2022-12-29, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
EXAKTMÄ. INGEN dödar för einars skull. Och, om han hade backup när han levde var det för att han BETALADE. tror för ärlighetens skull hans pundarmamma lagt pengar. Den som tagit uppdraget har tagit en stor del utav summan till sig själv och anställt snorungar gett dom 50-100k var. Det visar senaste händelsen 14-15åringar med kallash dom inte ens kan hantera. Och gått till husnr. 98 ist för 38😂

Vad har familjen på gatunr 38 med detta att göra?
Citera
2022-12-29, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Det finns inga säkra källor på att armen var avskjuten.

Det finns heller inga bekräftade uppgifter om att han blev skjuten i röven eller för den sakens skull la en maräng på marken.

Det Du skriver om nu är bara s.k trådsanning

Fattar inte ens den trådsanningen - vadå armen var avskjuten?

Sköt de honom med granatgevär eller rocket launcher då eller? Spände fast armen i ett skruvstäd och gick loss med hagelbössan?

Folk är fan helt dumma i huvudet, avskjuten
Citera
2022-12-29, 23:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popobiitch
Och vem fan är du som hon ska bevisa något för? Håll dig till ämnet eller ut från tråden. SLUTA PRATA INVANDRING, POLITIK eller ragga andras privata uppgifter. INFO OM DUMLE OCH HÄNDELSERNA KRING? Nej håll då käften.
hahahaha skriver va fan jag vill. Grina mer
Citera
2022-12-29, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Planen
Hahahaha du är helt cringe?!!😂😂 Varför skulle hans snapnamn va intressant att posta i den här tråden?😂 Tillför ingenting😂 vem vill ens ha de😂🤦🏼‍♀️du?!!
Du verkar inte heller vilja posta den på den andra tråden angående Adel så att 'det inte är intressant i den här tråden' är bara ännu en bullshit bortförklaring från dig : )
Citera
2022-12-29, 23:51
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Fattar inte ens den trådsanningen - vadå armen var avskjuten?

Sköt de honom med granatgevär eller rocket launcher då eller? Spände fast armen i ett skruvstäd och gick loss med hagelbössan?

Folk är fan helt dumma i huvudet, avskjuten
Nej, det är du som är dum i huvudet. En lem kan bli bortskjuten - och det behöver inte vara av ett granatgevär eller en "rocket launcher".

En kille här i krokarna blev skjuten ett par gånger i benen. Ena benet hängde kvar på köttremsor, skelettet var bortskjutet. Det var något form av maskingevär som hade använts.
Citera
2022-12-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Nej, det är du som är dum i huvudet. En lem kan bli bortskjuten - och det behöver inte vara av ett granatgevär eller en "rocket launcher".

En kille här i krokarna blev skjuten ett par gånger i benen. Ena benet hängde kvar på köttremsor, skelettet var bortskjutet. Det var något form av maskingevär som hade använts.

Självklart om man tömmer en AK47 i någons arm att den kan bli till slamsor - fortfarande inte helt avskjuten dock.

Han sköts i ryggen och huvudet står det överallt. Möjligt att ett skott också träffat armen. Thats it.
Citera
2022-12-29, 23:59
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Självklart om man tömmer en AK47 i någons arm att den kan bli till slamsor - fortfarande inte helt avskjuten dock.

Han sköts i ryggen och huvudet står det överallt. Möjligt att ett skott också träffat armen. Thats it.
Självklart? Du trodde att man behövde en "rocket launcher" för att skjuta av en arm.

Han jag hittade hade bara träffats av 2-3 skott i det benet. Och som jag sa, det var bara trådar som höll fast benet. Det kunde lika gärna blivit avskjutet.
Citera
2022-12-30, 00:02
Medlem
Citat:
Självklart? Du trodde att man behövde en "rocket launcher" för att skjuta av en arm.

Han jag hittade hade bara träffats av 2-3 skott i det benet. Och som jag sa, det var bara trådar som höll fast benet. Det kunde lika gärna blivit avskjutet.

Jag skrev även granatkastare samt hagelbössa. Du tar då upp ett exempel där en snubbe blivit skjuten med maskingevär och försöker spela smart.

Jag kan sätta allt jag äger på att Dumles arm inte var bortskjuten pga ett pistolskott - tro vad du vill.
Citera
2022-12-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Du verkar inte heller vilja posta den på den andra tråden angående Adel så att 'det inte är intressant i den här tråden' är bara ännu en bullshit bortförklaring från dig : )

Varför är de så viktigt för dig att posta någons användarnamn offentligt för de första? Så du kan adda o fråga?😂😂 Jag skiter i va han heter där 😂 jag skriver bara va jag vet men de har inte du fattat än som tjatar om hans användarnamn
Citera
2022-12-30, 00:04
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Jag skrev även granatkastare samt hagelbössa. Du tar då upp ett exempel där en snubbe blivit skjuten med maskingevär och försöker spela smart.

Jag kan sätta allt jag äger på att Dumles arm inte var bortskjuten pga ett pistolskott - tro vad du vill.
Jag har ingen aning om vad Dumle sköts med eller var han blev skjuten. Jag tyckte bara det var roligt att du kallade folk för dumma - när det är du som inte vet hur det fungerar.
Citera
2022-12-30, 00:11
Medlem
Nu bekräftar Aftonhoran att det här samt de andra 2 incidenterna handlar om einars mord samt hämnd för det….

De indirekt bekräftar att ”Scar” är den officiella misstänka skytten som nu är på flykt och gömmer sig som den lilla råttan han här 🤣

Kul att halva Stockholms kriminella gav sig på en svensk 17årig rappare, alla åkte fast och de som kom åt honom blir röv körda nu 🤣🤣

Ett tecken på att pengar kan göra vad som helst nuförtiden.

Utöver det så kommer alla komma ihåg Einar livet ut medans ingen kommer ihåg dumle, vårby nätverket eller deras så kallade ledare som inte lyckades pressa en 17 åring svensk unge 🤣🤣🤣
Citera
2022-12-30, 00:12
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om vad Dumle sköts med eller var han blev skjuten. Jag tyckte bara det var roligt att du kallade folk för dumma - när det är du som inte vet hur det fungerar.

Mitt påstående handlade om huruvida dumles arm kunde skjutas av med 1-2 skott från en pistol eller ej. Jag ifrågasatte därför om folk var dumma i huvudet eller om han skjutits med granatgevär eller hagelbössa i armen.

Då försökte du leka smart och tog upp ett exempel där en person blivit matad i benet med ett maskingevär.

Men jag har fått svar på min egen fråga - det är uppenbarligen intelligensen som är problemet.

Kommer ej besvara dig mer då detta håller på att gå OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in