2022-12-27, 20:35
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Enligt Aftonbladets uppgifter har hundratusentals kronor i kontanter och guldvaror värda miljonbelopp ha hittats. Allt ska ha tagits i beslag och en anmälan om penningtvätt upprättats, med den mördade som misstänkt.

Sverige i ett jääävlar nötskal
Undrar verkligen varför dumle med sitt mångmiljonbelopp, jaaa vet inte hur mkt det är, allt från 1milj till 10 milj. gud vet hur mkt det var. Varför flyttade han inte utomlands? Köpa en fet lgh? Göra feta resor? Han fläschade aldrig med sina pengar. Varken med feta kläderN feta restaurangbesök fet bil hur resa elr ngt annat. Han dog pga sitt kriminella liv, varför gömde inte hans föräldrar alla hans tillgångar. Syyyyyynd. Sörjer dedära pengarna

Undrar om någon gjort inventering i bostaden hos en känd ordningsvakt....
Citera
2022-12-27, 20:35
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag fattar va du menar men jag kan inte stå för andras val!
I din värld kanske jag e djävulen men titta i spegeln o fråga dig själv hur känns det o dricka kaffe varje morgon med tankte på att det e 8,9 åringar som jobbar i Brasilien 12 timmar om dagen o får 2 kronor hur känns det o uttnytja barn?
Vi lever som vi lever jag Bara uttnytjat folks svaghet men jag tvingar inte nån att ta däremot blir barnet tvingad i Brasilien för o jobba så vi tittar på världen från olika vinklar!
Nu ska jag gå dricka te ha en fin kväll

Kör ni mycket med märkningar för arbetsrätt där du becknar? För fairtrade-kaffe finns.
Citera
2022-12-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Om det var skit på brottsplatsen borde han vart död på plats? Om han blev skjuten under midjan kan dom klippt byxorna för att stoppa blödningen och skiten rinner ut, tänkte på att nån hävdade skit på platsen han sköts
Blir man skjuten med flera skott i huvudet så kan du nog lugnt räkna med att han var mer eller mindre död på platsen, kan ju också vara som du säger skjuten längre ner och på så sätt har avföringen runnit ut när räddningspersonal klippte av han byxor och andra klädesplagg .
Citera
2022-12-27, 20:38
Medlem
TwoThousands avatar
Det var snubben han hade berättat om för polisen, hämnd.

30sek brottsfall är så lätta att lösa nuförtiden.

Rätt åt honom för att han stängde ute Einar så att denne blev avrättad tidigare.

Förhör med Mehdi "Dumle" Sachit, klart och ärendet avslutad för vidare utredning.
Citera
2022-12-27, 20:39
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Tror du verkligen torpederna behöver de pengarna? De flesta sitter redan på 5-10 milj kr belopp inom de här gängen.
Jag tror tu kollat för mycket deckare. De här tar allt de kan. Jag tror på 17-19 år är de som gjort detta
Citera
2022-12-27, 20:44
Medlem
Kh4ns avatar
Han hade ju förtjänat att dö efter våldtäkten, så bra att han blev mördad till sist.
Hoppas att han åtminstone kände någon skräck och smärta, i denna värld, som hans offer gjorde innan han skickades till helvetet.
Citera
2022-12-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Undrar om någon gjort inventering i bostaden hos en känd ordningsvakt....

Vad menar du?
Citera
2022-12-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Kör ni mycket med märkningar för arbetsrätt där du becknar? För fairtrade-kaffe finns.

Den frågan får du ställa Till de som behöver “beckna” sitt etta för o överleva!
Jag e affärsman ingen gangster bemöter alla med respekt även dig när du försöker provocera mig men sånt fungerar inte på mig df jag e snart 30 o lever
Citera
2022-12-27, 20:52
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Vissa muskler drar ihop sig efter döden, medan andra släpper helt och hållet. En sådan muskel som släpper helt är ringmuskeln. Den region i hjärnan som kontrollerar ringmuskeln och ser till att den hålls stängd slutar – inte helt överraskande – att fungera när man dör. Därmed både kissar och bajsar man när man dör, för att musklerna som vanligtvis håller inne allt slappnar av.

Det stämmer, detta händer vid avrättning. Berättat av amerikanska bödlar och läkare:

Elektriska stolen:

”…the prisoner’s eyeballs sometimes pop out and rest on [his] cheeks. The prisoner often defecates, urinates, and vomits blood and drool. The body turns bright red as its temperature rises, and the prisoner’s flesh swells and his skin stretches to the point of breaking. Sometimes the prisoner catches fire….Witnesses hear a loud and sustained sound like bacon frying, and the sickly sweet smell of burning flesh permeates the chamber”.

Gas kammare:

The prisoner does not lose consciousness immediately. According to former San Quentin, California, Penitentiary warden, Clifton Duffy, “At first there is evidence of extreme horror, pain, and strangling. The eyes pop. The skin turns purple and the victim begins to drool.” [5] Caryl Chessman, before he died in California’s gas chamber in 1960 told reporters that he would nod his head if it hurt. Witnesses said he nodded his head for several minutes. [2] According to Dr. Richard Traystman of John Hopkins University School of Medicine, “The person is unquestionably experiencing pain and extreme anxiety…The sensation is similar to the pain felt by a person during a heart attack, where essentially the heart is being deprived of oxygen”.

Hängning:

”If the prisoner has strong neck muscles, is very light, if the ‘drop’ is too short, or the noose has been wrongly positioned, the fracture-dislocation is not rapid and death results from slow asphyxiation. If this occurs the face becomes engorged, the tongue protrudes, the eyes pop, the body defecates, and violent movements of the limbs occur”.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hahaha ditt namn smartapojken passar dig bra. Chilla bror jag blamear inte dig jag fattar exakt vad du menar. Vad du än gör du bidrar till något dåligt. Oavsett om du käkar på MC, handlar kläder på shein eller köper kyckling på willys som plågats 😂 för din kännedom, jag dricker inte kaffe✌🏽 njut av din chaii nu ciaaao

Trodde du ville provocera 😂king vi lever Bara en gång folk fattar inte att alla säljare e inte dumma i huvudet de blandar oss med sånna som Dumle som tar varje dag gift
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Tror du verkligen torpederna behöver de pengarna? De flesta sitter redan på 5-10 milj kr belopp inom de här gängen.
Och om en torped har 5-10miljoner? Tror du man tackar nej till mer? Om du var torped, och hade 5-10milj och jag ber dig döda ngn för en halv kanin säger du så "nej tack, det är bra jag har redan 10milj jag behöver inte mer jag kan klippa åt sig gratis?"😂
Eller dom hära kändisarna allt från will smith till kim kardashian. Dom fortsätter med filmer, skapar egna märken, reality serier för att dra in mer. Då sitter dessa på miljarder och inte 5 pruttiga miljoner. Ändå vill man ha mer.
Citera
2022-12-27, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Trodde du ville provocera 😂king vi lever Bara en gång folk fattar inte att alla säljare e inte dumma i huvudet de blandar oss med sånna som Dumle som tar varje dag gift
Näeee haha. Sålänge man sköter det snyggt, inte trampar någon på tårna, inte tar över någon annans marknad, område, kunder, kör fulspel och blåsningar det är fritt fram. Det är sånt som får en och bli klippt. Vänner blir fiender för man delar inte med sig av vinsten. Man blir pengakåt. EN vän åker in man tar över hans marknad. De knas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in