2022-09-14, 09:28
Medlem
D nrmar vi oss, sista chansen nu om du inte redan har en pse xrp.🔜🔝
Citera
2022-09-14, 09:33
Medlem
Finns inte en chans i vrlden att jag skulle investera i en shitcoin med ver 16b MC!
Citera
2022-09-14, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
Finns inte en chans i vrlden att jag skulle investera i en shitcoin med ver 16b MC!

🥱
Citera
2022-09-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokad
🥱

Ja, xrp r ett ordentligt trtt mynt. Centraliserad och drnerad av Ripple under hela dess existens som gjort grundarna till mngmiljardrer.
Priset sger ju det mesta. -90% sedan ath fr 5!! r sedan.

Sen att folk blir hjrntvttad av alla betalda youtubers med foliehattar r ju rtt tragiskt men samtidigt rtt underhllande nr folk inte klarar av att gra en djupdykning i vad man investerar i.
Citera
2022-09-14, 12:20
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokad
D nrmar vi oss, sista chansen nu om du inte redan har en pse xrp.🔜🔝
S har folk sagt i flera rs tid, varfr skall jag lita p dig nr alla andra haft fel?

Hoppade bakt lite snabbt i trden och inga problem att hitta samma mantra verallt:

Frn 2021:
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
fattar ni inte att ripple odl snart erstter swift?

Frn 2017:
Citat:
Ursprungligen postat av kjellbrel
Fr de lsare som r ute efter fakta: Sk information runt full nodes och hur protokollen fungerar. Lgg ned lite tid p detta, s kommer ni snart upptcka hur fel ovanstende r.

Jehovas vittnen har krt samma narrativ i 400 rs tid "snart fr ni se att vi hade rtt"
Senast redigerad av Leaston 2022-09-14 kl. 12:25.
Citera
2022-09-14, 13:38
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniboeyy
Ska bli kul att se ansiktet p er bajsnda och ngsliga anti-xrp kmpar hr inne nr institutionerna brjar kpa in xrp fr att anvnda xRapid nu i Oktober. Blockchain eller ej, det r skit samma. I praktik kommer det att sl igenom och det finns goda chanser p att xrp blir en supranationell valuta i framtiden. Marknaden r mogen fr Ripples produkter. S ni kan ju sitta dr p era Bitcoins eller Ether och ltsas som om de decentraliserade nu nr det r uppenbart att mining-grupperna kan kontrollera allt, allts totalt skit fr all evighet.

XRP r ner 86% mot Bitcoin sedan detta inlgg...
Citera
2022-09-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
S har folk sagt i flera rs tid, varfr skall jag lita p dig nr alla andra haft fel?

Hoppade bakt lite snabbt i trden och inga problem att hitta samma mantra verallt:

Frn 2021:

Frn 2017:

Jehovas vittnen har krt samma narrativ i 400 rs tid "snart fr ni se att vi hade rtt"

SEC vs Ripple gr mot sitt slut, xrp anvnds redan i liten skala, ripple har skrivit avtal med centralbanker runt om i vrlden och nu senast med World Economic Forum. Ingen kan frutsga framtiden och vad som helst kan hnda. Med det sagt, om man kommit s lngt att man frstr att krypto r en stor del av framtiden s r det lite naivt att INTE ha en enda krona investerat i Xrp. Vi fr se helt enkelt! Men jag rekommenderar iaf att lgga, minst 5% av sin totala krypto investering i xrp.

Lycka till t oss alla! 👍
Citera
2022-09-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
Ja, xrp r ett ordentligt trtt mynt. Centraliserad och drnerad av Ripple under hela dess existens som gjort grundarna till mngmiljardrer.
Priset sger ju det mesta. -90% sedan ath fr 5!! r sedan.

Sen att folk blir hjrntvttad av alla betalda youtubers med foliehattar r ju rtt tragiskt men samtidigt rtt underhllande nr folk inte klarar av att gra en djupdykning i vad man investerar i.

Jag lyssnar inte ett enda dugg p ngon krytpo amatr som lyckats f flje p youtube, dr har du helt rtt. Jag har gjort en djupdykning och drfr talar jag fr xrp. Men vi fr se helt enkelt!
Citera
2022-09-26, 23:34
Medlem
Ni som tror att xrp kommer dra vidare upp lever i en fantasivrld. ni blir lurade
Citera
2022-09-27, 15:15
Medlem
kjellbrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston

Frn 2021:

Frn 2017:

Frklara grna varfr du citerade mig angende detta.
Citera
2022-12-23, 07:21
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Det hr stmmer helt enkelt inte.

XRP har aldrig och kommer aldrig anvndas av banker. Ripple har historiskt betalat olika aktrer fr att ltsas anvnda XRP, exempelvis MoneyGram kortsiktigt.

XPR har alltid varit och kommer alltid vara ett bedrgeri byggt fr att locka in dumma smsparare som gr p all propaganda om att "banker lskar XRP" vilket inte stmmer.

Du har helt rtt min vn.

Alla vet att bankerna sneglar p Bitcoin. XRP r en scam fr att nybrjare inte ska pressa priset p Bitcoin. Eliten vill ha Bitcoin marknaden fr sig sjlva och inte f in hela vrldens reta il att brja kpa p sig.

Det r precis som med guld.
Citera
2022-12-27, 23:06
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Du har helt rtt min vn.

Alla vet att bankerna sneglar p Bitcoin. XRP r en scam fr att nybrjare inte ska pressa priset p Bitcoin. Eliten vill ha Bitcoin marknaden fr sig sjlva och inte f in hela vrldens reta il att brja kpa p sig.

Det r precis som med guld.
Ripple och deras XRP har alltid varit ngot som kallas fr exit-scam.

De skapade miljoners XRP-tokens ur tomma luften och har under alla r sakta slt av till den niv att grundarna r ngra av de rikaste inom cryptovrlden ngonsin.

Det framgr ocks i offentliga SEC-utredningar att frsljningen av XRP r Ripples affrsmodell, troligtvis deras ENDA affrsmodell.

Det r alla suckers som finansierar det hela efter att de gtt p lgnen om XRP som "bank coin" eller liknande genom Youtube-influencers samt vckelsemten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in