2022-11-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Nu la den feta grisen upp en till gråtstory, precis efter att spelat ball i ett dygn.

Vad lipande han över denna gången?
Sist jag hörde något var det en himla snyfthistoria om Bianca/Pernillalåten.
Citera
2022-11-23, 16:15
Medlem
Det är ändå synd om killen.

Han är ett väldigt lätt offer för mobbning/grupptryck osv vilket man är när man har en funktionsnedsättning.
Jag vet inte om han har gått ut med om han har någon diagnos?
Oavsett enligt min erfarenhet kan jag se 2 tydliga drag av funktionsnedsättningar.

Jag tycker också att han är jobbig och skämmer ut sig och jag hatar mig själv för att jag gör det eftersom det ÄR synd om honom, han har blivit utnyttjad av i princip alla influencers då dom haft med honom i sina videos och liknande eftersom att han är relevant, skulle tex Cluue tycka om honom på riktigt och bry sig om honom skulle han inte dela Elvis "drama"innehåll han gör, att dessutom livea med Elvis från deras IG (Cluee News är ju tydligen 2 Pers nu)
Är ju för att dom vet att det blir drama och att det sprids ännu mer.

Hade någon brytt sig om honom hade dom inte delat allt hans drama content, det är tyvärr sanningen. Elvis tycker att dom ställer upp och finns där för honom för att han får "prata ut" på deras plattformar men dom gör bara det för sin egen vinning.

Jag hoppas att Elvis kan få någon bra hjälp I sin vardag med kontaktpersoner och bra hjälp från psykiatrin.
Vore perfekt om han kunde få plats på daglig verksamhet och lära känna nya vänner där som tycker om honom för den han är som person och inte att han är "känd"

KRAM till Elvis!
Citera
2022-11-23, 16:52
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han kanske är bipolär?

Det går fort i hockey och Elvis känsloliv skiftar som hos en treåring.

Haha det går fort i hockey, och det är inte bara pucken som är rund. Det är Elvis med .

Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Vad lipande han över denna gången?
Sist jag hörde något var det en himla snyfthistoria om Bianca/Pernillalåten.

Nu skrev han bara om att det är synd om honom, att folk inte förstår honom bla bla. En bild på när han bölade

Citat:
Ursprungligen postat av grislatin
Det är ändå synd om killen.

Han är ett väldigt lätt offer för mobbning/grupptryck osv vilket man är när man har en funktionsnedsättning.
Jag vet inte om han har gått ut med om han har någon diagnos?
Oavsett enligt min erfarenhet kan jag se 2 tydliga drag av funktionsnedsättningar.

Jag tycker också att han är jobbig och skämmer ut sig och jag hatar mig själv för att jag gör det eftersom det ÄR synd om honom, han har blivit utnyttjad av i princip alla influencers då dom haft med honom i sina videos och liknande eftersom att han är relevant, skulle tex Cluue tycka om honom på riktigt och bry sig om honom skulle han inte dela Elvis "drama"innehåll han gör, att dessutom livea med Elvis från deras IG (Cluee News är ju tydligen 2 Pers nu)
Är ju för att dom vet att det blir drama och att det sprids ännu mer.

Hade någon brytt sig om honom hade dom inte delat allt hans drama content, det är tyvärr sanningen. Elvis tycker att dom ställer upp och finns där för honom för att han får "prata ut" på deras plattformar men dom gör bara det för sin egen vinning.

Jag hoppas att Elvis kan få någon bra hjälp I sin vardag med kontaktpersoner och bra hjälp från psykiatrin.
Vore perfekt om han kunde få plats på daglig verksamhet och lära känna nya vänner där som tycker om honom för den han är som person och inte att han är "känd"

KRAM till Elvis!

OM han nu har ett handikapp förutom sina 50 extra kg så borde han få hjälp, inte vistas bland andra människor. Jag hoppas verkligen han inser att hans vänner inte är vänner och försöker gå ner i vikt och sluta spela gangster
Citera
2022-11-23, 19:22
Medlem
Hur har han så mycket pengar? Han jobbar ju inte? I dagens story påstår han att han tjänar 150 tusen i månaden och han har alltid märkeskläder och klockor och sånt… e han kriminell?
Citera
2022-11-23, 22:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Hur har han så mycket pengar? Han jobbar ju inte? I dagens story påstår han att han tjänar 150 tusen i månaden och han har alltid märkeskläder och klockor och sånt… e han kriminell?
Han har varit efterlyst i ett halvår och har sina egna grabbar som springer åt honom, Elvis är någon man kan räkna med på gatan, en riktig 100 gubbe.
Citera
2022-11-24, 16:12
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Han har varit efterlyst i ett halvår och har sina egna grabbar som springer åt honom, Elvis är någon man kan räkna med på gatan, en riktig 100 gubbe.

Han är förståndshandikappad, fet och lika mycket att räkna med som alla andra wannabe gangsters. Han är för efterbliven för att kunna göra något med pengarna han tjänar , så inom några år när han inte är som inte 11 åring i huvudet längre så kommer han vara utfattig, fortfarande fet och förmodligen soc….
Citera
2022-12-22, 22:29
Bannlyst
Citat:
Du trollar ju!
Tjockisen kan knappt gå på grund av sin fetma och det är ingen som tar han seriöst för att han har någon utvecklningsströning så mm.
Citera
2022-12-23, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leps.Senk
Du trollar ju!
Tjockisen kan knappt gå på grund av sin fetma och det är ingen som tar han seriöst för att han har någon utvecklningsströning så mm.

100% att han kastar in handduken inom ett par år pga självmord eller överdos
Citera
2022-12-23, 16:04
Medlem
pippilongbongs avatar
Är han verkligen död? Många som lägger ut det på tiktok just nu.
Citera
2022-12-23, 17:46
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippilongbong
Han har lagt ut nåt klipp om att förnya sig själv o på nåt sätt har folk fått det till att han ska ta livet av sig
Citera
2022-12-24, 02:09
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippilongbong

Tror inte det.
Citera
2022-12-24, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ewre
100% att han kastar in handduken inom ett par år pga självmord eller överdos
Överdos aldrig han tar inga droger han ser inte ut att vara den typen.
Jag har jobbat rätt länge med barn i skolåldern upp till gyminisal nivå och man kan ganska snabbt se vad det är för person och vad hen är kapabel till. Tvekar om det med Elvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in