera
2022-12-30, 09:51
Medlem
Litauens avatar
Orkar ej leta. Upp med alla nakenbilder nu. Tack.
Citera
2022-12-30, 09:56
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Elsa den 14/6 2022:

Elsa den 29/12 2022:

Tillåt mig småle

Haha! Förstår henne dock.
Citera
2022-12-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Haha! Förstår henne dock.

Hon är långt ifrån team lager på lager nu. Om jag har hittat rätt klänning så kostar det där lilla paljetttygstycket som hon ska fira in 2023 med 6500 svenska riksdaler; https://www.matchesfashion.com/intl/products/1507412?country=SWE&gclid=EAIaIQobChMI7c6V5pCh_AIV vJBoCR10TAoZEAQYASABEgIulfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Citera
2022-12-30, 14:14
Medlem
Om ett år är den klänningen helt oanvändbar pga cut outs. Typiskt impulsstyrt trendigt köp eller just det såklart tidlöst och för evigt.
”Men jag VILL ha något nytt till nyår. Mina föräldrar har skilts sig” stampar ilsket med foten trulig min tittar under lugg
Citera
2022-12-30, 14:27
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomersetMum
Om ett år är den klänningen helt oanvändbar pga cut outs. Typiskt impulsstyrt trendigt köp eller just det såklart tidlöst och för evigt.
”Men jag VILL ha något nytt till nyår. Mina föräldrar har skilts sig” stampar ilsket med foten trulig min tittar under lugg

60-tal enligt Elsa. Men du har nog rätt, känns inte som ett tidlöst plagg hon kommer ha länge. Lite som de där gardinerna från svensk tenn. De försvann fort.
Citera
2022-12-30, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomersetMum
Hahaha! Exakt så! Klart bortskämda lilla Elsa ska ha ny klänning för massa tusenlappar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in