2022-12-29, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Ja du är ett riktigt snille.
Det handlar om att de stör sig på äldre som ger sig på barn.
Snille.

Tycker inte du det är lite märkligt att inga 18 åringar eller 19 åringar har åkt dit på dumpen? Många 14 åringar har faktiskt pojkvänner i denna åldern och det är lika olagligt det som att Bengt 56 ha sex med en 14 åring som att Johan 19 har det.

Jag tror det är många killar i den åldern som skriver till unga tonårstjejer fast de bryr sig dumpen inte om. Annars hade säkert en och annan kille i den åldern hängts ut också. Även om det är lika olagligt, så verkar de ge dom ett ”Grönt kort”
Citera
2022-12-29, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Har jag aldrig sett, såna kommentarer alltså. Var finns de? Däremot sett kommentarer om att det var fega vägen ut.

Jag har sett flera, antingen exakt som jag citerar eller med liknande betydelse. Jag reggade mig i tråden i september, så du behöver bara söka därifrån.
Citera
2022-12-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Jag har sett flera, antingen exakt som jag citerar eller med liknande betydelse. Jag reggade mig i tråden i september, så du behöver bara söka därifrån.
Jag trodde jag läst mycket men aldrig sett det, var det på Facebook-sidan? Dumpen.se?
Citera
2022-12-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumric
Tycker inte du det är lite märkligt att inga 18 åringar eller 19 åringar har åkt dit på dumpen? Många 14 åringar har faktiskt pojkvänner i denna åldern och det är lika olagligt det som att Bengt 56 ha sex med en 14 åring som att Johan 19 har det.

Jag tror det är många killar i den åldern som skriver till unga tonårstjejer fast de bryr sig dumpen inte om. Annars hade säkert en och annan kille i den åldern hängts ut också. Även om det är lika olagligt, så verkar de ge dom ett ”Grönt kort”
Men snälla, de raggar inte på deeppervo-sidorna fattar du väl. Ju större ålderskillnad desto större idioter dessutom, det är knappast en partner gubbarna är ute efter.
Citera
2022-12-29, 23:12
Avslutad
Citat:
Jag trodde jag läst mycket men aldrig sett det, var det på Facebook-sidan? Dumpen.se?

I den här tråden.
Citera
Medlem
silopsilops avatar
Citat:

Nej många 14 åringar har inte killar i den åldern.
Nej det är inte ett dugg konstigt och om det du försöker låtsats är sant stämde så är det ännu mindre konstigt eftersom dom i så fall inte behöver jaga på nätet.
Jag tror det är mycket få 18 eller 19 åringar som raggar barn faktiskt.
Du har en konstig strategi som tycker att dom borde jaga ungdomar istället för äckelgubbar.
Seriöst är du inte frisk i huvudet.
Citera
Medlem
Citat:
Du är medveten om att du just sa att dumpen är poänglöst va? Du vet den meningen du sa att inga män över 30 år är attraktiva i en 14 årings ögon? Detta är verkligheten, precis som du säger så har tjejer i den åldern inget intresse av ens någon över 25 skulle ja säga.(Undantag finns dock)

Så att dessa män som har hängts ut av dumpen ens tror att de skulle ha någon som helst chans är skrattretande.Det finns en väldigt liten procent 14 åringar som vill träffa medelålders män och de få som vill gör det i smyg.Alltså dumpen fyller inget direkt syfte.
Inget sexuellt intresse, för att förtydliga vad som antagligen är uppenbart för de flesta ändå. Om Dumpen är poänglöst, varför skriver du här? Jag anser Dumpen vara mycket relevant och nödvändig, om än kontroversiell.
Citera
2022-12-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
I den här tråden.
Jaha då är det lätt sökbart.
Citera
2022-12-29, 23:15
Bannlyst
Citat:
Men snälla, de raggar inte på deeppervo-sidorna fattar du väl. Ju större ålderskillnad desto större idioter dessutom, det är knappast en partner gubbarna är ute efter.

Vad är det som säger att Johan 19 år gammal är ute efter partner? Jag tycker det bara är konstigt att ingen 19 årig kille har hängts ut av dumpen. Jag tror att Sara och Patrik hade haft möjlighet till att göra det fast väljer att avstå.

Vad är då problemet? Problemet är att det är lika olagligt för en 19 åring att ha sex med en 14 åring som det är för Bengt 57 att ha det. Detta verkar dumpen inte bry sig om för att det inte är lika stor åldersskillnad. De som verkar bry sig så mycket om lagen verkar skita i dom Scenariona där det är mindre ålderskillnader.
Citera
2022-12-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Jag är inte så intresserad av utläggningar i politik.
Jag konstaterar bara att just nu är det SD som gynnar Dumpen och Dumpens intressen om lagändringar på området.
Så det är rätt obegåvat att rösta på SD om man vill vurma för peddar eller är pedde själv.
Jag höll på mitt omständiga sätt med.
Citera
2022-12-29, 23:16
Bannlyst
Citat:
Inget sexuellt intresse, för att förtydliga vad som antagligen är uppenbart för de flesta ändå. Om Dumpen är poänglöst, varför skriver du här? Jag anser Dumpen vara mycket relevant och nödvändig, om än kontroversiell.

Fast varför?Du sa själv att ingen 14 åring vill ha någon över 30. Alltså är inte tjejer i den åldern intresserade av någon man i medelåldern.Vilket betyder att sexuellt umgänge mellan dessa två individer hade aldrig i praktiken ägt rum.
Citera
2022-12-29, 23:19
Medlem
Citat:
Vad är det som säger att Johan 19 år gammal är ute efter partner? Jag tycker det bara är konstigt att ingen 19 årig kille har hängts ut av dumpen. Jag tror att Sara och Patrik hade haft möjlighet till att göra det fast väljer att avstå.

Vad är då problemet? Problemet är att det är lika olagligt för en 19 åring att ha sex med en 14 åring som det är för Bengt 57 att ha det. Detta verkar dumpen inte bry sig om för att det inte är lika stor åldersskillnad. De som verkar bry sig så mycket om lagen verkar skita i dom Scenariona där det är mindre ålderskillnader.
Har du någon intressant teori till orsaken eller vill du bara gnälla? För anledningarna är ganska självklara för de flesta här skulle jag tro och de har inget att göra med åldersdiskriminering från Dumpens sida utan utbudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in