Citat:
Nu vet vi väl inte om det är en afghansk pedofil som tror sig höra Allah eller någon bipolär som hämnats sin våldtagna dotter...
Nog finns det offer som kom billigt undan. Skulle någon kladda på min tjej eller mina systrar så hade jag väl hamnat inlåst någonstans i slutändan. Jobbigt att gräva ner hela släkter.
TS nämnde att hon var uppvuxen lite i den mörka världen, tror få "normisar" ens förstår hur mörk eller djup avgrunden är.
Fast det är klart, eftersom flickans känner till den intagna kan man anta att det inte rör sig om någon som brutit nacken av någon icke-människa (pedofil, byråkrat, Muslim, sosse osv).
Sedan är det väl inget nytt att det finns en grupp kvinnor som dras till våldsverkare, har en barndomsvän som hamnade snett och som spenderat några år inlåst. Han har inte varit singel sedan första vändan.
Sedan är det såklart en viss typ brudar han drar till sig, tror jag. Visst det kanske förvånar vissa att antisocialt beteende tänder många kvinnor, men istället för att spekulera i ev psykiska fel på dem, är det inte mer givande att lyssna och försöka förstå fenomenet?
Tex undrar jag om dessa kvinnor går igång på dominans och outsiders och ser en antisocial partner som någon som garanterat kommer vara dominant och sluta in normer?
Nog för att det finns mer än tillräckligt med tjejer som gillar att domineras utan att söka sig till kriminella eller antisociala. Men, med tanke på hur många som fantiserar om våldtäkter osv så är det inte mycket som förvånar mig längre.
Kåkfarare har väl dessutom tid att gymma 😂

Skulle också tippa på Växjö.