Citat:
Ursprungligen postat av
RockanOrig
Ja det där är faktiskt konstigt att inte specificera ändamålet tydligare!?
Kanske är personliga deklarationer som
behöver skyddas?
Jag tänker har det att göra med all renovering på Svenskarna Fabrikslokal som gjort Skatteverket nyfikna, eller är det någon utbyggnad det är fråga om på tomten? Ja jävligt märkligt att det inte specificerats utförligare.
Vet inte om det är medlemmarnas totala blåögdhet eller Dans gränslösa shekelskåta psykopati som är det värsta faktiskt.
Dan och Magnus kanske bara brainstormade lite: "kan vi inte motivera en ny insamling genom att skapa en yttre hotbild av något slag? Afa hotar att bränna ner kåken så vi måste ha pengar till utökad säkerhet och övervakning? Nä en plötslig hotbild efter 5 år av noll hot kommer folk inte gå på. Hmmm men någon svensk klåfingrig myndighet som är ute efter oss typ Skatteverket? Wunderbar! Ah fan vi kör på det!"