2022-12-20, 09:05
Medlem
Ganska osmakligt att sitta och tycka att det är konstigt att höger har slutat kritisera skjutningar och gängkrig nu när det blev ny regering. Man försöker plocka billig politisk poäng på mord, 60st i år.
Dessa lågbegåvade Mobförrådsrunkare inser inte att man inväntar regeringens åtgärdspaket innan man börjar tycka en massa.
Fy fan vad cynisk och infantil bloggen har blivit!
Med tanke på bölandet om allt hat Annie Lööf har fått från Riks borde kanske bloggen uppmärksammas av media.
Citera
2022-12-20, 11:40
Medlem
Nu sitter han som en 13-åring med fantasier, är han en hemlig agent? Så här skrev han idag:
"På grund av anledningar är det inte säkert att jag kan posta något på bloggen .... Inget har antagligen hänt mig – åtminstone inte när jag skrev detta igår kväll – utan detta är på grund av anledningar."
Citera
2022-12-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmugghc
Nu sitter han som en 13-åring med fantasier, är han en hemlig agent? Så här skrev han idag:
"På grund av anledningar är det inte säkert att jag kan posta något på bloggen .... Inget har antagligen hänt mig – åtminstone inte när jag skrev detta igår kväll – utan detta är på grund av anledningar."

Han var nog lite på fyllan.
Citera
2022-12-20, 15:06
Medlem
På fyllan av alkohol eller av sig själv?
Citera
2022-12-21, 09:08
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Hur pinsam är människan egentligen?
Citera
2022-12-21, 10:41
Medlem
Citat:

Lasse-basse kanske ..

1.) Har fått koregen av eLena till förmån för en yngre hunk i riktig uniform !

2.) Lasse-basse har inte fått till det med eLena på bra länge och alla hans prepper-förråd av P-tidningar o P-rullar har blivit alltför "kladdiga" nere i buynkern
Citera
2022-12-21, 13:48
Medlem
"bunkern", är det smörjgropen i garaget?
Citera
2022-12-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Lasse-basse kanske ..

1.) Har fått koregen av eLena till förmån för en yngre hunk i riktig uniform !

2.) Lasse-basse har inte fått till det med eLena på bra länge och alla hans prepper-förråd av P-tidningar o P-rullar har blivit alltför "kladdiga" nere i buynkern

Kanske bilder på Archer och andra vapen duger för #2?
Citera
2022-12-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Lars Johan Wilderäng, född Olofsson

Lars Wilderäng född Olofsson och uppvuxen i Trollhättan. Brottslingen Clark Olofsson aka Daniel Demuynck är ju också född och uppvuxen i Trollhättan. Kanske LW har en släktrelation med vederbörande som han inte vill skall komma i dagens ljus.

LW är halvryss ( mamma ryska ) och han själv lever med en rysk kvinna. Lite spännande ;-)
Citera
2022-12-24, 13:45
Medlem
Citat:

Lasse har det senaste året tappat det fullständigt
Citera
2022-12-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
"bunkern", är det smörjgropen i garaget?

Maskinhall heter det.
Någon smörjgrop tror jag inte han har. Han är nog inte den händige direkt.
Citera
2022-12-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Span22
LW är halvryss ( mamma ryska ) och han själv lever med en rysk kvinna. Lite spännande ;-)

Är detta fakta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in