2022-12-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Någon som träffat Betzyhot? I tråden utmålas hon som en hal heronist hora som gärna rånar sina offer men på RS recensioner står det bara gott? Kan tjejerna radera valda kommentarer? Isåfall är det ju skit. Är verkligen intresserad av att snacka med någon som träffat henne, skriv gärna ett PM ifall ni inte vill skriva här.
Spar pengarna till nåt annat...ja dåliga kommentarer tas bort
Citera
2022-12-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Jag tror och hoppas inte nån skriver ut nåt namn här.
Men det finns några på RS som som annonserar öppet om det.
Att eskorten kör utan kan vara ett försäljnings knep,
Stor riskfaktor för att du blir utsatt för ett rån i stället och skulle hon köra utan gummi kanske får du en sjuk dom i röret, eller så står Simon med kompisar på gatan.
Då jag kan se i annonserna att det uteslutande är tjejer av icke svensk härkomst som kör utan kondom
Citera
2022-12-18, 19:39
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhard
Ja de kan radera kommentarer, går därför inte att lita på

Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Spar pengarna till nåt annat...ja dåliga kommentarer tas bort

Skit dåligt ju, har du träffat henne?
Citera
2022-12-18, 20:14
Medlem
Citat:
Skit dåligt ju, har du träffat henne?
ja men vände i dörren...onykter o påtänd, kolla ansiktsbilderna på henne
Citera
2022-12-19, 08:41
Medlem
Hej
Någon som träffat Mehra, nyligen ? Hon har ju fått goda omdömen tidigare... men tänkte kolla om det finns någon som som vart där nyligen och har något att säga om damen i fråga.
Citera
2022-12-19, 08:45
Medlem
Citat:
Någon som träffat Betzyhot? I tråden utmålas hon som en hal heronist hora som gärna rånar sina offer men på RS recensioner står det bara gott? Kan tjejerna radera valda kommentarer? Isåfall är det ju skit. Är verkligen intresserad av att snacka med någon som träffat henne, skriv gärna ett PM ifall ni inte vill skriva här.

Det bästa jag kan hitta är ett omdöme från användaren weke96 här på fb. Han skrev i somras: "BetzyHot var trevligt och seriös när jag träffade henne men lite stressad och det var tydligt att hon är missbrukare."
Citera
2022-12-19, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doiod
Hej
Någon som träffat Mehra, nyligen ? Hon har ju fått goda omdömen tidigare... men tänkte kolla om det finns någon som som vart där nyligen och har något att säga om damen i fråga.
En mycket speciell dam..lite troll utseende men fin kropp med stooora cillicar.
Det jobbiga med henne är att hon hör så dåligt men seriös i övrigt..ålder 60+.
träffade henne i början av karriären 1a gången för 10 år sedan.
Citera
2022-12-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Stor riskfaktor för att du blir utsatt för ett rån i stället och skulle hon köra utan gummi kanske får du en sjuk dom i röret, eller så står Simon med kompisar på gatan.
Då jag kan se i annonserna att det uteslutande är tjejer av icke svensk härkomst som kör utan kondom

Det sista stämmer INTE.
Citera
2022-12-19, 22:48
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Det bästa jag kan hitta är ett omdöme från användaren weke96 här på fb. Han skrev i somras: "BetzyHot var trevligt och seriös när jag träffade henne men lite stressad och det var tydligt att hon är missbrukare."

Det stämmer.
Men det var ett bra tag sedan jag träffade henne (ca 1,5 år sedan), och det kan ju gå väldigt fort nerför med missbrukare.
Jag upplevde inte alls att hon hade någon avsikt att råna mig, men hon kanske är mer desperat efter pengar nu.

Hon var lite stressad och inte speciellt intresserad av sexet. Men hon var ändå trevlig, verkade göra så gott hon kunde och ville åtminstone att jag skulle bli nöjd.

Ångrade inte min träff med henne, men samtidigt kan jag inte rekommendera henne.
Det var inte bortkastade pengar, men finns många betydligt bättre, så ingen repris för min del.
Citera
2022-12-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09

Att det bara skulle vara utländska tjejer som kör utan kondom är så långt ifrån sanningen det bara går.
Verkligheten är den exakt motsatta.

Har sett betydligt många fler svenska tjejer annonsera om sex utan kondom än utländska.

Sedan har jag också många gånger varit med om att svenska hobbyeskorter som till och med skrivit i sin profil att de bara kör med kondom inte har några problem att köra utan när man väl träffar dem. Jag skulle till och med kalla det för vanligt.

Med utländska proffseskorter som endast är här för att tjäna pengar är det i princip alltid det som står i annonsen som gäller.
De är inte alls intresserade av att riskera att få någon sjukdom, medan svenska hobbyeskorter ofta har detta just som en hobby och vill ha kul samtidigt som de tjänar pengar.
Citera
2022-12-21, 12:38
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
ja men vände i dörren...onykter o påtänd, kolla ansiktsbilderna på henne

Jag såg det rätt sliten än för några år sedan
Citera
2022-12-21, 12:39
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol

Hm okej tack för ditt gräv. Kanske precis tagit en sil & var nöjd med tillvaron för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in