2022-12-26, 03:49
Medlem
zpruutludrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMajor
Okej vad har vi?

En skjuten våldtäcksman, som dessutom är misstänkt för inblandning i två mord. Bland annat mordet på den kända rapparen Einar 2021, där han misstänks ha sålt ut BO bägge gånger till andra gäng.

Vad finns det för motiv för skjutningen, och vem/vilka kan ha utfört det?

Vill påpeka att Dumles Ex, för några dagar sedan yttrade sig offentligt om att Dumle använde samma taktik att sälja ut Nils Grönberg, som med Rosh. Tankar?

VAD FINNS FÖR MOTIV?

Var kan jag läsa exets uttalande?
Citera
2022-12-26, 04:04
Medlem
Sista tiden när dumle hade tiktok lives tryckte han alltid i en bil med motorn på ute i skogen o helt paranoid då fatta man de va illa
Citera
2022-12-26, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Vi går mot goare tider
Lyste upp en annars mörk natt, denna nyhet.
Jag bor långt från Stockholm och dess förorter, kanske därför jag inte fattar grejen med att gola ner folk och mörda varandra. Skulle aldrig få för mig att gola ner någon till verken snuten eller någon annan. Jag bor i en medelstor stad, så jag fattar det inte går att jämföra, men här finns många som håller på med samma grejer, men på något sätt respektera vi varandras gränser. Jag har hållit på från och till i snart 20 år med att både sälja och hjälpa att förmedla, men aldrig haft stora problem. Klart det blir problem ibland men inte värre än att jag har livet i behåll. Ni får kalla mig bonne, lantis eller va ni vill men även ”kriminella” måste visa någon respekt och ”tjuvheder” mot varandra. Jag är säker på det är bättre för affärerna i längden. I graven tjänar man inga pengar
Citera
2022-12-26, 04:26
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Einars bortgång har inget med nån text eller att han högg nån
Hedersmördad.
Citera
2022-12-26, 04:44
Medlem
Schaki la ut två händelser på insta precis förmodligen kopplat till detta mord
Citera
2022-12-26, 04:52
Medlem
Motiv? Hvem er villig til å drepe for Einar?
Citera
2022-12-26, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn

Va heter han på insta?
Citera
2022-12-26, 05:02
Medlem
Alla i Sverige har väntat på detta. Inatt jublade folk verkligen. Det syns på sociala medier
Citera
2022-12-26, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
Vad stod det?
Citera
2022-12-26, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGhost444
Va heter han på insta?
_Shacki
Citera
2022-12-26, 06:26
Medlem
Det är tragiskt att sånt här bara accelererar i samhället! Hela samhället måste enas och ta ansvar för det som händer annars kommer ingenting att förändras.

Man måste hjälpa dom här grabbarna när dom är unga redan och hjälpa in dom i stabila fosterfamiljer och styra upp med positiva förebilder, pedagogik i skolmiljön och även psykiatrin för 80% av yrkeskriminella har diagnoser let's be real about this.

Måste bli hårdare straff och starkare polis i Sverige också, och även politikerna måste jobba på en lösning innan det är för sent.
Senast redigerad av MrGoyim 2022-12-26 kl. 06:29.
Citera
2022-12-26, 06:38
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoyim
Måste bli hårdare straff och starkare polis i Sverige också, och även politikerna måste jobba på en lösning innan det är för sent.

Det är redan försent, snart har vi beheading videos i Sverige likt Mexico.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in