2022-12-23, 08:21
Medlem
Det handlar inte om att nå ut till en typ av konsument.

Jag skulle tro att inte ens 1% av svenska tjejer väljer en afrikansk man att bilda familj med.

Det man vill göra är att få fler vita tjejer att välja svarta killar - för att föda färre vita. Vi är i ett hybridkrig där vi blir attackerade fysiskt med invandrare och psykologiskt attackerade av media samt skolan som indoktrinering från att man börjar på dagis med sitt värdegrundpedagogik (läs hjärntvätt).

Hur fan kan det heta förintelsen om förintelsen slutade med att judarna fick ett eget land där det redan bodde folk. Juden brände säkert biblioteket i Alexandria också, det ante mig. De är en hemskt sekt som vill oss väldigt illa. Alla som hjälper dem med deras agenda är min fiende.
Citera
2022-12-23, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Det handlar inte om att nå ut till en typ av konsument.

Jag skulle tro att inte ens 1% av svenska tjejer väljer en afrikansk man att bilda familj med.

Det man vill göra är att få fler vita tjejer att välja svarta killar - för att föda färre vita. Vi är i ett hybridkrig där vi blir attackerade fysiskt med invandrare och psykologiskt attackerade av media samt skolan som indoktrinering från att man börjar på dagis med sitt värdegrundpedagogik (läs hjärntvätt).

Hur fan kan det heta förintelsen om förintelsen slutade med att judarna fick ett eget land där det redan bodde folk. Juden brände säkert biblioteket i Alexandria också, det ante mig. De är en hemskt sekt som vill oss väldigt illa. Alla som hjälper dem med deras agenda är min fiende.

Hm, nu skall vi inte spä på allt hat mot judarna. Det finns massor av vanliga, trevliga fattiga judar också. Men det finns några poänger i att de ställt till det för sig själva när de kapat åt sig all lönsam handel ute i världen. I förhållande till folkmängd är de fett överrepresenterade inom bank/finans, diamanthandel, Hollywood, förlag/media etc. Och då skall vi komma ihåg att de är invandrare i varje land förutom Israel. Invandrare som kapar åt sig godbitarna i alla länders företagande. Klart folk tröttnar på dem.
Citera
2022-12-23, 08:32
Medlem
grungewhores avatar
Det finns bara ett sätt att reagera, och det är att sluta nyttja de företag som gör sån här reklam. Som med Disney. De kommer sparka sin Woke-director när tillräckligt många filmer bombat.
Citera
2022-12-23, 08:37
Bannlyst
Varje vitfamilj skall ha liten husneger vid julbordet. Negrer firar väl inte ens jul.
Citera
2022-12-23, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankesmedjor
Hm, nu skall vi inte spä på allt hat mot judarna. Det finns massor av vanliga, trevliga fattiga judar också. Men det finns några poänger i att de ställt till det för sig själva när de kapat åt sig all lönsam handel ute i världen. I förhållande till folkmängd är de fett överrepresenterade inom bank/finans, diamanthandel, Hollywood, förlag/media etc. Och då skall vi komma ihåg att de är invandrare i varje land förutom Israel. Invandrare som kapar åt sig godbitarna i alla länders företagande. Klart folk tröttnar på dem.

Om juden fortsätter att leva som de gör så hotar deras sätt att leva våran existens och ett borde inte vi acceptera. Att bara gå under och försvinna för att de ljugit ihop en snyfthistoia om förintelsen som blivit motbevisad.

De är hatade över hela världen. Ta bort Israel sanktionera alla judiska företag eller ta över ägandeskapet bara. Sno allt de har så som de alltid snott från oss. De har inga egna muskler att skicka och kan de inte betala folk för att göra deras dirty work så får de flytta ut i bergen igen.
Citera
2022-12-23, 08:55
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gontar
All svenskproducerad reklamfilm nuförtiden ska idag ha med ett homopar, svarta (helst tillsammans med en vit partner) samt en morfar från Iran i soffan. Jag förstår att syftet är att locka en bredare kundgrupp, men gör det verkligen det? Är det den bilden av Sverige de flesta tycker är idealet och identifierar sig med? Själv ser jag det som en självutplåning.

De flesta skiter väl i det och kan inte ens peka ut Sverige på en karta. Typ hälften av världens befolkning bor i ett hörn av Asien och kommer aldrig att se en "svenskproducerad reklamfilm" i hela sina liv.
Citera
2022-12-23, 09:04
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Observera att när det är svart-vita par är det i 99,9% av fallen killen som är svart.

Min teori är att 'vit kille - svart tjej' visar på ett rasistiskt och kolonialt förtryck där den vite mannen betvingat den svarta tjejen till ett förhållande hon egentligen inte vill ha men på grund av hundratals år av nedärvt förtryck inte vågar säga emot. 'Svart kille - vit tjej' visar den svarte mannens frihet att 'ta vad han vill ha' och den vita kvinnans vilja - eller ovilja - ifrågasätts över huvud taget inte alls; klart att hon vill annars hade hon ju inte varit ihop med honom!

Exakt, huvudet på spiken där!

Särskilt tydligt blir det om det skulle vara en vit man och en asiatisk tjej som är tillsammans - då brinner det i proppskåpet hos PK-värdegrundsfolket. Man kan riktigt se framför sig hur en massa rasistiska och fördomsfulla uttryck far genom huvudet på dem - "Kolonialt förtryck", "Köpt sig en thailändska", "Sexhandel". Det blir kortslutning - DE är ju inte rasister eller fördomsfulla, det är ju de där andra som är det! Hjälp, vad gör jag nu?!
Citera
2022-12-23, 09:05
Medlem
Hackenbush55s avatar
Har aldrig varit rasist förut men tack vare reklamen är jag nu "hobbyrasist"
Citera
2022-12-23, 09:08
Medlem
YP4XQs avatar
Då ska du se barnböckerna som produceras nu. Ena parten i stort sett alltid neger, barnen halvbruna med svart hår. Det ska vara så här det är bestämt och sheeples hänger på så fort det kan från alla fronter. Flockdjursbeteende eller nåt, ingen vill simma mot strömmen
Citera
2022-12-23, 09:36
Medlem
DonaldBidens avatar
Bojkottar reklam, bara en massa vidrigt cis-folk överallt!
Citera
2022-12-23, 09:51
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Håller med!
Men inte nog med det..
De kör samma reklam, om och om igen..
Ren hjärntvättning!
Jag fattar inte hur företagen kan betala för detta??
Som någon skrev, man blir endast anti mot dessa företag.
Reklam fördummar helt klart!

TV har ju inte samma målgrupp som för 15-20 år sedan.
Ingen under 40 år ser på Tv. Det är i princip äldre, outbildade, som tittar på tv.
En viktig del av väljarbasen att hålla på mattan.
Citera
2022-12-23, 10:19
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag ser det också i varenda jävla reklam och det gör mig rasist!!

Om reklam med andra än vita gör dig rasist så var du rasist redan innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in