Jodå. Det går att hålla ett lik vid liv länge. Ingen läkare vill jobba det skiftet när denne gudfader kastar in handduken. Snacka om att sitta med svarte Petter.
lol. Det är inte riktigt så det fungerar. Speciellt inte i hans fall.
Okej tack, det va det jag tänkte att det lär ha varit på nära håll isåfall för på Blaljusbilder på instagram finns en bild där man ser hylsor som verkar ligga väldigt nära där kroppen legat.
Från de bilder jag sett verkar det som kroppen legat mellan en vit skåpbils passagerarsida och en mörkgrå Volvo v70s förarsida. Tror Dumles bror äger en volvo v70, vet inte färg dock.
Det vanliga är att hylsorna kastas ut på höger sida, snett bakåt. Ibland vinkelrät åt sidan. Hur långt de kastas varierar, men säg 2-3 meter.
Om det är Shz som ligger bakom är det inte första gången de är dåliga på att sikta.
Nu går dom säkert på en massa droger som benzo och tramadol. Sen är det mkt svårare att skjuta på ngn som springer. Och ska man mörda ngn lär man dessutom ha en massa adrenalin i kroppen. Inte det lättaste iaf. Nu vet jag iofs inte om han som blev skjuten sprang men det låter väl rimligt.