2021-07-26, 14:19
Medlem
.
Senast redigerad av .j. 2021-07-26 kl. 14:24.
Citera
2021-07-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
En av flickorna som medverkade i videon till Self made har gått ut på Instagram i en video där hon berättar hur hon blev grovt gruppvåldtagen i åtta timmar och drogad av bland annat en känd rappare som hon inte nämner vid namn. Hon polisanmälde dagen efter men det lades ner trots att killarna erkände.

Den icke namngivne rapparen hade varit drivande under våldtäkterna och den mest våldsamme.

Polisen hade tittat på filmerna och ansåg inte att hon sa nej.
Hon menade att eftersom våldtäkterna pågick i åtta timmar så var hon helt utmattad och orkade tillslut inte säga nej. Plus att de misshandlade och hotade att strypa henne när hon skrek.

EDIT. Hon berättar i syfte att andra tjejer ska våga anmäla om de blir utsatta för våldtäkt.

Tror du hon menar på att det är han som skulle varit ”Leo”?
Citera
2021-07-26, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .j.
Tror du hon menar på att det är han som skulle varit ”Leo”?

Tror inte det. Hon nämner ju att de som våldtog henne är äldre än henne och Elvis är väl yngre eller jämngammal.
Men kanske nån av de kända rappare som umgås med Elvis.
Citera
2021-12-30, 22:15
Avslutad
Skrivs mycket på tik tok om att han fått 4 års fängelse. Nån som har mer ingående info?
Citera
2022-06-24, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewre
Skrivs mycket på tik tok om att han fått 4 års fängelse. Nån som har mer ingående info?

Har även sett videos om att han ska vara död. Stämmer väl 'inte? Allt för visningar. Patetiskt
Citera
2022-08-22, 15:22
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Vilken fin låt han gjort.
"jag vill banka på bianca, jag vill pilla på pernilla, öppna upp deras fitta"...
Citera
2022-08-22, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
En av flickorna som medverkade i videon till Self made har gått ut på Instagram i en video där hon berättar hur hon blev grovt gruppvåldtagen i åtta timmar och drogad av bland annat en känd rappare som hon inte nämner vid namn. Hon polisanmälde dagen efter men det lades ner trots att killarna erkände.

Den icke namngivne rapparen hade varit drivande under våldtäkterna och den mest våldsamme.

Polisen hade tittat på filmerna och ansåg inte att hon sa nej.
Hon menade att eftersom våldtäkterna pågick i åtta timmar så var hon helt utmattad och orkade tillslut inte säga nej. Plus att de misshandlade och hotade att strypa henne när hon skrek.

EDIT. Hon berättar i syfte att andra tjejer ska våga anmäla om de blir utsatta för våldtäkt.

Vilket pris skall P3 dela ut till rapparna?
Citera
2022-08-22, 15:55
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Vilken fin låt han gjort.
"jag vill banka på bianca, jag vill pilla på pernilla, öppna upp deras fitta"...

Tja, från att skriva dikter om kvinnorespekt till detta🤷🏼‍♂️

Du glömde även en rad ”Jag kan få er båda att komma”..
Citera
2022-10-17, 13:00
Medlem
Kan nämna att elvis framträtt med SD-nyckelband på instagram tidigare. Han kommenterade det inte när det blev lite mindre backlash
Citera
2022-11-22, 19:13
Medlem
ChiCoLas avatar
Fan nu håller den här feta grisen på att gnälla om att folk alltid varit elaka mot honom så nu hänger han ut folk på sin insta. Inte insatt i vem nån är men stör mig på det feta fettot som i mellan åt gråter på sin insta, och säger att han mår så dåligt, sen beter sig som en likehora för att sen fråga igen. Kommer nån tröttna på att han leker och låta honom vandra samma väg som sin stora idol ?
Citera
2022-11-23, 15:33
Medlem
ChiCoLas avatar
Nu la den feta grisen upp en till gråtstory, precis efter att spelat ball i ett dygn.
Citera
2022-11-23, 15:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Nu la den feta grisen upp en till gråtstory, precis efter att spelat ball i ett dygn.
Han kanske är bipolär?

Det går fort i hockey och Elvis känsloliv skiftar som hos en treåring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in