2022-12-29, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej många 14 åringar har inte killar i den åldern.
Nej det är inte ett dugg konstigt och om det du försöker låtsats är sant stämde så är det ännu mindre konstigt eftersom dom i så fall inte behöver jaga på nätet.
Jag tror det är mycket få 18 eller 19 åringar som raggar barn faktiskt.
Du har en konstig strategi som tycker att dom borde jaga ungdomar istället för äckelgubbar.
Seriöst är du inte frisk i huvudet.

Fast du missar ju poängen? Poängen är att det är lika olagligt att Johan 19 år gammal ha sexuellt umgänge med Lisa 14 år gammal som att Bengt 57 år gammal hade haft det. Det är lika olagligt i båda fallen och tro mig det kryllar av 19 åringar som raggar på fjortisar.

Det jag försöker säga är att jag tror att dumpen skiter i dessa personer även om det är exakt lika olagligt. De vill dra in pengar och förstöra livet för de äldre men enbart på grund av att de stör sig på det.
Citera
2022-12-29, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Senaste badbollspedofilen hade ju en jävligt annorlunda fetisch haha, svårt att hålla sig för skratt..

Vice släppte precis en liten dokumentär om DAP. En amerikansk variant av dumpen. Som jag även följt ett tag på youtube, väldigt speciell approach mot gäddor jämfört med våran svenska motsvarighet.

Iaf, det nämns lite om effekterna av detta internetfenomen, hur stor nytta det egentligen gör när fokus ligger på att dra in så mycket pengar som möjligt på patreon, swish osv.

Enjoy
https://youtu.be/ScnujNGd7FE

Tack för tipset! Vice brukar göra bra dokumentärer. Du som följt DAP ett tag, vilka är de största skillnaderna mellan DAP och Dumpen du kan se?
Citera
2022-12-29, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Har du någon intressant teori till orsaken eller vill du bara gnälla? För anledningarna är ganska självklara för de flesta här skulle jag tro och de har inget att göra med åldersdiskriminering från Dumpens sida utan utbudet.

Fast det är ju precis så där eller? Jag har inte sett en enda 19 åring hängas ut på dumpen. Och det finns ett antal killar i den åldern som skriver till fjortisar på sociala medier. Fast det verkar verkligen Sara eller Patrik bry sig om.
Citera
Avslutad
Citat:
Jaha då är det lätt sökbart.

P.S. Tjänstvillig som jag är, gjorde jag en sökning som utloggad – det förde mig till ett inlägg postat 2022-01-04 med texten: "Måste säga att Hall of Shame är riktigt bra underhållning. Kul att få se dessa as lida. Keep it coming! "

Man får ju bara 20 inlägg i en sökning som oinloggad, så jag tittade inte vidare. Men jag har också sett samma uttryck för njutning av andras lidande i sammanhang där någon har tagit sitt liv.
Senast redigerad av Brooz 2022-12-29 kl. 23:25.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumric
Fast varför?Du sa själv att ingen 14 åring vill ha någon över 30. Alltså är inte tjejer i den åldern intresserade av någon man i medelåldern.Vilket betyder att sexuellt umgänge mellan dessa två individer hade aldrig i praktiken ägt rum.
Är du efterbliven? Det är inte sexuellt umgänge, det är juridisk våldtäkt då ett barn inte är moget att ta beslutet och lagstiftningen är där för att skydda dem, eller sexuella övergrepp och ren våldtäkt i många fall. Bara att skicka en bild på din kuk är ett brott. Fler frågor?
Citera
2022-12-29, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
P.S. Tjänstvillig som jag är, gjorde jag en sökning som utloggad – det förde mig till ett inlägg postat 2022-01-04 med texten: "Måste säga att Hall of Shame är riktigt bra underhållning. Kul att få se dessa as lida. Keep it coming! "

Man får ju bara 20 inlägg i en sökning som oinloggad, så jag tittade inte vidare. Men jag har också sett samma uttryck för njutning av andras lidande i sammangan där någon har tagit sitt liv.
Men det är inte vad du skrev om, du tog upp att folk uttryckt hopp om att de led när de tog livet av sig.
Citera
2022-12-29, 23:25
Medlem
Citat:
Fast det är ju precis så där eller? Jag har inte sett en enda 19 åring hängas ut på dumpen. Och det finns ett antal killar i den åldern som skriver till fjortisar på sociala medier. Fast det verkar verkligen Sara eller Patrik bry sig om.
Men vad bra att du har koll på sånt, rapportera till Dumpen, eller polisen. Tänk på att det är tanter och farbröder det här som inte rör sig i och förstår alla sociala mediegrupperingar. Och skicka inga kukbilder.
Citera
2022-12-29, 23:29
Avslutad
Citat:
Men det är inte vad du skrev om, du tog upp att folk uttryckt hopp om att de led när de tog livet av sig.

Lite kortfattat och felstavat (korrigerat), men det var vad jag avsåg i sista meningen.
Det finns om du söker vidare, men själv är jag tvungen att syssla med annat ett tag.
Citera
2022-12-29, 23:29
Bannlyst
Citat:
Men vad bra att du har koll på sånt, rapportera till Dumpen, eller polisen. Tänk på att det är tanter och farbröder det här som inte rör sig i och förstår alla sociala mediegrupperingar. Och skicka inga kukbilder.

Jag behöver inte rapportera någonting till dumpen då jag tror att både Patrik och Sara är fullt medvetna om att 19 åringar skriver till 14 åringar på olika sociala medier.Det borde de iaf fått reda på under den tiden de har fiskat efter gäddor.

Ändå så är det inte en enda person som har hängts ut på dumpen som är runt 19 år gammal.Det tycker jag är ganska märkligt fast egentligen inte. Man förstår ju att både Patrik och Sara inte bry sig även om det faktiskt är olagligt.
Citera
2022-12-29, 23:31
Medlem
Citat:
Faktiskt så har jag mer frågor, du kan ju börja med att svara på den frågan du inte svarade på. Varför behövs dumpen?

Du och jag verkar vara överens om att extremt få 14 åringar är intresserade av någon över 30 jag skulle säga över 25.Även om i vissa fall undantag finns.Det finns liksom ingen chans att en medelålders man ligger med en fjortis.
Tror du fortfarande inte plockat in hjärnan att fjortisar och barn inte är kontaktsökande på nätet i ett primärt sexuellt syfte, vilket vittnar om hur du själv tänker mest av allt. '

Dumpen behövs för att 1. väcka debatt för att få till en lagändring för att kunna lagföra de vuxna som närmar sig vad de tror är barn och unga på nätet i sexuellt syfte. En bieffekt är att dessa män (och en kvinna) hängs ute så de samhällen de lever i inte sätter sina barn i förövarens lag, skola eller tackar ja till deras barnvakt-erbjudanden. En tredje effekt är att förövarna blir störda och inte lika tanklöst utsätter barn och unga på nätet för att tillfredsställa sina äckliga behov.
Citera
2022-12-29, 23:32
Medlem
Citat:
Jag behöver inte rapportera någonting till dumpen då jag tror att både Patrik och Sara är fullt medvetna om att 19 åringar skriver till 14 åringar på olika sociala medier.Det borde de iaf fått reda på under den tiden de har fiskat efter gäddor.

Ändå så är det inte en enda person som har hängts ut på dumpen som är runt 19 år gammal.Det tycker jag är ganska märkligt fast egentligen inte. Man förstår ju att både Patrik och Sara inte bry sig även om det faktiskt är olagligt.
Tror du? Du vill i så fall mest svartmåla dem och verksamheten verkar det som och skiter fullständigt i offren för de yngre förövarna.
Citera
2022-12-29, 23:37
Bannlyst
Citat:
Tror du? Du vill i så fall mest svartmåla dem och verksamheten verkar det som och skiter fullständigt i offren för de yngre förövarna.

Jag skiter absolut inte i några offer om det är så att någon är ett faktiskt offer.Jag ogillar dumpen för att de förstör för anhöriga och att de verkar ignorera faktumet att unga killar skriver till fjortisar. Jag bara undrar varför inga19 åriga kille har åkt dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in