Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-12-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omvagen
detta är sjuktransport samt att en trappstege används
Upprepar du det jag skrev? Av vilken anledning?
Citera
2022-12-28, 03:19
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
TV4 mjölkar ett julprogram med Pernilla. Som vanligt, känns som att det hamnar hårstrån i maten

Det läskiga är att hennes dotter utan operationer skulle se ut så om ca 10 år. Alltså inte läskigt. Hon var inte speciellt ful

Ett hett tips till Pernilla, brunt hår klär dig.
Citera
2022-12-28, 12:47
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
CB i en av P’s stories - ”Hallå familjen”…
Eh ser inte hans familj, han döttrar eller någon annan. Struntar han helt i dem nu?
Citera
2022-12-28, 14:22
Medlem
MinionUnions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB i en av P’s stories - ”Hallå familjen”…
Eh ser inte hans familj, han döttrar eller någon annan. Struntar han helt i dem nu?
Är du utvecklingssörd! Du fyller denna tråd med din äckliga sörja. Blev du aldrig kramad som barn!

Varför i helvete skulle bilder på instagram, och då på någon annans insta, vara bevis för att man är en bättre förälder än någon annan. Du har inte ens åtkomst till hans eget insta. Jag skulle se det som ett bevis för att han månar om sina barn att han inte vill ha dom i något rampljus. Särskilt när det finns såna som du.
Citera
2022-12-29, 01:52
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Och nu är de förlovade.
Hua.
Citera
2022-12-29, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Och nu är de förlovade.
Hua.

Hon har ju manligare händer än honom 🥴
Citera
2022-12-29, 04:52
Medlem
Om de gifter sig hoppas jag hon tar äktenskapsförord. Han är en golddigger.
Citera
2022-12-29, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91

Hoppas mer på tvärtom så det skiter sig
Citera
2022-12-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ja då gäller det att de skriver det innan de gifter sig och blåst som hon är så kommer hon väl inte till att göra det. Det kommer inte att hålla nu när de ska bo ihop tror jag. Max 5 år sen blir det skilsmässa.
Citera
2022-12-29, 13:27
Medlem
Citat:

hon kanske gör en Rikard Olsson = gåvobrev på halva huset
Citera
2022-12-29, 15:19
Medlem
Jag gillar Pernilla, jag tycker att hon inom sina områden är både duktig och driftig
och önskar henne allt gott i livet och det krävs nog en del att vara delaktig i hennes speciella liv
och om C.B är rätt gubbe för det så är det ju fantastiskt.

Men det är något som skaver.
Han har varit så målinriktad sedan start, han skulle bo och gifta sig med henne.
Han kom snabbt in i hennes tillvaro, träffat släkt och vänner, varit med på turné, till och med i TV-program
som Masked Singer och Carina Bergfeldt (där han för övrigt blev så rörd att han grät några tårar),
man ser honom med nån bister min men så ser han att han är filmad och då skiner han upp och smilar.
Så social, pratar lätt med alla. Fixar. Gör frukostar. En perfekt felfri man.
Det är som att han då och då håller lugnet men ilskan kokar under ytan. Han vill för mycket, för snabbt.
Hans ”Hallå familjen” lät direkt smörigt. Som en replik. Och nu är han så lycklig.

Jag hoppas att han är ”på riktigt”, att han är (om än lite fjantig) verkligen är den han utger sig för att vara.
Snart är han i mål, kanske finns redan nu nya mål, som att dessa två ska ha nåt gemensamt arbetsprojekt,
eller att hon ska investera i nån idé han har.
Ja, ja vi får se.

Jag hoppas Pernilla är lycklig och kär och galen på rosa moln, men också att hon har bra folk runt sig
som ser om ”hennes hus” med rätt avtal och äktenskapsförord mm
så att det om kärleken falnar eller fasaden spricker, inte kostar henne hem & hus och sinnesro.
Citera
2022-12-29, 16:36
Medlem
Det är väl alltid en varningssignal när allt ska vara så puttinuttigt i ”den nya familjen” samtidigt som man inte prioriterar sina egna barn. Klart det är något som är fel på herr Bauer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in