Putin är en väldigt kraftfull ledare. Han kommer att vinna detta. Dessa videos visar att Putin har karaktär nog att slutföra den militära specialoperationen. Jämför med dementa Biden i USA...
Putin är en väldigt kraftfull ledare. Han kommer att vinna detta. Dessa videos visar att Putin har karaktär nog att slutföra den militära specialoperationen. Jämför med dementa Biden i USA...
Drönare är lätta att skjuta ner! Funkar med ett hagelgevär eller andra mindre sofistikerade vapen på korta håll.
Problemet är då då det kommer en svärm.
UAF har nu dessutom fått Drone killers som stör ut dessa och får dom att krascha elektroniskt.
Med ett hagelgevär? Det finns många filmsnuttar där det skjuts med automatkarbiner mot drönare och jag har inte sett någon som skjutits ned på det viset. Verkar absolut inte fungera. Det verkar snarast vara så att drönarna fungerar utmärkt och gör stor skada på bl a elnätet.
Israel vågar inte flyga över Syrien pga S-300 utan håller sig i Libanon varifrån de skjuter kryssningar och glidbomber så S-300 håller måttet.
Har Syrien S-300, 200 vet jag att dom har samt att S-400 finns vid de ryska baserna i öster sedan turkiska amerikanska attackerna som slutade efter att dessa installerades.
Med ett hagelgevär? Det finns många filmsnuttar där det skjuts med automatkarbiner mot drönare och jag har inte sett någon som skjutits ned på det viset. Verkar absolut inte fungera. Det verkar snarast vara så att drönarna fungerar utmärkt och gör stor skada på bl a elnätet.
Hagelgevär, då ska man vara galet nära när man skjuter