2022-12-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Så säger inte en riktig kristen.
Vem kan vara skytten, Hanad? Sholle? Jag lägger min röst på några från SSA. Någon skrev Malmö, inte fan springer folk från Malmö runt strapade i byn. Detta är hämnd från Shottaz det luktar det
Citera
Medlem
Ahahahha Har Väntat På Den Här Dagen Smuts
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Vafan snackar du får skit?

Om du vore det minsta involverad så hade du fattat precis vad jag menade…

Och nej ingen kommer hämnas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
En av de absolut vidrigaste personerna som vi haft här i Sverige. Hoppas innerligt att hans död inte kom snabbt, utan att han fick lida något enormt under sin sista tid vid liv. Ingen kommer sörja dig Dumle.

Hans familj, gängmedlemmar och fans kommer såklart sörja honom.
Citera
2022-12-25, 22:43
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Blir lite bestört av tonen här i tråden faktiskt.
Absolut, de gärningar han gjort sig skyldig till var högst klandervärda och inte alls roliga för någon inblandad, men han hade ändå en familj som vad jag förstår öht inte var kriminell i övrigt. Lite respekt för dessa borde somliga i tråden ändå ha! En mamma har förlorat en sin son, och vill knappast behöva läsa all skit som somliga av er här vräkt ur sig.

Säger du samma sak om Hagamannen? Englas mördare Anders Eklund?
Citera
2022-12-25, 22:44
Medlem
Imbazs avatar
Måste bara säga att jag har haft med killen å göra och även hatar honom, med det sagt vill jag minnas honom och säga, vila i frid! Du är välkommen att göra det bättre i nästa liv !

Ni som skriver skit här, ni har säkert inte ens träffar kilen och tror er vara lite häftiga nu, men ge fan i det bara.
Citera
2022-12-25, 22:45
Medlem
Citat:
Måste bara säga att jag har haft med killen å göra och även hatar honom, med det sagt vill jag minnas honom och säga, vila i frid! Du är välkommen att göra det bättre i nästa liv !

Ni som skriver skit här, ni har säkert inte ens träffar kilen och tror er vara lite häftiga nu, men ge fan i det bara.

en rutten mördare och knarklangare ska vi känna sympati för? Lägg ner
Citera
2022-12-25, 22:47
Medlem
Citat:

Efter att han hade goat rozh och einar så hoppades jag att hans tur skulle bli snart. Men sen såg jag honom livea på tiktok. Han såg så ensam ut. Lugn. Nästan att jag tyckte synd om honom. Visst hans handlingar i sig är en sak men han är en död själ nu så må han vila i fridm
Citera
Medlem
Horungen i Spanien är den första som levererat Nisses och Dumlees godnatt.
Hur i helvete kan ingen annan inse att han förmodligen gjort 7 siffriga på detta och ej släckt han...han är ju mer skruvad än en mutter och persona non grata i sin egen ort (knivhuggen mm när han visade sig i Uppsala)
Citera
Medlem
Agent.Smiths avatar
Det här visar bara hur kass Einar var som rörde sig i dom där kretsarna. Man kan inte skylla på att de mentalt är barn. Skärp till er för fan.
Citera
2022-12-25, 22:48
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Om du vore det minsta involverad så hade du fattat precis vad jag menade…

Och nej ingen kommer hämnas

Om jag vore involverad ? Jag har aldrig påstått det men jag vet vilka du menar och jag ber dig att pma mig kontakter så kan vi ta det privat ist. Det du påstår stämmer ej.

Pma.
Citera
2022-12-25, 22:48
Medlem
Citat:

Håller med dig, han gjorde det dåligt i detta livet. Du har träffat honom vilket jag vet och jag har träffat hans vänner. Jag tycker ändå att han är smuts, men vi får hoppas att han gör bättre i sitt nästa liv om han får ett för då kommer ingen döma han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in