2022-12-17, 01:09
Bannlyst
bump
Citera
2022-12-17, 14:00
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
Jag är förvånad att denna tråd inte startat tidigare.

Enligt expressen har Therese Lindgrens dator blivit stulen ur hennes bil. En dator som dessutom inte hade något lås på sig och hon säger själv till tidningen att man kommer åt många privata sociala medier och dropbox med privata filmer och bilder och liknande.

Så nu borde det väl ha läckt massa naket på Therese ?? Sitter någon på någon skatt isåfall?

Expressens artikel bygger på hennes video som finns/fanns på YT eller Instastory. I den säger Therese om skadegörelsen med bilen att det värsta av allt är att hon hade bärbara datorn i bilen. Hon säger inte uttryckligen att den bärbara datorn också blev stulen. Men som kontexten är kan man tro det, men bekräftat är det alltså inte.
Citera
2022-12-23, 16:07
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
Jag är förvånad att denna tråd inte startat tidigare.

Enligt expressen har Therese Lindgrens dator blivit stulen ur hennes bil. En dator som dessutom inte hade något lås på sig och hon säger själv till tidningen att man kommer åt många privata sociala medier och dropbox med privata filmer och bilder och liknande.

Så nu borde det väl ha läckt massa naket på Therese ?? Sitter någon på någon skatt isåfall?

Folk som snor saker ur bilar vet väl 0 om youtube och "kändisar"...

Det är väl några polacker/romer, som suddat allt så fort det bara går och säljer skiten.

Pengar är vad dom söker, inte "beef" på twitter...
Citera
2022-12-23, 19:22
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Folk som snor saker ur bilar vet väl 0 om youtube och "kändisar"...

Det är väl några polacker/romer, som suddat allt så fort det bara går och säljer skiten.

Pengar är vad dom söker, inte "beef" på twitter...

har för mig att hon sa att datorn kunde ha blivit stulen men så inte var fallet
Citera
2022-12-23, 19:28
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
har för mig att hon sa att datorn kunde ha blivit stulen men så inte var fallet

Det löser sig nog, hon tjänar väl 10 millar + varje år.

Den där Anders drog verkligen trissvinsten i flickvän.

Fy fan vad jag hade masserat hennes fötter varje kväll och aldrig klagat.
Citera
2022-12-24, 19:06
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Det löser sig nog, hon tjänar väl 10 millar + varje år.

Den där Anders drog verkligen trissvinsten i flickvän.

Fy fan vad jag hade masserat hennes fötter varje kväll och aldrig klagat.

Trissvinst och trissvinst... en flickvän som har psykisk ohälsa, extremt kontrollbehov och gud vet vad mer - det är inte högsta vinsten i mina ögon, låt vara att hon ser bra ut och tjänar en massa pengar.

Men allt handlar om tycke och smak och kärleken är som bekant blind.
Citera
2022-12-27, 00:31
Medlem
Menarens avatar
Slog ett getöga på hennes IG. Vad FAN är det som händer???!!! Det är djur överallt i lägenheten. Anders kryper runt på golvet och kaninsäkrar ett rum? Hur fan hamna han i det där. Är det ens tillåtet med så mycket djur i en brf? Hon vill inte ha barn men fåglar, hamstrar, råttor och en jävla massa hundar vill hon ha. Vakna upp Anders för helvete och fly!!!! Det går ju inte undgå att hennes diagnos träffade rätt. Mer Aspig människa får man leta efter.
Citera
2023-01-13, 17:55
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
psykisk ohälsa, extremt kontrollbehov och gud vet vad mer

Detta kan ju också rent tekniskt vara något som är "påhitt" för att skapa något att prata om via youtube.

"For the content"

Men ja menar va fan 10 till 20 millar+ varje år.... Psykisk ohälsa och kontrollbehov..... Give me, i'm up for the challenge.

Finns väl inget att klaga över, om jag var han så skulle jag göra ungar så det bara smäller om det.
Citera
2023-01-14, 16:16
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Detta kan ju också rent tekniskt vara något som är "påhitt" för att skapa något att prata om via youtube.

"For the content"

Men ja menar va fan 10 till 20 millar+ varje år.... Psykisk ohälsa och kontrollbehov..... Give me, i'm up for the challenge.

Finns väl inget att klaga över, om jag var han så skulle jag göra ungar så det bara smäller om det.

Alla är vi olika men det extrema kontrollbehov som hon har framträder ibland i videos. Bland annat så brukade hon göra live-videos förut men när det hände saker i dem som hon inte kunde kontrollera, massa kommentarer flödade in osv om olika saker, så slutade hon.

I en live-video som hon och pojkvännen gjorde så berättade Anders om varför han gjorde slut med henne, hans ord hade inte hon regisserat i förväg så den videon togs bort efter det. Det var 2016 kommer jag ihåg.

Therése Lindgren har förrresten sagt att hon inte vill ha några barn.
Citera
2023-01-14, 18:20
Medlem
Hon ser ju rätt bra ut och har det väldigt bra ekonomiskt, så finns ju fördelar med att vara tillsammans med henne om man säger så.

Vad för sjukdomar är det hon säger att hon lider av? ADHD? borderline eller vad exakt?
Citera
2023-01-15, 01:14
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Hon ser ju rätt bra ut och har det väldigt bra ekonomiskt, så finns ju fördelar med att vara tillsammans med henne om man säger så.

Vad för sjukdomar är det hon säger att hon lider av? ADHD? borderline eller vad exakt?
hon ser bra ut? sett näsan?
Citera
2023-01-15, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
hon ser bra ut? sett näsan?

Har du rätt i iof haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto