2022-12-24, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Efter att ha läst dina inlägg ovan stöder jag dem ännu mer, fy fan vilket äckel du är.
Ursäkta men på vad grundar du det på? Äckel är nog det sista folk som känner mig skulle beskriva mig som. Äckel finns det många av och du verkar vara ett sådant.

Frågan till dig blir. Är du ett äckel, ja eller nej?
Citera
2022-12-24, 00:07
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staffanstorparen
Att brottsförebygga är en sak men att på basis av chatloggar + dejt påstå/framställa folk som tjuvar, våldtäktsmän och mördare är något helt annat.

Bra brottsförebyggning vad gäller nätgromning vore obligatorisk bank-id på appar där barn befinner sig. Problemet skulle i praktiken bli utraderat över en natt.

Polisen eller lämpligare polis + socialtjänst i kommunerna skulle då enkelt kunna kontakta ALLA dessa personer och ge dom vård eller tillsägelse, och det utan att lagen hade behövt ändrats till att innefatta brottsprovokation.

Just att hitta alla gromare är av synnerligen vikt om man vill minska övergrepp och barnsexchatt. En lag skulle bara fånga maximalt någon promille, eftersom folk då hade rundat polisen genom en mängd nya försiktighetstekniker, blåneka, utge sig för att vara någon annan osv. En massiv administrativ börda som kunnat göra mer nytta på annat sätt.

För att hitta alla behöver fiktiv gromning förbli laglig och göras icke stigmatiserad.
Det går inte att vårda as som utnyttjar barn.
Det finns inte ett enda effektivt program mer än kastrering.
Bank-Id låter ju jättebra.
Vill du använda Bank-Id här på Flashback?
Vill du leva i ett samhälle som har koll på allt du skriver på nätet?
Vill du bli kastrerad för att du pratat med ett barn på nätet?
Annars bör du hålla käft och inse att det som är mest effektivt utan att sätta restriktioner på alla är det Dumpen gör.
Jag hoppas på en lagändring så polisen får agera som Dumpen.
Alla vill ha bort asen eller skrämma skiten ur dem så dom inte vågar kontakta barn vare sig på nätet eller utanför.
Offentlig uthängning är enda vägen även om vi kan sätta dom i fängelse innan dom förstör ett barn.
Citera
2022-12-24, 00:12
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursäkta men på vad grundar du det på? Äckel är nog det sista folk som känner mig skulle beskriva mig som. Äckel finns det många av och du verkar vara ett sådant.

Frågan till dig blir. Är du ett äckel, ja eller nej?
Betyder det att du tillhör typen som betraktas som städad fast du gillar att knulla barn?
Dina inlägg har berättat vad du är men inte vad din omgivning tror om dig.
Citera
2022-12-24, 00:15
Avslutad
silopsilop Bank-Id är väl inga problem under förutsättning att om en sådan lag implementeras så förstärks medborgarnas skydd lika mycket så att ingen sidoinformation får användas.

På Flashback finns inga barn. Om det mot förmodan skulle finnas minderåriga under 18 här så är det Admins ansvar.
Jag har hört kastrering för lång tid för att tro på någon praktisk nytta med det. Som att ge scammare slaganfall så att de inte kan ha intellekt nog att bedra folk.

"as". Du uttrycker dig som en sjuk hyena. Ett djur är du nog också.
Citera
2022-12-24, 00:23
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
silopsilop Bank-Id är väl inga problem under förutsättning att om en sådan lag implementeras så förstärks medborgarnas skydd lika mycket så att ingen sidoinformation får användas.

På Flashback finns inga barn. Om det mot förmodan skulle finnas minderåriga under 18 här så är det Admins ansvar.
Jag har hört kastrering för lång tid för att tro på någon praktisk nytta med det. Som att ge scammare slaganfall så att de inte kan ha intellekt nog att bedra folk.

"as". Du uttrycker dig som en sjuk hyena. Ett djur är du nog också.
Så du vill ge upp allt ditt utrymmer för kontroll?
Ungefär som i Kina alltså.
Jag tror att dom flesta skulle ha problem med det.
Självklart finns det minderåriga här precis som på alla andra siter.
Spelar du dum eller?
Dessutom skulle ditt förslag innebära att Flashback blev tvungna att använda Bank-Id för att slippa ansvar för eventuella minderåriga.
Nej då det finns väldigt effektiv kastrering, man skär bort kulorna.
Trodde du att jag menade kemisk kastrering som kan väljas bort när asen vill ha stånd igen?
Citera
2022-12-24, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Oj blir barnknullare och deras anhängare stötta av mitt tilltal?
Kan dom får skador för livet eller blir dom bara kränkta allmänt?
Nej jag respekterar inte barnknullare och inte folk som tar deras parti.

Jag tycker att blir man så stött att man nästan inte står ut så rekommenderar jag att man stänger datorn och gör något annat i stället. Ber eller ringer jourhavande präst kanske.
Citera
2022-12-24, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det går inte att vårda as som utnyttjar barn.
Det finns inte ett enda effektivt program mer än kastrering.
Bank-Id låter ju jättebra.
Vill du använda Bank-Id här på Flashback?
Vill du leva i ett samhälle som har koll på allt du skriver på nätet?
Vill du bli kastrerad för att du pratat med ett barn på nätet?
Annars bör du hålla käft och inse att det som är mest effektivt utan att sätta restriktioner på alla är det Dumpen gör.
Jag hoppas på en lagändring så polisen får agera som Dumpen.
Alla vill ha bort asen eller skrämma skiten ur dem så dom inte vågar kontakta barn vare sig på nätet eller utanför.
Offentlig uthängning är enda vägen även om vi kan sätta dom i fängelse innan dom förstör ett barn.

Kastrering funkar inte heller. De använder händer eller dildosar eller vad som helst grenar, de ska peta där i alla fall.
Citera
2022-12-24, 00:26
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag tycker att blir man så stött att man nästan inte står ut så rekommenderar jag att man stänger datorn och gör något annat i stället. Ber eller ringer jourhavande präst kanske.
Ja håller med eller också gör man det bästa tycker jag.
Hänger sig.
Jag har träffat för många utsatta för att han ens en glimt av medlidande med asen.
Citera
2022-12-24, 00:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Kastrering funkar inte heller. De använder händer eller dildosar eller vad som helst grenar, de ska peta där i alla fall.
Skär man bort paketet så minskar lusten för sex.
Du har rätt i att det finns as som har andra drifter och kan fortsätta ändå.
Citera
2022-12-24, 06:04
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Sjöberg är fett äckelig asså. Sitter o gräver ner sig i pedofili och driver värsta peddosajten. Äckligt också att han blivit våldtagen så himla mycket som barn, usch säger jag bara. Kan han inte bara hålla inne på alla dom våldtäktsberättelserna, hålla det för sig själv tycker jag. Det är riktigt äckligt att han blivit våldtagen så mycket och har ett naturligt hat mot pedofiler. Han ser ju ut som en ockSÅ.

Fantisera om att knulla barn är bara ett problem om man vill göra det i verkligheten.
Citera
2022-12-24, 07:11
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det stämmer han bor i Lidköping nu och bytt efternamn. Hon bor kvar i villan.

Nu även förnamn.

Tillägg: Ser nu att detta redan nämnts flera gånger. Men kan lägga till en rebus.
Namnet för tankarna till en iller som hänger med Sveriges största komiker.
Senast redigerad av cj035 2022-12-24 kl. 07:17.
Citera
2022-12-24, 07:44
Medlem
e_peppes avatar
Angående Kalle Anka-peddot så jobbar han på en firma där firmanamnet är en palindrom, och baklänges blir det aremera…..

God Jul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in