2022-12-26, 23:55
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han var ensam bland dessa somalier. Dessa somalier är lojala varandra & inte till någon arab. Skulle inte förvåna mig om någon från DP klippte honom. Även polisen går ut med att hämndnivån för detta mord är lågt. Vilket betyder att dumle stod mera eller mindre ensam på sista tiden. Den som klippte honom viste var dumles föräldrar bodde och även att dumle skulle vara den dagen.
Hans föräldrars adress finns öppet nätet, även Dumle var skriven där. Expressen skrev att polisen Rinkeby informerat Dumles familj om hotbilden.
Om Dumle sällan vistades där är han nog goad.

Förmodar att han sovit där eftersom han kom ut vid 08:30 till sin bil.
Kan vara grannar som sett honom.
De kan ha puckat bilen osv.
Citera
2022-12-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Därför tvivlar jag starkt på att dessa är inhyrda sicarios från Malmö… Man kan inte springa i Byn direkt efter skottlossning, och absolut inte turba iväg i bilen. Detta måste vara några som bor i närheten, antingen i byn eller Tensta. Antingen är de Hjulstabarnen eller SSA.

Dumle lämnade dp kanske var det därför han blev klippt såg att schaki la ut en story på insta där han hånade honom
Citera
2022-12-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Hans föräldrars adress finns öppet nätet, även Dumle var skriven där. Expressen skrev att polisen Rinkeby informerat Dumles familj om hotbilden.
Om Dumle sällan vistades där är han nog goad.

Förmodar att han sovit där eftersom han kom ut vid 08:30 till sin bil.
Kan vara grannar som sett honom.
De kan ha puckat bilen osv.
Lär väll bli ouppklarat detta med. Har så måånga fuppar jag hade velat läsa. Både Daras, einars och nu dumles. Sällan gängkriminella mord klaras upp, tyvärr. Sjukt att det verkligen är så LÄTT att komma undan med mord. Elr äre bara polisen som skiteri och lösa morden.
Citera
2022-12-27, 00:01
Medlem
Någon som var nojig att han skulle börja snacka angående dödsskjutningen av Einar?
Citera
2022-12-27, 00:08
Medlem
Brodern till dumle sitter inne. Greps ganska nyligen. Ingen hämnd kommer ske.
Citera
2022-12-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi
Jag tror att de svarta Mercedes som står längst ner på parkeringen var den han körde. E klass sedan. Vet dock inte vem som äger den och hade vart nyfiken på regnummer.

Finns de bild på den nånstans från brottsplatsen? Kan man se den för jag ser den inte
Citera
2022-12-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
vad fick han i pröjs för intervjun? sexsiffrigt antar jag

Varför tror du att han fick betalt?

De medieetiska regler som Expressen har förbundit sig att följa medger inte sådana ersättningar.

Den enda krav jag tror att han kan ha ställt var att gruppvåldtäkten inte skulle nämnas.
Citera
2022-12-27, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Brodern till dumle sitter inne. Greps ganska nyligen. Ingen hämnd kommer ske.

Nej för han la upp nått om minnesstund den 27nde
Citera
2022-12-27, 00:35
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
hoodz muckar väll snart om jag inte minns fel?

Vad sitter Hoodz för?
Citera
2022-12-27, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lenzza
Återtåget har börjat. Permanenta uppehållstillstånd kan återkallas m.m
Heter dumles bro på insta
Citera
2022-12-27, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Du är svensk, försvarar massinvandring och våldtäktsblattar och säger att landet är övertaget? Lmao.. ok

En sista grej. Självklart är det Svensken som är den stora orsaken till narkotikainkomster. Både genom de snedvridna lagar, vad gäller narkotika, som vi har men även på grund av den enorma konsumtion av narkotika, detta utan tvekan.
Citera
2022-12-27, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsitoaletten
Aldrig skrivit på fb innan men skriver nu för att jag inte kan låta bli att spekulera (jag vet, dåligt)…

Men kan exets uttalande ha med detta att göra? Hon uttalade sig om hans del i Einar mordet och strax efter det blir dumle mördad? Verkligen förlåt om jag kommer in och skriver min spekulation. Ha det bra alla!

Dina spekulationer är lika goda som någon annans. Här spårar ändå det mesta ur till att handla om att alla invandrare ska ut ur landet och annat intelligensbefriat. Dumle hade fler fiender än vad som är hälsosamt, den som är lojal mot många är lojal mot ingen. Någon tyckte det var värt risken att släcka honom. Återstår att se om DP svarar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in