2022-12-29, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Alltså kan du sluta med dina insinuationer? Varför kan du inte förstå att det aldrig funnits någon koppling mellan JJ och AW mer än att JJ varit tillsammans med en kompis till AW

Det känns som du till varje pris vill få fram något svartsjukedrama och att JJ och AW umgåtts bakom ryggen på TT? Släpp det en gång för alla

Vad handlade konflikten mellan JJ och TT om? Berätta.. Varför mördar JJ ev mha MH TT??????

Ett svartsjukedrama är det allra mest sannolika och väldigt mycket tyder på det.
Citera
2022-12-29, 08:38
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Så du menar att ju fler som skriver samma sak så blir det mer trovärdigt?.

Kan det inte vara så att det skapas flest trådsanningar när det går fr mun till mun. en lögn blir till sanning?
Tyvärr så minns jag inte vad personen hade för alias
Jag hade gärna själv velat hitta och läsa det igen
Jag vet att jag ställde en fråga men fick inte något svar
Hade personen velat skapa en trådsanning med en lögn så tror jag att personen hade varit mer aktiv på tråden?

På flaschback vet man inte vad som är sant och vad som är trådsanningar
Är det följande inlägg du refererar till?
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Den skribenten anser jag också trovärdig.
Citera
2022-12-29, 08:42
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag har följt tråden och anser att det blivit en trådsanning från kreti och pleti angående JJ och AW. Finner inget trovärdigt om detta överhuvudtaget
Ja, det är helt och hållet en trådsanning. Det finns inga belägg för att det ens skulle ligga ett uns sanning i det.
Citera
2022-12-29, 09:00
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Vad handlade konflikten mellan JJ och TT om? Berätta.. Varför mördar JJ ev mha MH TT??????

Ett svartsjukedrama är det allra mest sannolika och väldigt mycket tyder på det.
Du kan ha rätt I ett svartsjukedrama, men inte med A inblandad.

Det är det vi skrivit . Att JJs ex ska ha blivit tillsammans med tt Efter . Och det kan va orsak till hatet . Jag var den som skrev ut att en bekant till mig känner TTs föräldrar och dem har sagt att tt ska ha varit ihop med JJs kille innan
Citera
2022-12-29, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76

Vi har förklarat för dig väldigt många gånger(skrämmande många gånger faktiskt) att enligt poddar(vänner som berättar) och media så är konflikten att JJ ska ha hotat att berätta sanningen om att Toves KOMPIS varit otrogen och då ska Tove hotat med att avslöja en otrohet som JJ ska ha utfört.

Alltså ingenting mellan JJ och AW som du försöker tvinga fram
Det är bekräftat av deras vänner vad bråket handlade om och ändå försöker du vända på det till att JJ och AW haft någon affär vilket inte har inträffat.

Även om det kommer fram fakta som säger något så ignorerar du det fullständigt och sitter och lurpassar i tråden tills någon tomte ställer en fråga eller lägger fram en teori om det kanske hade varit något mellan dom och då snappar du upp endast dom orden och då jävlar i mig är det så enligt dig.
Du är besatt av att JJ och AW knullar skiten ur varandra varenda minut som inte Tove ser eller hör, först då är du nöjd.
Är du nöjd nu?
Citera
2022-12-29, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Du kan ha rätt I ett svartsjukedrama, men inte med A inblandad.

Det är det vi skrivit . Att JJs ex ska ha blivit tillsammans med tt Efter . Och det kan va orsak till hatet . Jag var den som skrev ut att en bekant till mig känner TTs föräldrar och dem har sagt att tt ska ha varit ihop med JJs kille innan

Om det nu rör sig om ett svartsjukedrama (vilket inte skulle förvåna mig), skulle TT ge sig på JJ på krogen långt efter den förra killen (oavsett vem som var tillsammans med honom först).

Nu håller TT/AW på och flyttar ihop, AW är inte med TT till krogen... varför? Hade TT kommit på något så hon kunde misstänka att JJ/AW haft något ihop? Bråkat med AW och ville ställa JJ till svars (ev för något hon sett i AW:s telefon)?

Att TT följde med JJ hem är en gåta, min tanke är fortfarande att MH var den hon sökte på krogen. Kanske var MH så full så TT hjälpte JJ att få hem henne till lgh, därav cykelns slarviga parkering och påsen kvar (TT tänkte bara hjälpa upp för trappen och sen ge sig hem per omg). Bråket fortsatte när de väl fått in MH i lgh.
Citera
2022-12-29, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Om det nu rör sig om ett svartsjukedrama (vilket inte skulle förvåna mig), skulle TT ge sig på JJ på krogen långt efter den förra killen (oavsett vem som var tillsammans med honom först).

Nu håller TT/AW på och flyttar ihop, AW är inte med TT till krogen... varför? Hade TT kommit på något så hon kunde misstänka att JJ/AW haft något ihop? Bråkat med AW och ville ställa JJ till svars (ev för något hon sett i AW:s telefon)?

Att TT följde med JJ hem är en gåta, min tanke är fortfarande att MH var den hon sökte på krogen. Kanske var MH så full så TT hjälpte JJ att få hem henne till lgh, därav cykelns slarviga parkering och påsen kvar (TT tänkte bara hjälpa upp för trappen och sen ge sig hem per omg). Bråket fortsatte när de väl fått in MH i lgh.

Deras egna kompisar har berättat att otroheterna inte rör JJ och AW.
Släpp den biten nu.
Citera
2022-12-29, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smalandsbo
Deras egna kompisar har berättat att otroheterna inte rör JJ och AW.
Släpp den biten nu.

Har man gjort något som man ångrar så är det inget som berättas ens för den närmaste kompisen.
Citera
2022-12-29, 10:36
Medlem
Citat:
Har man gjort något som man ångrar så är det inget som berättas ens för den närmaste kompisen.

Fast TT hade nog pratat med sina kompisar om det hade varit så, och hennes kompisar har bekräftat att det inte är så.
Citera
2022-12-29, 10:41
Medlem
sybels avatar
Citat:

Det är stockholmaren som envist traggar om svartsjukedrama.
Citera
2022-12-29, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Det är stockholmaren som envist traggar om svartsjukedrama.

Ja, och nyss höll du med... dock inte med A inblandad.
Citera
2022-12-29, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smalandsbo
Fast TT hade nog pratat med sina kompisar om det hade varit så, och hennes kompisar har bekräftat att det inte är så.

Som jag förstått det hela så höll TT/AW precis på att flytta ihop.
Kanske har TT kollat AW,s telefon och hittat något som gjorde att hon blev förbannad/misstänksam och därför gav sig på JJ på krogen?
Att berätta för sina kompisar sina misstankar just när man är på gång att flytta ihop är inte så troligt. Bättre att först ta det med sin kommande sambo och vill inte han berätta så får man ta det sämre alternativet... JJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in