2022-12-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Vart han pangad i pruttiluskan och sen sket på sig, på riktigt?
Vissa muskler drar ihop sig efter döden, medan andra släpper helt och hållet. En sådan muskel som släpper helt är ringmuskeln. Den region i hjärnan som kontrollerar ringmuskeln och ser till att den hålls stängd slutar – inte helt överraskande – att fungera när man dör. Därmed både kissar och bajsar man när man dör, för att musklerna som vanligtvis håller inne allt slappnar av.
Citera
2022-12-27, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Ja dumle satt på miljoner. Folk snackar varför köpte han inte en lya till sin mamma osv. Mannen det är Dumle.. hela hans familj fear nobody! De är rinkeby tills dom dör. Hans mamma älskar Rinkeby. Precis som Zlatans mamma bor kvar i Rosengård. Folk förstår inte här. Lol

Zlatans mamma bor ej i rosengård.
Dock gör hans pappa de
Citera
2022-12-27, 20:21
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/miljonbeslag-hos-dodade-mehdi-dumle-sachit/

Hur är detta möjligt! Guld för flera miljoner och hundratusentals kronor. Polisen måste varit snabba med husrannsakan! Bra jobb.
Citera
2022-12-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Har gjort detta i över 10 år jag har lärt mig med tiden och se ormarna i gräset jag känner igen de!
De som spelade bort min tillit får inget av va jag har byggt upp finns inga andra chanser!
Har aldrig blivit misstänkt o aldrig skadat någon! Knarkare ska ändå ha sitt knark från min vän de får det de betalar för

Aldrig skadat någon? Den som säljer knark är nog värre än den som köper knark. Säljaren är den som rasar folks hem, gör så att makar skiljer sig pga ekonomin går åt knark, barn som blir faderslösa för pappan prioriterar knark framför familj. För att pappan sitter inne för narkotika brott. För pappan inte jobbar och bidrar knte till hemmet. För att pappan dör i överdos. Och du säger har inte skadat någon.
Citera
2022-12-27, 20:22
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Undrar jag med? Hade det inte varit bättre och råna dumle? Istället för att döda han? Tror inte nog att någon kände till hans stäsch.
Men det är ganska troligt att Dumle sitter på guld. Tror inte på proffs som skjutit utan mer 17 åringar.
Citera
2022-12-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Enligt Aftonbladets uppgifter har hundratusentals kronor i kontanter och guldvaror värda miljonbelopp ha hittats. Allt ska ha tagits i beslag och en anmälan om penningtvätt upprättats, med den mördade som misstänkt.

Sverige i ett jääävlar nötskal
Undrar verkligen varför dumle med sitt mångmiljonbelopp, jaaa vet inte hur mkt det är, allt från 1milj till 10 milj. gud vet hur mkt det var. Varför flyttade han inte utomlands? Köpa en fet lgh? Göra feta resor? Han fläschade aldrig med sina pengar. Varken med feta kläderN feta restaurangbesök fet bil hur resa elr ngt annat. Han dog pga sitt kriminella liv, varför gömde inte hans föräldrar alla hans tillgångar. Syyyyyynd. Sörjer dedära pengarna
Det är ju för tvångsmedlens skull samt för att i slutändan ta pengarna. Det är i en bostad så det tas ju från någon.
Citera
2022-12-27, 20:27
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Vissa muskler drar ihop sig efter döden, medan andra släpper helt och hållet. En sådan muskel som släpper helt är ringmuskeln. Den region i hjärnan som kontrollerar ringmuskeln och ser till att den hålls stängd slutar – inte helt överraskande – att fungera när man dör. Därmed både kissar och bajsar man när man dör, för att musklerna som vanligtvis håller inne allt slappnar av.
Om det var skit på brottsplatsen borde han vart död på plats? Om han blev skjuten under midjan kan dom klippt byxorna för att stoppa blödningen och skiten rinner ut, tänkte på att nån hävdade skit på platsen han sköts
Citera
2022-12-27, 20:29
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Jag talade om hans familj.
Är dom troende, kommer dom ej ta emot "trash pengar."

De flesta som gör trash pengar är troende enligt de själva.
Citera
2022-12-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Vilka klåpare. Varför fick torpederna inte me
D sig guldet?
Tror du verkligen torpederna behöver de pengarna? De flesta sitter redan på 5-10 milj kr belopp inom de här gängen.
Citera
2022-12-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Zlatans mamma bor ej i rosengård.
Dock gör hans pappa de
Fel. Hans pappa bor i Linhamn eller vad det stället heter
Citera
2022-12-27, 20:34
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Jasså? om personen inte är misstänkt för brott?

du menar att araben och flyktingen ej varit misstänkt?
Citera
2022-12-27, 20:35
Medlem
Bästa som hänt i sverige på länge! Bra avslutning på året :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in