2022-12-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Tror ni GM såg den storyn och tänkte well vi får se.

Det är mycket möjligt att någon lacka på julafton och bestämde sig för att göra något åt saken.
Citera
2022-12-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Även om Dumle överlever detta, kommer han inte kunna röra sig alls med tanke på alla skott han träffats av.

Hur många skott?
Citera
2022-12-25, 15:45
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Vad är det med rinkebybarnen och poppa folk runt jul/nyår, en förortstradition?
Enklast att poppa folk den här tiden på året. Roligt att det blev Dumle idag
Citera
2022-12-25, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag har läst något liknande, du bekräftade bara det. Tack! Jag har inte hängt med lika länge som många av er andra och har missat en del information. Jaffars vapenbrott har jag läst och de två andra har jag börjat titta i.

Vågat och riskabelt av Dumlee att röra sig i de områdena med tanke på historien. Många som har sina familjer i området rör sig inte där som förut.
Vad har hänt med Katten i Spanien? Instagram är borta sedan ett tag tillbaka.. Duckar han också sina opps som Dumle fast lite mer kanske då Dumle rörde sig fritt som han är Batman.
Citera
2022-12-25, 15:54
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Även om Dumle överlever detta, kommer han inte kunna röra sig alls med tanke på alla skott han träffats av.

Tror att han är hjärndöd och att de inväntar att släkt ska resa dit och kunna ta farväl innan de kopplar ur honom.
Citera
2022-12-25, 16:02
Medlem
Om det är Shz som ligger bakom är det inte första gången de är dåliga på att sikta.
Citera
2022-12-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror att han är hjärndöd och att de inväntar att släkt ska resa dit och kunna ta farväl innan de kopplar ur honom.

Tänkte precis skriva detsamma. Frågan är om de kommer hinna dit. Gissar att hjärnan sväller när man fått en kula i skallen.
Citera
2022-12-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Du går alltså in på forum pratar massa skit och kan inte ens förklara vad du menar. Här kan alla se vad du skriver, kom inte med nån löjlig bortförklaring "var det dig jag svarade"? Är du dum i verkligheten också?

Ett tips är att istället för att skumläsa igenom och tro att man fattar så kan man ju börja med att läsa vad jag svarade på! Annars var det bra försök till rättelse!
Citera
2022-12-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Om det är Shz som ligger bakom är det inte första gången de är dåliga på att sikta.
Om jag läst rätt så träffades Dumle med flera skott därav något/några i huvudet.
Citera
2022-12-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Vill några hälsa på dåå - o blir det slagsmål på sjukan om det kommer några?
Citera
2022-12-25, 16:18
Medlem
Harry_s avatar
Han lever och det är stabilt
Citera
2022-12-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Han lever och det är stabilt
källa?