2022-12-25, 22:59
Medlem
Snyggt av Expressen att ha en snyfthistoria om BO/GM.

https://www.expressen.se/nyheter/mehdi-dumle--sachit-skjuten-till--dods-i-rinkeby/

Kanske vore ännu snyggare att också nämna den fruktansvärda våldtäkt han inte ens fick fängelse för. BO (flickan) kunde ju ”bara” ha dött. Förblött efter att fått underlivet söndertrasat av en pistol.

Bra där (?) Expressen!
Citera
2022-12-25, 23:01
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AZ9
Håller med fullständigt, killen hade gjort stor skada för många men det är ju en tragisk och ovärdig människosyn många här har !!!! helt jävla ofattbart.
Hur fan är man funtad när man hånar folk som har dött !!?
Han var en våldtäktsman. Han och hans vänner våldtog en minderårig flicka. Han var en goare. Han var anledningen till att många människor dödades. Han var en skräp människa. Ingen med en hjärna kommer att sörja honom förutom hans familj. Jag hoppas att han brinner i helvetet.

Jag slår vad om att du inte skulle säga det här om offrets flicka var din familjemedlem. Du är patetisk
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
[quote=Imbaz|82881371]Måste bara säga att jag har haft med killen å göra och även hatar honom, med det sagt vill jag minnas honom och säga, vila i frid! Du är välkommen att göra det bättre i nästa liv !

Ni som skriver skit här, ni har säkert inte ens träffar kilen och tror er vara lite häftiga nu, men ge fan i det bara.[/QUOTE

Våldtäktsmän är inte värda ett skit.
De är värda att brinna där de hamnat när de är döda.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
27 Club har fått ännu en medlem.
Där platsar han inte, relativt okänd.
Citera
2022-12-25, 23:02
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AZ9
Håller med fullständigt, killen hade gjort stor skada för många men det är ju en tragisk och ovärdig människosyn många här har !!!! helt jävla ofattbart.
Hur fan är man funtad när man hånar folk som har dött !!?

Apdjur som dessa SKA hånas och ni som försvarar asen är fan lika mycket värda!

Det festligaste med den här dumle är väl dumlen som han sket ut i brallorna när han dog?! kul att hans släkt får se hur mycket skit han hade inom sig och känna lukten av fanstyget också
Citera
2022-12-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Eller så får Nisse nu chansen att öga mot öga välja sitt öde, istället för att en horunge valde hans öde utan hans (och Rozh öde) fick en chans, utan valdes av en horunge helt utan moral.

Det var inte dumle som goa einar
Citera
2022-12-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Den saken är klar att det är många i tråden som har satt sina alias på spel genom att hävda att genom sååååååå säkra källor så vet jag att BO är antingen redan död eller kommer att överleva.
Det är omöjligt så att alla talar sanning.
Dem/De som visar sig fara med osanning kommer och få mycket käft i framtida trådar.

Alla kända med säääKra källor på att BO redan är död

Ghost23
Cocavanilla
Mrjebac
Oneofone
Gangggg141
Mukkyhalsarmukawi
Infinity1

Alla kända med säääkra källor på att BO är i livet

Harry
Soderkulla040

Time Will tell. Reserverar mig i händelse av jag har missat någon mer skribent med säkra källor!

Harry är totalt fel ute. Intressant att höra förklarking till att en reg 2002 failar stort.
Citera
2022-12-25, 23:06
Medlem
Agphyss avatar
Bevisar bara hur värdelöst rättsystemet är som inte ens kan ställa brottslingar till svars för sina handlingar och ge de ett straff som motsvarar deras handlingar. I flera länder så dödar staten våldtäktsmän och mördare. Just saying.
Citera
2022-12-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Om jag vore involverad ? Jag har aldrig påstått det men jag vet vilka du menar och jag ber dig att pma mig kontakter så kan vi ta det privat ist. Det du påstår stämmer ej.

Pma.

Behövs inget PM, behöver inte bevisa något.

Låt mig ställa en motfråga, vem tror du är inblandad så går vi se hur väl involverad du är
Citera
2022-12-25, 23:09
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Blir lite bestört av tonen här i tråden faktiskt.
Absolut, de gärningar han gjort sig skyldig till var högst klandervärda och inte alls roliga för någon inblandad, men han hade ändå en familj som vad jag förstår öht inte var kriminell i övrigt. Lite respekt för dessa borde somliga i tråden ändå ha! En mamma har förlorat en sin son, och vill knappast behöva läsa all skit som somliga av er här vräkt ur sig.

Är man inne på fb och läser i trådar om döda kändisar så får man skylla sig själv. Det är så här folk beter sig i detta forum.
Citera
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Egentligen borde det vara tragiskt då en ung människa dödas. Men känner verkligen lite sympati, då han har mycket grov våldtäkt på sitt samvete. Undrar om den kvinnan lever eller tagit självmord som så många gör som råkar ut för sådant

Vi får fråga Bonnierspressen, de gjorde en hyllningsintervju med honom.
Man såg hur kåt hon var reportern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helmuths
Troligen "utlockad".....

Mycket möjligt, det känns inte som skytten råkade gå förbi så tidigt på morgonen och få syn på honom av ren slump i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in