2022-12-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Hjulstabarnens topp skyttar sitter sedan Alpo, de som är ute är typ AZ, Shacki, Okashe och några andra mindre. Dom är absolut skjut glada, men att gå runt i Rinkeby öppet och skjuta det gör dom inte och kan inte för deras egna liv, därför tror inte jag det är dom. Att det har skurit sig mellan hjulsta och dumle tvivlar jag på, för några springisar till Hjulstabarnen har sörjt honom på grammet. Plus dumle hånade Shottaz i sina låtar, och intervjun på expressen berättade han mycket om Shacki och hyllade DP. Jag TROR att SSA/Shottaz klippte Dumle, dom styr i BYN tillsammans med Scorpionerna med flera.
Det är självklart så att någon trodde/visste att han skulle besöka sin mamma på julafton och var där för just det. Alternativt någon såg honom och larmade.
Citera
2022-12-26, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
RL är en av dom.

Vem är R.L då?
Citera
2022-12-26, 13:43
Medlem
Zvazis avatar
Ni som har tiktok konto, anmäl detta konto
https://www.tiktok.com/@ripdumle.saknad

Den här horungen sörja en våldtäktsman
Citera
2022-12-26, 13:49
Medlem
Hur mår tjejen som han var med och våldtog 2014...är hon svensk
Citera
2022-12-26, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullsand
Men snälla Ala och makkan har ju haft hur mycket kontakt som helst. Säger inte att dem hängt tillsammans dag ut och dag in för HSL hänger mest med varann o som du säger har 3mst suttit men dom har KÖRT tillsammans hur länge som helst. Hur är dom slut? Hahah pajas som sagt vissa sitter betyder inte nån eller nåt e slut

Vad har dom kört ala och Makkan? Som sagt en Flashback nörd som sitter och snackar om saker du vet inget om pissluffare. Ala och Rami har varit vän med Ayye sedan barnsben. Dom skulle aldrig köra mot honom. 3mst förutom döda Maslah och Makkan har varit borta i snart 6 år när skulle dom ha kört? När dom var 15 åringar eller? Det var Shad som gjorde grejer med dp grabbarna för dom var nära vänner. HSL har hängt mest i först Märsta sedan Jakan och Hagalund. Blev utkastade ur Hagalund samma i Jakan och syndes inte i Märsta långt innan arresten. Nördar läser en massa trådar och tror sig veta saker.
Senast redigerad av Rismedbanan 2022-12-26 kl. 13:56.
Citera
2022-12-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja, livet på denna jord var inte för honom, vi vet båda två tyvärr hur det blev för killen, så jävla synd. Jag vet vad han gjort och jag vet vem han är, killen var inte ett monster, ge han lite respekt istället.

Folk som hatar på honom har aldrig sett eller träffat honom, sitt ni och hata men vi låter killen sväva.
Att han är dömd för en grov gruppvåldtäkt där BO nästan förblöder säger allt om honom, men fortsätt försvara en våldtäktsman han är ett monster.
Citera
2022-12-26, 14:09
Medlem
Beskrivs som tongivande
Vilka konsekvenser dödsskjutningen kommer att ha för utvecklingen i den kriminella gängmiljön i området är svårt att säga för Järvapolisen.

– Det här var en tongivande person i området. Sedan får vi se hur det påverkar.

Riskerar konflikten att väckas till liv efter mordet?

– Det här vet vi inte riktigt. Vi får se vad effekten blir i de här miljöerna.
Citera
2022-12-26, 14:11
Medlem
Citat:
RL är en av dom.

Loforsen?
Citera
2022-12-26, 14:14
Medlem
Citat:
RL är en av dom.

RL?
Citera
2022-12-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Hjulstabarnens topp skyttar sitter sedan Alpo, de som är ute är typ AZ, Shacki, Okashe och några andra mindre. Dom är absolut skjut glada, men att gå runt i Rinkeby öppet och skjuta det gör dom inte och kan inte för deras egna liv, därför tror inte jag det är dom. Att det har skurit sig mellan hjulsta och dumle tvivlar jag på, för några springisar till Hjulstabarnen har sörjt honom på grammet. Plus dumle hånade Shottaz i sina låtar, och intervjun på expressen berättade han mycket om Shacki och hyllade DP. Jag TROR att SSA/Shottaz klippte Dumle, dom styr i BYN tillsammans med Scorpionerna med flera.

Hur skiljer man på Same Side Always (SSA), FilterLösa Grabbar (FLG) och Shottaz (SZ)?
Citera
2022-12-26, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Hedersmördad.
Ej sant han blev ej mördad pga det sprid inte falsk information
Citera
2022-12-26, 14:29
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Ni som har tiktok konto, anmäl detta konto
https://www.tiktok.com/@ripdumle.saknad

Den här horungen sörja en våldtäktsman

Fanns någon äcklig snubbe som skrev kommentar att han skulle skjuta einar igen nu när han gått vidare puckot jimmy nilsson.

Om det finns något efter detta så lär dumle inte hamna på samma ställe som einar. Han blir våldtagen av djävulen 24/7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in