2022-12-25, 17:28
Medlem
bl1nks avatar
Nu är man väldigt konspiratorisk. Men att en annan artist från rivalerna precis släpper 2 intervjuer (något han aldrig brukar ställa upp på annars) och ett album snart. Man skulle ju kunna fråga sig om denna person vill ha ögonen på sig vid nyår igen. 3:e gången gillt.
Citera
2022-12-25, 17:32
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briljant88
Undra när Yasin blir skjuten. Kan inte leva många månader till..
Yasin är smart. Han går inte runt i Rinkeby som en luffare som Dumle. Det går rykten om att han har en bostad i England.
Citera
2022-12-25, 17:34
Medlem
Imbazs avatar
Så mkt smuts i tråden som bara slänger ut skit, de hoppas på att pricka rätt för att sedan kunna konstatera att de minsann hade rätt.

Jag har 0 insikt på insidan hos dumle och vet inte hur det är med honom, om någon med faktiskt fakta har det så kan man spilla ut det, resten kan ju hålla käften och gangsterrunka i en annan tråd, ni skämmer ändå bara ut er när ni ska gissa här.
Citera
2022-12-25, 17:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjebac
Killen e död sen 2h timmar tillbaka!!! Då han dog under operationen..
Hur vet du det?
Citera
2022-12-25, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Så mkt smuts i tråden som bara slänger ut skit, de hoppas på att pricka rätt för att sedan kunna konstatera att de minsann hade rätt.

Jag har 0 insikt på insidan hos dumle och vet inte hur det är med honom, om någon med faktiskt fakta har det så kan man spilla ut det, resten kan ju hålla käften och gansgsterrunka i en annan tråd, ni skämmer ändå bara ut er när ni ska gissa här.

Hade han varit död så hade nog kommit fram de,
Oftast sånna kakerlackor som honom har tur,
14 åringen kunde inte sikta säkert
Citera
2022-12-25, 17:36
Medlem
Zloths avatar
Vad är denna dumleneger för knallkork? Gangster antar jag?
Citera
2022-12-25, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Fängelse 2 år och 6 månader dom 2014-12-22

Saxat ur domen. *VARNING FÖR EXTREM VÅLDSSKILDRING*

/Provokatör

Hoppas dom dör allihopa och deras äckliga familjer
Citera
2022-12-25, 17:38
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Vad är denna dumleneger för knallkork? Gangster antar jag?
Goare
Snitch
Informatör
Gangsterrappare
Våldtäktsman
Citera
2022-12-25, 17:38
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Hade han varit död så hade nog kommit fram de,
Oftast sånna kakerlackor som honom har tur,
14 åringen kunde inte sikta säkert

Ja, jag misstänker samma. Killen är säkert hjärndöd men ändå, livet har inte runnit ur honom än.

Men de som sitter och spyr ur sig massa skit kan ju bara hålla käften ist. Ingen vill läsa teorier, nu vill vi ha fakta.
Citera
2022-12-25, 17:43
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Nu är man väldigt konspiratorisk. Men att en annan artist från rivalerna precis släpper 2 intervjuer (något han aldrig brukar ställa upp på annars) och ett album snart. Man skulle ju kunna fråga sig om denna person vill ha ögonen på sig vid nyår igen. 3:e gången gillt.

Tänkte på samma sak, kanske inte konspiratoriskt, men om inte annat att det var ett lustigt sammanträffande...
Citera
2022-12-25, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Yasin är smart. Han går inte runt i Rinkeby som en luffare som Dumle. Det går rykten om att han har en bostad i England.

Vad är det för trams?
Hade denne Yasin varit så smart hade han väl ägnat sig åt något annat inkomstbringande.

Dom här ”smarta” herrarna som drar till London brukar ju bli mulade där i Juletid.
Citera
2022-12-25, 17:45
Moderator
KomissarieBecks avatar
Den saken är klar att det är många i tråden som har satt sina alias på spel genom att hävda att genom sååååååå säkra källor så vet jag att BO är antingen redan död eller kommer att överleva.
Det är omöjligt så att alla talar sanning.
Dem/De som visar sig fara med osanning kommer och få mycket käft i framtida trådar.

Alla kända med säääKra källor på att BO redan är död

Ghost23
Cocavanilla
Mrjebac
Oneofone
Gangggg141
Mukkyhalsarmukawi
Infinity1

Alla kända med säääkra källor på att BO är i livet

Harry
Soderkulla040

Time Will tell. Reserverar mig i händelse av jag har missat någon mer skribent med säkra källor!
Senast redigerad av KomissarieBeck 2022-12-25 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in