Citat:
Ursprungligen postat av
Eponumos
Jsses. Vi hade en vidare diskussion kring varfr och varfr inte och om konst genom historien som avbildar mnniskokroppen och dylikt, men bara svar i form av variationer p denna ramsa tills jag fick ett annat felmeddelande och trttnade p att frska diskutera mnsklig sknhet.
Man kan ju inte ha ngra diskussioner precis. "Hon" som jag kallar ChatGPTs talesman r ju s helvetes politiskt korrekt hela tiden. Som tur r hon dock hyfsat objektiv och evidensorienterad. Fel har hon ju ibland som nr jag frgade om en V6 motor jag kan utantill fr vilken hon sa att den hade verliggande kamaxlar och trots mitt ppekande om att detta inte stmmer, stod hon p sig. Frgar man om eventuella samband fr vilka det inte finns klar evidens, s kr hon sitt politiskt korrekta varnande standardprogram - som t.ex. nr jag sa att det ofta sgs att faderns intelligens rv till dottern och tvrt om, ja d brjade brjade hon rapa om brist p evidens och om hur komplicerad intelligens r och hela den skiten. Dock, jvligt bra uppslagsbok, bttre n google och mer objektiv n Wikipedia vilket jag kollade med frgor om Hon Kong protesterna. Och frsts ett fantastiskt std fr programmerare, patentjurister och alla andra.