Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Han kanske är bipolär?
Det går fort i hockey och Elvis känsloliv skiftar som hos en treåring.
Haha det går fort i hockey, och det är inte bara pucken som är rund. Det är Elvis med .
Citat:
Ursprungligen postat av
Boanders266
Vad lipande han över denna gången?
Sist jag hörde något var det en himla snyfthistoria om Bianca/Pernillalåten.

Nu skrev han bara om att det är synd om honom, att folk inte förstår honom bla bla. En bild på när han bölade
Citat:
Ursprungligen postat av
grislatin
Det är ändå synd om killen.
Han är ett väldigt lätt offer för mobbning/grupptryck osv vilket man är när man har en funktionsnedsättning.
Jag vet inte om han har gått ut med om han har någon diagnos?
Oavsett enligt min erfarenhet kan jag se 2 tydliga drag av funktionsnedsättningar.
Jag tycker också att han är jobbig och skämmer ut sig och jag hatar mig själv för att jag gör det eftersom det ÄR synd om honom, han har blivit utnyttjad av i princip alla influencers då dom haft med honom i sina videos och liknande eftersom att han är relevant, skulle tex Cluue tycka om honom på riktigt och bry sig om honom skulle han inte dela Elvis "drama"innehåll han gör, att dessutom livea med Elvis från deras IG (Cluee News är ju tydligen 2 Pers nu)
Är ju för att dom vet att det blir drama och att det sprids ännu mer.
Hade någon brytt sig om honom hade dom inte delat allt hans drama content, det är tyvärr sanningen. Elvis tycker att dom ställer upp och finns där för honom för att han får "prata ut" på deras plattformar men dom gör bara det för sin egen vinning.
Jag hoppas att Elvis kan få någon bra hjälp I sin vardag med kontaktpersoner och bra hjälp från psykiatrin.
Vore perfekt om han kunde få plats på daglig verksamhet och lära känna nya vänner där som tycker om honom för den han är som person och inte att han är "känd"
KRAM till Elvis!
OM han nu har ett handikapp förutom sina 50 extra kg så borde han få hjälp, inte vistas bland andra människor. Jag hoppas verkligen han inser att hans vänner inte är vänner och försöker gå ner i vikt och sluta spela gangster