Citat:
Ursprungligen postat av
Tumric
Faktiskt så har jag mer frågor, du kan ju börja med att svara på den frågan du inte svarade på. Varför behövs dumpen?
Du och jag verkar vara överens om att extremt få 14 åringar är intresserade av någon över 30 jag skulle säga över 25.Även om i vissa fall undantag finns.Det finns liksom ingen chans att en medelålders man ligger med en fjortis.
Tror du fortfarande inte plockat in hjärnan att fjortisar och barn inte är kontaktsökande på nätet i ett primärt sexuellt syfte, vilket vittnar om hur du själv tänker mest av allt. '
Dumpen behövs för att 1. väcka debatt för att få till en lagändring för att kunna lagföra de vuxna som närmar sig vad de tror är barn och unga på nätet i sexuellt syfte. En bieffekt är att dessa män (och en kvinna) hängs ute så de samhällen de lever i inte sätter sina barn i förövarens lag, skola eller tackar ja till deras barnvakt-erbjudanden. En tredje effekt är att förövarna blir störda och inte lika tanklöst utsätter barn och unga på nätet för att tillfredsställa sina äckliga behov.