2022-12-27, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Procentuellt är det nog fler migranter, återigen, som tar droger. Tror jag. Sedan felar givetvis de som köper droger generellt av blattekriminella, men problemet är fortfarande de som säljer droger.
Utan invandring - inget problem.

En viss drogförsäljning kommer dock alltid att finnas, det är mänsklig natur att vissa fastnar i drogmissbruk, men det kan minimeras rejält genom att ha stenhårda lagar mot droger, samt definitivt inte låta massa ökenfolk och Afrikaner invadera oss en masse.

Tyckte Duterte i Filippinerna gjorde ett bra jobb genom att skjuta ihjäl varenda jävla drogförsäljare som ens sniffade på ett gram kokain. Mer sådant hade varit super.

Vad fan pratar du om? Svenskar snortar inte? Bokstavligen de bästa kunderna. Du skulle bli förvånad över hur mycket droger svenskar tar. Drog missbruk är ett problem som plågar alla olika kast av folk
Citera
2022-12-27, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Kan du inte läsa eller? Har för fan skrivit samma sak 3 ggr. Beskrev bokstavligen talat, precis det jag säger i inlägget du svarade på. Lmao. Här är det igen: DET ÄR NOG PROCENTUELLT FLER MIGRANTER SOM TAR DROGER PRECIS SOM ATT MIGRANTER ÄR ÖVERREPRESENTERADE I ALLA ANDRA JÄVLA BROTT ENLIGT BRÅ - I SYNNERHET GROVA VÅLDS-OCH SEXUALBROTT.
DET ÄR FORTFARANDE DE SOM SÄLJER SOM ÄR PROBLEMET. ROTEN AV PROBLEMET.

Helt ofattbart hur man kan vara så efterbliven att man svarar på ett inlägg där jag precis skriver om det som du svarar helt frågande på. Gå om skolan för helvete.

Från egen erfarenhet. Jag är medelklass - har en kandidat, men även knegat massa typiska arbetaryrken tidigare, aldrig sett droger i hela mitt liv förutom maja och inte många ggr heller.

Så antingen är det en överklassgrej eller så rör jag mig inte i trash-klustrerna med folk som har brunkräm och tatuering på halsen tillräckligt mycket. Majoriteten av gångerna jag har sett droger har det även varit personer med invandrarbakgrund som innehaft dem.

Gumman det är främst folk i de rikare förorterna som köper och tar droger. Inte så mycket brunkräms-Bettan i Bagarmossen.
Vet folk högst upp i politiken som brukar ta kola. I båda blocken.

Gällande Dumle så var han väl inblandad i en av de värsta gruppvåltäkterna i Sverige? Med en pistol bla. Där tjejen var så söndertrasad att en läkare började gråta.
Citera
2022-12-27, 02:02
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Är det inte så att efter mordet på vincent splittrade shottaz allierade o dom skapa sks. Tyson är väl sks o han kör väl med 24k o vincents gamla vänner.
Det var fult hur man gjorde Vincent o jag tror det beror på att han inte var somalie.

Har inte med att han inte är somalie tror jag, finns flera som inte är i Shottaz. Idag är det nog fler icke somalier än somalier i den sfären.

Poy var för aggressiv och gjorde bort sig hela tiden. Hade han varit smart och inte lika impulsiv hade han levt idag.
Citera
2022-12-27, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinism
Kan bekräfta att BO är Dumle pga att hans morsa bor på samma gata.
Hon heter Nadeema Sachit och han var troligen på besök hos henne.

Eat Turf, ingen saknar dig.

https://www.hitta.se/nadeema+sachit/sp%C3%A5nga/person/~ST222_C5-?vad=nadeema%20sachit
Citera
2022-12-27, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Halleluja så underbart!
Japp. Bedrövligt att avskrädet kostar staten pengar även vid sin död. Nåväl, ett avskum färre.
Citera
2022-12-27, 03:59
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKruse
Fast han bodde väl inte ensam? Om han bodde ensam, varför skriven hos föräldrarna??

Är det ganska uppenbart med tanke på att han själv sa i intervjun att han levde under konstant hot.
Fick flytta runt och var minst otrygg i bilen.
Skulle han stå på en egen adress då?

En hatad och hänsynslös våldtäktsman mindre.
Senast redigerad av Zicksack 2022-12-27 kl. 04:25.
Citera
2022-12-27, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Därför tvivlar jag starkt på att dessa är inhyrda sicarios från Malmö… Man kan inte springa i Byn direkt efter skottlossning, och absolut inte turba iväg i bilen. Detta måste vara några som bor i närheten, antingen i byn eller Tensta. Antingen är de Hjulstabarnen eller SSA.

Det var Hjulstabarnen på uppdrag av de ”äldre” från Tensta.

Polisen var snabba med att spärra av varenda väg in och ut från Rinkeby, även motorvägen - helt hopplöst och onödigt. Även onödigt att slänga ut polishelikoptern när Hjulstabarnen enkelt har access till en av flera hundra källare i området. Skjuter man på hindertorpsgränd kan man på typ 30 sekunder ta sig till t.ex degerbygränd och lika gärna ta sig in hos någon vän/familjemedlem och spela playstation tills the heat har coolat ned, och i detta fall i princip 3 timmar senare. Därefter kan man med händerna i fickan ta sig till centrumet och dricka te i turkiska föreningen eller ta en frukostmacka på cafét där. Tror inte ens polisen bryr sig om de fångar gärningsmännen eller inte. Självsanering med andra ord.
Citera
2022-12-27, 04:37
Medlem
Ska nån från fb gå på minnesstunden för våldtäktsmannen?

https://imgur.com/a/eT3QL3H
Citera
2022-12-27, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Vad sitter Hoodz för?
tror de va vapenbrott han torska 2021 tror jag
Citera
2022-12-27, 04:45
Medlem
När tror ni polisen kommer lägga ner sin mordutredning? Jag tror inte det kommer dröja alltför länge.
Citera
2022-12-27, 04:59
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
När tror ni polisen kommer lägga ner sin mordutredning? Jag tror inte det kommer dröja alltför länge.

typ aldrig
Citera
2022-12-27, 05:00
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Ska nån från fb gå på minnesstunden för våldtäktsmannen?

https://imgur.com/a/eT3QL3H

fortfarande en människa

tänk på alla advokater som försvarar såna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in