2022-12-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han är skyldig minst 2 personer i Stockholm större summor. En av dom är startklar 😉
Detta med startklar har jag också hört vid ngr tillfällen.
Citera
2022-12-28, 23:52
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Det är, som du skrivit innan, väääldigt märkligt att man inte ordnar sina skulder och löser en lägenhet om man "är KLAAAAR brorsan"...
Citera
2022-12-28, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det hela bet honom i röven. En missbrukare kostar pengar, men två då snackar vi.. Så det där med att få Alva beroende kanske bara var roligt för honom några veckor.

Nä men jag tror faktiskt att de båda trivs. De verkar inte ens lida av att sakna ett hem, tror de blivit så vana. Är rätt förbryllad faktiskt över hur de är funtade. Flexa på sociala medier i det skicket... Hur borta missbrukare än kan vara så brukar de veta hur man håller låg profil och inte skyltar. Även av både omtanke och skam inför sina anhöriga osv. Men inte dessa två inte.. Därför det känns som om det inte kommer bli att de slutar frivilligt. They love the lifestyle.

Och nu tror ju Alva att hon blivit någon heroine chic top notch model, såå OnlyFans lär redan vara på tapeten för de nygifta. Huujedamig mina näthinnor hade krullat ihop sig!
Hahaha ja det är fantastiskt vad dålig självbild Alva har! Exakt, du har helt rätt där. Man känner ändå en hel del missbrukare, och de skäms och håller sig undan så mycket de bara kan. Man vill inte va till besvär eller såra ngn mer än nödvändigt. Man känner också till vissa kändis kretsar där det tas mycket droger, inte fan visar de stolt upp den totala misären som droger gör med en inför allmänheten! Har aldrig sett någon skryta så mycket om ett misär liv som dessa två asså, finner inga ord. Dem gör helt tvärtom liksom, obegripligt för den vanliga människan. Hade jag levt så hade jag gjort allt för att gömma det för allmän åskådning. Detta kommer aldrig kunna bli bra, dom har fööör sjuka personligheter för det!
Citera
2022-12-29, 00:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hahaha ja det är fantastiskt vad dålig självbild Alva har! Exakt, du har helt rätt där. Man känner ändå en hel del missbrukare, och de skäms och håller sig undan så mycket de bara kan. Man vill inte va till besvär eller såra ngn mer än nödvändigt. Man känner också till vissa kändis kretsar där det tas mycket droger, inte fan visar de stolt upp den totala misären som droger gör med en inför allmänheten! Har aldrig sett någon skryta så mycket om ett misär liv som dessa två asså, finner inga ord. Dem gör helt tvärtom liksom, obegripligt för den vanliga människan. Hade jag levt så hade jag gjort allt för att gömma det för allmän åskådning. Detta kommer aldrig kunna bli bra, dom har fööör sjuka personligheter för det!
Händer att jag också går på pulvet några gånger per år, jag har dock både jobb och boende ska tilläggas.

Men jag skulle fan aldrig visa upp mig fjuttad, jag vill inte ens lämna hemmet efter en natt på vaket, Alva verkar snarare bära denna pundarstämpel med stolthet, det har blivit hela hennes identitet
Citera
2022-12-29, 09:22
Medlem
Observerads avatar
Jag har inget att tillägga mer än att jag helt enkelt älskar ’Bonnie and Slajf’. Den som myntade dessa namn är fan kunglighet vid det här laget.

Hoppas dock att de på ett mirakulöst sätt vaknar till och inser hur destruktiv deras tillvaro är. Något mirakel lär förstås inte ske, utan snarare något traumatiskt. Alltid tragiskt med människor som fastnar i missbruk.
Senast redigerad av Observerad 2022-12-29 kl. 09:26.
Citera
2022-12-29, 09:23
Medlem
CheeseHDs avatar
Hoppas de skaffar onlyfans så de kan köpa mer SlAjF och meth så fortsätter cirkusen.
Citera
2022-12-29, 11:40
Medlem
YugLdds avatar
Tvivlar inte en sekund på att även Alva börjat punda. Men finns det några konkreta bevis på att hon tar annat än bara alkohol?
Citera
2022-12-29, 11:45
Medlem
XtraXs avatar
Senaste storyn där de mimar och gör pistoltecken åt nån låt är ju bara så cringe.
Citera
2022-12-29, 12:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Tvivlar inte en sekund på att även Alva börjat punda. Men finns det några konkreta bevis på att hon tar annat än bara alkohol?
Jag har lagt upp bevis, kolla inlägg 6433.

Videon där hon var "nyvaken" och skulle backa någon bög när hon hade samma kläder + sminkning som kvällen före när hon var fett hypad var också ganska slående.
Citera
2022-12-29, 12:14
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:

Startklar är ingen man vill ha efter sig?
Vad ligger bakom hans smeknamn?

(Vet vad startklar innebär, har han poppat någon?)
Senast redigerad av FarstaSplitter 2022-12-29 kl. 12:17.
Citera
2022-12-29, 12:20
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd

Hon är dömd för narkotikabrott. Hon pissade positivt för amfetamin
Citera
2022-12-29, 13:11
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Finns ju många inom just musiken som visar upp sin misär runt missbruk
Speciellt inom hiphop
Men många andra genre oxå

Tex shane magowan från pogues
Ozzy, Kurt cubain , ja listan kan göras oändlig

Shane finns ju video när han är ute å går bland kossor , medans han halsar på en gin flaska , hans stackars fru går brevid som det vore en vanlig promenad.

Sen genre dsbm, där folk visar upp extremt destruktiva liv , knaprar tabletter å skär upp hela kroppen med rakblad

Så finns gott om offentliga destruktiva människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in