2022-12-30, 00:12
Medlem
Rektangels avatar
Där kom vinsten.... Det blev lite gödsel av honom. Det var allt.
Citera
2022-12-30, 00:13
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Exakt va som hände andrahandsuppdragsgivaren tar en del av pengarna sen resten Till gänget som utför!
Svenne familjen va underskattad men de glömmer att grabben hade tillgång Till miljonär o en idag känner han miljonär från graven😂
Bara o läsa tidningarna det ska bli en show
Visa människor e så dumma Bara för att Einars familj hade ingen direkt kontakt med kriminella tror du inte med tiden kom tungbelastade kriminella fram o frågade om de kunde lätta på smärtan för en liten del av pengarna?
Vi pratar om en summa som jag själv hade sett kontraktet innan hade funderat o åka upp med folk ditt o se va man kan göra
O innan ni frågar summan e högre än va bigsnicha säger i sin video

Snälla ta det en gång till; Vad är det du vill säga? försök reducera det till två meningar som går att läsa och förstå.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2022-12-30 kl. 00:16.
Citera
2022-12-30, 00:16
Medlem
Nu är det den brors lösa Haval som ska avrättas och förnedras för den fittan han är. Likt en joker ska han få oss alla andra att skratta så som vi skratta när de klippte han bror på en hyrd el scooter. Hoppas han till skillnad från Einar hämnas sig själv så han har ansikte att fortsätta sin studiobandit karriär annat Rest in piss din luffare! Einar knullade ditt liv på alla plan som gick o varje morgon samt natt är hans namn det sista du tänker på för han såg till att mörda din lille bror
Citera
2022-12-30, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Planen
Varför är de så viktigt för dig att posta någons användarnamn offentligt för de första? Så du kan adda o fråga?😂😂 Jag skiter i va han heter där 😂 jag skriver bara va jag vet men de har inte du fattat än som tjatar om hans användarnamn
Min poäng är att du bullshittar då du inte ens kan fixa fram ett användarnamn. Har du inte fattat det än din tröga jävel hahahah idiot på helt ny nivå
Citera
2022-12-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Mitt påstående handlade om huruvida dumles arm kunde skjutas av med 1-2 skott från en pistol eller ej. Jag ifrågasatte därför om folk var dumma i huvudet eller om han skjutits med granatgevär eller hagelbössa i armen.

Då försökte du leka smart och tog upp ett exempel där en person blivit matad i benet med ett maskingevär.

Men jag har fått svar på min egen fråga - det är uppenbarligen intelligensen som är problemet.

Kommer ej besvara dig mer då detta håller på att gå OT.

Skönt att vi slipper fler svar från dig här på ämnet iom att du bara slingrar dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Fattar inte ens den trådsanningen - vadå armen var avskjuten?

Sköt de honom med granatgevär eller rocket launcher då eller? Spände fast armen i ett skruvstäd och gick loss med hagelbössan?

Folk är fan helt dumma i huvudet, avskjuten
Hittar inte hänvisningen till 1-2 skott med pistol. Hade du redan glömt bort vad du påstod eller kan du länka det inlägget?
Citera
2022-12-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Min poäng är att du bullshittar då du inte ens kan fixa fram ett användarnamn. Har du inte fattat det än din tröga jävel hahahah idiot på helt ny nivå

Tvingar inte dig att tro på de jag skriver så varför tjafsar du😂😂😂 är inte min uppgift att ta reda på va han heter jag skiter fullständigt i de😂
Citera
2022-12-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu

Sluta hetsa om någons användarnamn i en tråd det inte tillför något i! Håll dig till ämnet eller rulla härifrån
Citera
2022-12-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acheloren
Visst, Persbrandt och einars brorsas bajenhuliganer tar över Sthlm.
Du har kollat fööööör mycket actionfilmer killen.
Dem som kör är einars grabbar från bagis som är även nära med George einars bror
Citera
2022-12-30, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Nu bekräftar Aftonhoran att det här samt de andra 2 incidenterna handlar om einars mord samt hämnd för det….

De indirekt bekräftar att ”Scar” är den officiella misstänka skytten som nu är på flykt och gömmer sig som den lilla råttan han här 🤣

Kul att halva Stockholms kriminella gav sig på en svensk 17årig rappare, alla åkte fast och de som kom åt honom blir röv körda nu 🤣🤣

Ett tecken på att pengar kan göra vad som helst nuförtiden.

Utöver det så kommer alla komma ihåg Einar livet ut medans ingen kommer ihåg dumle, vårby nätverket eller deras så kallade ledare som inte lyckades pressa en 17 åring svensk unge 🤣🤣🤣

Lyckades med att Einar inte lever.
Citera
2022-12-30, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Nu är det den brors lösa Haval som ska avrättas och förnedras för den fittan han är. Likt en joker ska han få oss alla andra att skratta så som vi skratta när de klippte han bror på en hyrd el scooter. Hoppas han till skillnad från Einar hämnas sig själv så han har ansikte att fortsätta sin studiobandit karriär annat Rest in piss din luffare! Einar knullade ditt liv på alla plan som gick o varje morgon samt natt är hans namn det sista du tänker på för han såg till att mörda din lille bror
Om Einar såg till att Havals lille bror dog så förtjäna väll han att dö? Öga för öga Tand för tand.
Citera
2022-12-30, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Snälla ta det en gång till; Vad är det du vill säga? försök reducera det till två meningar som går att läsa och förstå.

Kan inte bror gick inte klar skolan hade inte tid!
Men säkert finns en snäll människa som kan förklara va jag menar
Citera
2022-12-30, 01:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Planen
Tvingar inte dig att tro på de jag skriver så varför tjafsar du😂😂😂 är inte min uppgift att ta reda på va han heter jag skiter fullständigt i de😂
Hävda inte att du vet saker då : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in