2022-12-27, 00:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Moutinho med en av säsongens assister mot Everton. Mycket fint!
Mourinho med en assist, mot Everton..?
Citera
2022-12-27, 00:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Mourinho med en assist, mot Everton..?

Han skrev Moutinho så vad gaggar experten om?
Citera
2022-12-27, 00:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han skrev Moutinho så vad gaggar experten om?
Ah, fan. Måste tydligen se att skaffa mig glasögon..

Förresten, vad tycker soffexperten om AFCs vinst i kväll, och Floppingham’s match mot mäktiga Brentford tidigare i dag?
Citera
2022-12-27, 00:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ah, fan. Måste tydligen se att skaffa mig glasögon..

Förresten, vad tycker soffexperten om AFCs vinst i kväll, och Floppingham’s match mot mäktiga Brentford tidigare i dag?

Bara lyfta på hatten. Sen om det räcker till titeln får vi se.

Och vi är bedrövliga just nu. Men jag tror precis som du på min klubb.
Citera
2022-12-27, 00:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Bara lyfta på hatten. Sen om det räcker till titeln får vi se.

Och vi är bedrövliga just nu. Men jag tror precis som du på min klubb.
Är för tidigt att snacka om titeln. Men personligen, så blir jag bara mer o mer övertygad om att det blir Arsenal som lyfter PL-bucklan i Maj mnd.

Och självklart, så ska man stå upp för sitt lag, oberoende av hur bra eller dåligt det än går. Kudos för det.
Citera
2022-12-27, 01:06
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Kul och se att Liverpool verkat ge sig in på Gakpo. Eller är det bara Manu som gäller?
Citera
2022-12-27, 01:08
Medlem
Vatos.Locoss avatar
WTF?? Två timmar sedan?

OFFICIAL: PSV sells Cody Gakpo to Liverpool FC
Citera
2022-12-27, 05:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Äcklet robertson sätter rekord i att göra mest assist från en försvarare. Endast 28 år gammal. Grattis till honom och Liverpool fansen.

...äcklet?

Citat:
WTF?? Två timmar sedan?

OFFICIAL: PSV sells Cody Gakpo to Liverpool FC

Som en blixt från klar himmel. Det älskar jag. Detta borde dock innebära att man släpper Firmino till sommaren, då man har fullt i forwards-stallet: Salah, Darwin, Jota, Diaz, Gakpo, Carvalho (men den sista kanske ses som mittfältare). Trist. Väldigt svårt att ogilla Firmino, tycker han är en spelare som förtjänar förnyat kontrakt.

Sen är frågan hur konkurrens-situationen blir när Diaz och Jota är friska. Visst är det kul med konkurrens, men fem spelare som alla borde starta matcher? Kanske löser det sig.

Sen är det väl inte positionen LFC har störst behov av. Får se vad som sker i Bellingham-ryktena.

Prislappen på ca 40 miljoner pund, på denna marknad, för en 23-åring med kontrakt till 2026, får ses som "billigt". Sen om han blir en hit återstår att se. Men med tanke på de klubbar som ryktats hade jag utan problem kunnat se en prislapp på det dubbla.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2022-12-27 kl. 05:26.
Citera
2022-12-27, 05:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
...äcklet?

Som en blixt från klar himmel. Det älskar jag. Detta borde dock innebära att man släpper Firmino till sommaren, då man har fullt i forwards-stallet: Salah, Darwin, Jota, Diaz, Gakpo, Carvalho (men den sista kanske ses som mittfältare). Trist. Väldigt svårt att ogilla Firmino, tycker han är en spelare som förtjänar förnyat kontrakt.

Sen är frågan hur konkurrens-situationen blir när Diaz och Jota är friska. Visst är det kul med konkurrens, men fem spelare som alla borde starta matcher? Kanske löser det sig.

Sen är det väl inte positionen LFC har störst behov av. Får se vad som sker i Bellingham-ryktena.

Robertson är en liten gris.

Kul att ni snodde honom framför Manu

Hur dyr är erat anfall nu?
Citera
2022-12-27, 05:33
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Robertson är en liten gris.

Kul att ni snodde honom framför Manu

Hur dyr är erat anfall nu?

Med betoning på "liten" köper jag det. Robertson gillar att bråka och stöka. Men det är nivåskillnad på Robertson och säg... Fernandinho? Richarlison?

Anfallet är den lagdel där Liverpool lagt mest omsorg sista säsongerna, ja. Nu måste något hända på mittfältet. Vore huvudlöst att köpa Gakpo utan att ha en plan och resurser för mittfältet. Jag väntar med spänning.
Citera
2022-12-27, 06:24
Medlem
Fortfarande ganska osannolikt att Arsenal vinner PL men man måste nog börja ha allvarliga konversationer för hur sinnessjukt bra Arteta faktiskt är
Citera
2022-12-27, 06:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pashun
Fortfarande ganska osannolikt att Arsenal vinner PL men man måste nog börja ha allvarliga konversationer för hur sinnessjukt bra Arteta faktiskt är
Tror du Arteta skulle få ordning på United?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in