2022-12-30, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Vem har påstått att han skulle ”åka fast med flit”?

Du verkade oförstående till hans sociala medier-persona.
Jag förklarade.
Nej. Givetvis inte. Jag vet vem Greta är men inte vem han är. Sett några TikTok där de drivit om honom men aldrig brytt mig om att kolla upp honom sedan. Så givetvis vet jag inte hur han uppträder eller om han är dum på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Menar du att man får räkna med att bli gripen om man provocerar helgonet Greta?
Nej Jag syftar på att han hånade henne och tog emot pizzorna
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Han ger ett desperat intryck så det är väl inte omöjligt. Greta är väl knappast tonåring längre?
Ingen aning. Googlade. Hon fyller tydligen 20 år om 4 dagar.
Citera
2022-12-30, 04:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardlyalive
Den som inte kan se att detta är uppdiktat av "eliten" borde sova bort resten av sitt sorliga liv.

#FreeTheTateBrothers

Du konstaterar alltså detta någon timma efter att han blivit gripen utan att ha en aning om vilka bevis som finns? Ok

Tvivlar inte för en sekund på att han kan vara skyldig till dessa brott. Han har ju misstänkts för det tidigare. Hans tidigare business var webcam-tjejer på nätet liksom.
Citera
2022-12-30, 04:29
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Sjukt roligt om han är skyldig
Citera
2022-12-30, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Nej Jag syftar på att han hånade henne och tog emot pizzorna
Ingen aning. Googlade. Hon fyller tydligen 20 år om 4 dagar.

Det var hon som hånade honom och antydde att han skulle ha en liten kuk, Greta tog det ned till ett sexangrepp.
Citera
2022-12-30, 04:30
Medlem
Citat:
Luktar väldigt mycket Assange om detta.

Nä, det gör det inte. Assange hade tillgång till topphemlig information via Wikileaks, inkl. militära hemligheter.

Andrew Tate är bara en influencer-demogog (och kanske kriminell).

Som sagt, genomsnitts-IQ på Flashback tycks vara en bra bit under 100.

Sluta dra in Greta i denna tråd. (Jag är själv inget Greta-fan men hon är helt irrelevant för denna tråd).
Citera
2022-12-30, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inomtullarnasthlm
Nä, det gör det inte. Assange hade tillgång till topphemlig information via Wikileaks, inkl. militära hemligheter.

Både Assange och Tate angrep samhällstopparna och deras agendor.
Båda blev anklagade för sexbrott utan bevis så här långt.
Citera
2022-12-30, 04:33
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inomtullarnasthlm

Sluta dra in Greta i denna tråd. (Jag är själv inget Greta-fan men hon är helt irrelevant för denna tråd).
Kan du inte upplysa oss mindre vetande. Hur är Tate kriminell?
Citera
2022-12-30, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Lite lustigt ena stunden är hon en oskyldigt tonåring samtidigt som hon använder ord som Big dick energy 🙄

Small Dick Energy / Big Dick Energy har inget med kukar eller body shaming att göra.
Sedan finns det en hög ointelligenta människor där ute som aldrig förstår ord eller hur de används utan måste jämnt försöka vinkla det till att betyda något annat så man kan använda det som vapen.
Citera
2022-12-30, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0urce
Small Dick Energy / Big Dick Energy har inget med kukar eller body shaming att göra.

Det är klart det har. Greta antydde att han kompenserar för att han har liten kuk då det ger honom låg självkänsla.
Citera
2022-12-30, 04:40
Avslutad
Tror han är oskyldig dock har han ju sagt en del dumma saker som gör ju att han verkar suspekt för polisen.
Citera
2022-12-30, 04:47
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Både Assange och Tate angrep samhällstopparna och deras agendor.
Båda blev anklagade för sexbrott utan bevis så här långt.

Vad du måste förstå är att Tate, till skillnad från Assange, är en total nolla in sammanhanget. Killen försöker vara provokativ och visa upp ett lyxliv i social medier med snygga brudar och dyra bilar för att det stärker hans varumärke och han kan tjäna pengar på det.

På vilket sätt skulle han vara ett hot mot världseliten? Genom pubertala rants mot Greta Thunberg på twitter?

Gemene man vet inte ens vem han är.
Citera
2022-12-30, 04:48
Medlem
Citat:
Det var hon som hånade honom och antydde att han skulle ha en liten kuk, Greta tog det ned till ett sexangrepp.
Det är ovidkommande. Poängen är att han försökte provocera med några pizzor o blev gripen istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in