2022-12-28, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Rika privatpersoner och rika företag. För att de tycker att det är värt pengarna.
Det har du rätt i. Känns kanske inte på samma sätt när ett företag betalar. Eller en rik person som inte bryr sig!
Undrar vad täckningsbidraget blir på denna gran.
Citera
2022-12-28, 12:22
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepxxx
Såg en jättesnygg plastgran på plantagen som originalpriset var 28000kr nu endast 14000kr.

Vem betalar så mycket för en plastgran och varför?
När säljer man en julgran till ordinarie pris? I typ april?
Citera
2022-12-28, 12:34
Medlem
Sameshs avatar
Jag behöver en ny surfplatta, vill ha en Nokia T20 men verkar tyvärr inte som att det kommer att bli någon rea på den.
Citera
2022-12-28, 12:43
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Jag behöver en ny surfplatta, vill ha en Nokia T20 men verkar tyvärr inte som att det kommer att bli någon rea på den.

Tror inte det heller.
100kr rabatt på den på Elgiganten just nu iaf.
Citera
2022-12-28, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
När säljer man en julgran till ordinarie pris? I typ april?
Många affärer börjar ju lägga ut julpynt i september numera. Så allt är dubbelt så dyrt före julafton, efter julafton så reas det.
Citera
2022-12-28, 13:02
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Många affärer börjar ju lägga ut julpynt i september numera. Så allt är dubbelt så dyrt före julafton, efter julafton så reas det.
Flera affärer säljer för en tusendel av ursprungspriset. Man kan köpa en tröja för bara tre kronor och kalsonger för en krona.
Citera
2022-12-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Och den där länken och citatet missade du totalt.

Jag såg att en butik sålde gurkor för en tusing kilot, mor ordinarie fem tusen. Och plastgranar för tre kronor styck.
Citat, länk? Vad menar du?
Jag såg inne i affären på plantagen men menar du att jag ska leta upp en länk och klistra in på priset?
Citera
2022-12-28, 13:04
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Citat, länk? Vad menar du?
Jag såg inne i affären på plantagen men menar du att jag ska leta upp en länk och klistra in på priset?
Och jag såg att de på Plantagen gav bort växter till personer som hade svarta byxor.
Citera
2022-12-28, 13:05
Medlem
MachoAlgs avatar
Är på jakt efter en tv och kolla lite på pricerunner. Lägsta priset för tvn va 6800kr i somras. Nu kostar den 9800. Rätt rejäl skillnad
Citera
2022-12-28, 13:08
Medlem
Kione211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Med betoning på hittar - tycker det är svårt. Prisjakt, Pricerunner etc är en skärva av utbudet. Fysiska butiker har affischer "upp till 70 %", och så är det nån liten tvål, inget annat. NK (vars julrea alltid är långt senare) har haft samma gamla rea-korg med strumpor och påslakan i decennier. Elektronikvaruhusen gör också så, ställer fram skräp. Vilka missade bra sajter ger en ordentlig översikt?

Spännande, tio procent dyrare än vad de kostade i november (enl Prisjakts priskurva).
Gjort bort mig som inte kollat prisjakt. Men nu har jag hittat-

Kungsängen 50% rabatt.
https://www.kungsangen.com/

Jag har en kungsängen sedan ca 20 år och nu när jag bytte bäddmadrass är den som ny.
Citera
2022-12-28, 14:00
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kione211
nu har jag hittat ... Kungsängen 50% rabatt.
Vill inte klaga på det, blir säkert jättebra. Vissa butiker undviker att vara med på Prisjakt och liknande sidor, kanske för att det kostar dem pengar eller för att kunderna blir lite för medvetna då. Ett annat sätt men mer trubbigt är via Wayback machine. När jag testar några slumpvisa datum för den sajten hade två av tre (19e maj och 12e juli) tokrea 50-70 procent.
Citera
2022-12-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
köpade playstation 4 för under 4000 när jag skaffade ny mobil på tre (android) och tog dyrast abbonemang (30 gb data) - slut nu tyvärr

Bra white trash köp där!
ps 4 kostar för övrigt under 3000kr att bara köpa.

Vågar man fråga vad dyraste abonnemanget hos tre kostar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in