2022-12-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Att visa polisen leder inte till något då pedofilen inte begått något brott förrän han våldtagit barnet. Det är Dumpen som chattar och inget barn kommer dyka upp. Därmed har ingen våldtäkt av barn genomförts och heller ingen grooming, då pedofilen även fast han trott annat har chattat med en vuxen(fiskaren).

Tror du att pedofilen lägger av för att han får en nedlagd anmälan på sig?

Det skulle jag nog gissa på att pedofilen faktiskt gör. Att det dras igång en process ger ångest. Att någon ens försökt sätta dit pedofilen blir jobbigt nog, hen känner sig inte lika gömd längre.
Citera
2022-12-23, 23:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Att visa polisen leder inte till något då pedofilen inte begått något brott förrän han våldtagit barnet. Det är Dumpen som chattar och inget barn kommer dyka upp. Därmed har ingen våldtäkt av barn genomförts och heller ingen grooming, då pedofilen även fast han trott annat har chattat med en vuxen(fiskaren).

Tror du att pedofilen lägger av för att han får en nedlagd anmälan på sig?
Du har rätt.
Våra händer är bakbundna.
Såklart får man inte säga högt att man gillar det Dumpen gör.
När man har sett många gråtande barn och barn som inte ens gråter utan bara är som kalla snögubbar då gillar man det Dumpen gör fast man är polis.
Fast det måste man hålla tyst om.
Citera
2022-12-23, 23:21
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftsaz
Det skulle jag nog gissa på att pedofilen faktiskt gör. Att det dras igång en process ger ångest. Att någon ens försökt sätta dit pedofilen blir jobbigt nog, hen känner sig inte lika gömd längre.
Jag tycker du kollar på Dumpen.
Dom har flera peddar som dömts och återkommer.
Barnförövare känner ingen ånger mer än för att dom åkt fast.
Dom anser att deras behov är viktigare än barnen och allt annat.
Om du inte fattat det så måste du ha krupit fram under någon sten eller också är du barnknullare själv och försöker stoppa Dumpen för att du inte vågar jaga längre.
Citera
2022-12-23, 23:22
Medlem
goofers avatar
Citat:

Nja, flera har ju åkt fast igen.
Så dumpen verkar inte skrämma många, de blir bara försiktigare och svårare för polisen att fånga.

Dumpen har i några fall faktiskt avslöjat några aktiva förbrytare som begår övergrepp på barn men de räknas på ena handens fingrar.

Resten är som Kiviks marknad, man visar upp något och man tar betalt.
Citera
2022-12-23, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du vill att de två hellre ska leva på bidrag och kanske dessutom generera intäkt till aktör som lär arbetslösa skriva cv och intervjuteknik samt leta dolda jobb
Vi har olika uppfattning om det här, jag tror inte de lever fett på bidrag och jag har att dela med mig av för att fler förövare ska kunna hittas och outas.
Citera
2022-12-23, 23:27
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Jag tycker du kollar på Dumpen.
Dom har flera peddar som dömts och återkommer.
Barnförövare känner ingen ånger mer än för att dom åkt fast.
Dom anser att deras behov är viktigare än barnen och allt annat.
Om du inte fattat det så måste du ha krupit fram under någon sten eller också är du barnknullare själv och försöker stoppa Dumpen för att du inte vågar jaga längre.
Försök att tona ner ditt språk lite mot dom som inte tycker som du. Nu använder du ett otroligt grovt och nedsättande språk till alla som inte tycker som du och det gagnar ingen. Alla har olika åsikter och det måste du respektera.
Citera
2022-12-23, 23:29
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Försök att tona ner ditt språk lite mot dom som inte tycker som du. Nu använder du ett otroligt grovt och nedsättande språk till alla som inte tycker som du och det gagnar ingen. Alla har olika åsikter och det måste du respektera.
Oj blir barnknullare och deras anhängare stötta av mitt tilltal?
Kan dom får skador för livet eller blir dom bara kränkta allmänt?
Nej jag respekterar inte barnknullare och inte folk som tar deras parti.
Citera
2022-12-23, 23:31
Medlem
Citat:
Det är ju så tydligt att snabba adrenalinkickar är Sara och Patriks drivkraft. Det handlar inte om någon inre pliktkänsla att göra gott. Sen läser man dessutom i kommentarsfälten på dumpen om folk som förbereder popcorn för att se klipp på gäddorna. Alltså klipp när folks liv raseras på minuter.

Varför inte bara visa chattarna för polisen utan att lägga upp det på internet för alla att se? På vilket sätt räddar de fler barn genom att visa hela Sverige vem en gädda är? Budskapet att inte chatta med barn går nog fram precis lika bra utan film på det hela.
För att det
1. inte alltid begåtts brott eller brott polisen bedömer utredningsbara eller får nog med bevis för. De lämnar dock mycket till polisen, vilket su skulle veta om du läst på dumpen.se .
2. för att dessa förövare ska kunna outas för att varna föräldrar och barn och för att avskräcka förövare från att närma sig barn på nätet och irl.
3. för att skapa debatt och driva fram lagändring.
Citera
2022-12-23, 23:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Oj blir barnknullare och deras anhängare stötta av mitt tilltal?
Kan dom får skador för livet eller blir dom bara kränkta allmänt?
Nej jag respekterar inte barnknullare och inte folk som tar deras parti.
Dom är inte barnknullare bara för att dom inte tycker som du. Tänk efter så inser du att jag har rätt.
Citera
2022-12-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nja, den ena har glidit omkring på sponsorpengar hela livet men de verkar vara slut.
Den andra har pundare i 30 år och levt på kriminalitet och gjort livet surt för oss hederliga.

Dessa borde åläggas att vakna 05.00 och gå till ett förvärvsarbete precis som 90% av arbetsför befolkning gör.

Dessa två har vad det verkar ALDRIG jobbat och betalt skatt, de har parasiterat på andra hela livet och det fortsätter nu med att folk swishar.

Ecpat annonserade nyss i bingolotto och där har vi folk som inte pundare upp era swishpengar.
Men ecpat hänger å andra sidan inte ur pedofiler.

Men de gör verklig nytta till skillnad från dumpen.
Står dig fritt att swisha eller inte, men du har inge rätt att fördöma våra val att stötta Dumpen. Hur lever du skälv?
Citera
2022-12-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
De skall inte ha några bidrag!
De skall fan lära sig jobba som alla andra.

Patrik har glidit på en räkmacka länge nog och den andra har pundat bort inte bara sitt utan sina barns liv också.

Upp och jobba!
Patrik har väl för fan som andra elitidrottare ett skill han tränade hårt för? Sara tycks ha tagit sig upp från avgrunden och det lär inte många klara av med drivkraft och sinne i behåll, bara se hur hon gick in och mätte sig med Janne Josefsson med bravur! Och de jobbar definitivt.
Citera
2022-12-23, 23:37
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Dom är inte barnknullare bara för att dom inte tycker som du. Tänk efter så inser du att jag har rätt.
Jag tror jag är lite mer hemma på området än du.
Det har varit mitt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in