Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Uttala mig hur? Jag har pratat med folk som bor i närheten, och som verkar känna killarna bra. Jag uttalade mig om klubben, generellt baserat på vad jag har fått höra.
Om du har något att anmärka på, vad det gäller någon av medlemmarna kan du väl specificera vem det är, istället för att misskreditera hela klubben?
Och när var detta traumatiska hände, som du var med om?

Så du fick bara för dig att en dag gå ut i byn och börja fråga runt folk om hur klubben och dessa gossar är?? Grannarna sitter på info internt från klubben om uteslutna medlemmar?!
Du har alltså fått höra detta, vilket kan innebära lika mycket osanning som sanning!. Allt jag säger är bara att din info kan likväl vara tacopaj som någon annans. Jag har fått den info jag behövde och behöver absolut inte redovisa den för dig. Är du nyfiken får du väl gå tillbaka i tråden och läsa.
Citera
2022-12-21, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IhaveAapple61
Så du fick bara för dig att en dag gå ut i byn och börja fråga runt folk om hur klubben och dessa gossar är?? Grannarna sitter på info internt från klubben om uteslutna medlemmar?!
Du har alltså fått höra detta, vilket kan innebära lika mycket osanning som sanning!. Allt jag säger är bara att din info kan likväl vara tacopaj som någon annans. Jag har fått den info jag behövde och behöver absolut inte redovisa den för dig. Är du nyfiken får du väl gå tillbaka i tråden och läsa.

Nej som jag skrev så har jag släkt i Ekeby.
I ett sånt litet samhälle som Ekeby ändå är, blir det lätt snack och rykten om någon skulle missköta sig. Så därför har jag ingen direkt anledning att tro att det skulle vara osanning.
I en tråd på Fb, där dom flesta verkar hata alla som kör hoj och påstår att någon tog min kärring på rumpan, och ENLIGT RYKTEN har hotat sin tidigare flickvän är det nog mer troligt att det är just skitsnack och ryktesspridning.

Om någon medlem har blivit utesluten har jag ingen aning om, eller vilken den personen i sånt fall va.
Citera
2022-12-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av earimplant666
Jag vet om en metod HA gör på vanliga människor för att tjäna pengar. Kanske berättar mer om den själv. Men är mer intresserade av personerna bakom den.

Någon som vet om en medlem som heter Erik i 50 års åldern i Stockholm/uppsalatrakten. Han ska ha en brorson som heter heter Niklas som antigen bor i Uppsala eller Stockholm. Niklas ska ha pluggat ganska nyligen.

En annan heter även Jonas.

Tror du på riktigt att det bara finns en Erik, Niklas och Jonas som är med i klubbar?
Vilken klubb syftar du på?
Citera
2022-12-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Tror du på riktigt att det bara finns en Erik, Niklas och Jonas som är med i klubbar?
Vilken klubb syftar du på?

Och vilken metod?
Citera
2022-12-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cacone66
Jag tror inte att du får något svar. Ställer man sådana här frågor så förstår man inte vad det handlar om..

Låt oss gå tillbaka i tiden...Ska vi säga 2006-2011
Och vi håller oss till fakta.

Inte nog med att den svenska median har skrivit om det man kan fortfarande hitta artiklar om det idag.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mc-ledare-domd-for-valdtakt-pa-man

Samt att det inte är så svårt att hitta en dom. Det har även skrivits förr här på Flashback.
https://www.flashback.org/t319838p6

Men det var nog före din tid, så förstår att du inte har koll!

Så min fråga är inte underlig. För att det är mycket konstigt.
Jag kan köpa att dom har ihjäl varandra för pengar, det är väl det dom gör. Jag förstår slagsmål och annat skit.
Men det är extremt lustigt att ingen reagerar på att dom har sex med killar och misshandlar tjejer.
Är det så allmänt känt och accepterat att de håller på med sådant och ingen bryr sig och fortfarande vill stödja och supportar dom.
Citera
2022-12-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makra88

Inte nog med att den svenska median har skrivit om det man kan fortfarande hitta artiklar om det idag.

Samt att det inte är så svårt att hitta en dom. Det har även skrivits förr här på Flashback.
(FB) MC ledare våldtäkt på man!

Jag kan köpa att dom har ihjäl varandra för pengar, det är väl det dom gör. Jag förstår slagsmål och annat skit.
Men det är extremt lustigt att ingen reagerar på att dom har sex med killar och misshandlar tjejer.
Är det så allmänt känt och accepterat att de håller på med sådant och ingen bryr sig och fortfarande vill stödja och supportar dom.

På den tiden kan jag tala om för dig att det snackades en hel del om detta.
För det första var A inte med i HA, han var med i en SBM klubb, och det finns tusentals medlemmar i SBM klubbar i Sverige, som aldrig har satt sin fot i någon HA klubb eller har kontakt med dom. Däremot gillar ju media att direkt dra HA kopplingstråden för att få sälja lösnummer.

För det andra var det hela högst personligt. Personen som blev utsatt hade ställt till med en hel del, bl.a. satt på A´s kärring. Så det hela var en hämd/förnedring för vad han hade gjort.

Men sedan kan jag hålla med om att det kanske inte var direkt smart att utföra hämden på det sättet, då det hela gjorde att det snarare var A som fick stå för förnedringen
Så ingenstans hade detta med HA att göra. A var inte bög... men förstår att folk lätt för för sig det, med tanke på att han faktiskt körde upp ett finger i arslet på vederbörande...
Så att han hade sex med en man, är ju inte riktigt sant
Citera
2022-12-22, 15:12
Medlem
Citat:

Vad Kapten klänning gjorde innebär ju inte att hela kåren är som han eller ? En parallell hm.
Citera
2022-12-22, 15:45
Medlem
Citat:

Den A du pratar om är inte med i HA och anledningen till att han inte är med är pga av det du skriver om.
Citera
2022-12-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cacone66
Den A du pratar om är inte med i HA och anledningen till att han inte är med är pga av det du skriver om.

Ni får nog snacka ihop er om hur ni vill ha det.

En skriver att A inte var medlem när det hände.
Ändå så väljer HA att ta in honom fast han är dömd för våldtäkt...på en man dessutom.

Nu skriver du att han inte är medlem pga av det!!

Bestäm er!!
Citera
2022-12-22, 20:41
Medlem
tjenaretjenares avatar
Dömd för våldtäkt på man fick komma med och var med ganska länge, sen hände det igen och han åkte ut.
Citera
2022-12-22, 21:13
Medlem
Det finns ju även privatpersoner som är diamanter supporters, vad är det för några typer? Hur många är dom och vart finns dom? Man vill ju inte råka ut för samma sak som A gör på folk.
Jag vet att där är en i Varberg/Falkenberg som går runt och misshandlar folk.
Citera
2022-12-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpalle63
Det finns ju även privatpersoner som är diamanter supporters, vad är det för några typer? Hur många är dom och vart finns dom? Man vill ju inte råka ut för samma sak som A gör på folk.
Jag vet att där är en i Varberg/Falkenberg som går runt och misshandlar folk.

Finns inga privatpersoner som har diamanten, om man inte är med i en diamantklubb..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in