2022-12-25, 22:29
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Såg det nämnas tidigare i tråden, korrekt, huruvida det verkligen stämmer eller ej är dock fortfarande inte verifierat
Någon med bättre insyn...?
Men nej, s tänker jag inte ens ta upp för de förtjänar inte det. De är inte inblandade.
Citera
2022-12-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
27 Club har fått ännu en medlem.

Nä. I min värld bör man ha åstadkommit någonting intressant eller vettigt för att få vara med i 27 club. Dumle har bara levt ett patetiskt liv.
Citera
2022-12-25, 22:32
Medlem
Lillarapunzels avatar
Blir lite bestört av tonen här i tråden faktiskt.
Absolut, de gärningar han gjort sig skyldig till var högst klandervärda och inte alls roliga för någon inblandad, men han hade ändå en familj som vad jag förstår öht inte var kriminell i övrigt. Lite respekt för dessa borde somliga i tråden ändå ha! En mamma har förlorat en sin son, och vill knappast behöva läsa all skit som somliga av er här vräkt ur sig.
Citera
2022-12-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Helt sjukt ändå att han levde så länge som han gjorde. Han levde ju på lånad tid så man är inte direkt överraskad.

Konstig kommentar, givetvis är detta en djupt tragisk händelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Absolut, de gärningar han gjort sig skyldig till var högst klandervärda och inte alls roliga för någon inblandad, men han hade ändå en familj som vad jag förstår öht inte var kriminell i övrigt. Lite respekt för dessa borde somliga i tråden ändå ha! En mamma har förlorat en sin son, och vill knappast behöva läsa all skit som somliga av er här vräkt ur sig.

se det så här istället så mår du bättre, : hur många mammor har mått dåligt pga denna herre? Med förlorade söner
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Jag hyste en försiktig förhoppning om att den döde kunde ha varit ett visst äckel jag läste en artikel om en gång, och se vad roligt, det var visst som jag hoppades. Ett riktigt julmirakel.

https://www.friatider.se/flickan-forblodde-nastan-under-gruppvaldtakten-nu-glorifieras-domde-rapparen-i-expressen

Det är en artikel om att nån vämjelig idiotjournalist har skrivit en hyllningsartikel om honom och hur ball han är, och förtigit gruppvåldtäkten. Hoppas journalisten och alla hennes medarbetare också blir mördade, men på betydligt mer plågsamma och utdragna sätt.

Nina Svedberg är en journalist som vill bli känd på att intervjua kända kriminella.
Hon förstår inte att de inte ska få någon uppmärksamhet och är inte värda det.
För henne är det viktigaste att hon själv blir känd. Att hon intervjuade Dumle efter den våldtäkten är en skam mot kvinnan som blev våldtagen. Nina är inte vatten värd.
Att Expressen sedan låter henne göra detta och publicera skiten visar ett dåligt omdöme.
Vad ville de säga med intervjuen egentligen?
Låta honom förklara sig….
Nina Svedberg är en liten råtta
Senast redigerad av Krickedixan 2022-12-25 kl. 22:36.
Citera
2022-12-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
27 Club har fått ännu en medlem.

Det är ett hån att nämna den döde fjanten som medlem i 27 club. Storheterna som finns där går inte att jämföra med någon gettorappare en normal människa inte har en aning om vem det är.
Citera
2022-12-25, 22:34
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Det blev ingen snabb död...han ska ha dött på op-bordet "enligt uppgift"

Hoppas fanskapet fick lida riktigt ordentligt innan han tog sista andetaget.
Citera
2022-12-25, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av soosany
Haha han måste ha varit dålig i magen. Hade tydligen hamnat bajs på brottsplats, ambulans och sjukhus.

Vilken gangster.. Avslutade livet i en hög med bajs.

Då ska jag lära dig en sak. När du dör så slappnar alla muskler av. Vilket slutar med att du kan skita ner dig osv. Det kan hända vem som helst.
Citera
2022-12-25, 22:36
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel

Familjen är nog också glad över att råttan Mehdi äntligen är tagen av daga. Han var en jävla belastning.

Citat:
Ursprungligen postat av Dreamcatcher123
Då ska jag lära dig en sak. När du dör så slappnar alla muskler av. Vilket slutar med att du kan skita ner dig osv. Det kan hända vem som helst.

Ja, men hur gott tror du Dumles 3 kebabrullar luktar som han sket ut imorse? Ingen rolig syn direkt.
Citera
2022-12-25, 22:36
Medlem
Helmuthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Förmodligen väntat i en bil.
Troligen "utlockad".....
Citera
2022-12-25, 22:41
Medlem
norther1s avatar
En av de absolut vidrigaste personerna som vi haft här i Sverige. Hoppas innerligt att hans död inte kom snabbt, utan att han fick lida något enormt under sin sista tid vid liv. Ingen kommer sörja dig Dumle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in