Citat:
Ursprungligen postat av
orrecrist
Någon som träffat Betzyhot? I tråden utmålas hon som en hal heronist hora som gärna rånar sina offer men på RS recensioner står det bara gott? Kan tjejerna radera valda kommentarer? Isåfall är det ju skit. Är verkligen intresserad av att snacka med någon som träffat henne, skriv gärna ett PM ifall ni inte vill skriva här.
Citat:
Ursprungligen postat av
GulsomSol
Det bästa jag kan hitta är ett omdöme från användaren weke96 här på fb. Han skrev i somras: "BetzyHot var trevligt och seriös när jag träffade henne men lite stressad och det var tydligt att hon är missbrukare."
Det stämmer.
Men det var ett bra tag sedan jag träffade henne (ca 1,5 år sedan), och det kan ju gå väldigt fort nerför med missbrukare.
Jag upplevde inte alls att hon hade någon avsikt att råna mig, men hon kanske är mer desperat efter pengar nu.
Hon var lite stressad och inte speciellt intresserad av sexet. Men hon var ändå trevlig, verkade göra så gott hon kunde och ville åtminstone att jag skulle bli nöjd.
Ångrade inte min träff med henne, men samtidigt kan jag inte rekommendera henne.
Det var inte bortkastade pengar, men finns många betydligt bättre, så ingen repris för min del.