2022-12-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makra88
Ni får nog snacka ihop er om hur ni vill ha det.

En skriver att A inte var medlem när det hände.
Ändå så väljer HA att ta in honom fast han är dömd för våldtäkt...på en man dessutom.

Nu skriver du att han inte är medlem pga av det!!

Bestäm er!!

Nej han var inte med i HA. Han var medlem i en SBM klubb. Jag är faktiskt osäker på om han blev med i HA efter avtjänat straff, eller om han bara var hängis.
Men oavsett så hittade han på fler dumheter sedan, så han fick inte vara med som hängis heller längre.
Citera
2022-12-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpalle63
Det finns ju även privatpersoner som är diamanter supporters, vad är det för några typer? Hur många är dom och vart finns dom? Man vill ju inte råka ut för samma sak som A gör på folk.
Jag vet att där är en i Varberg/Falkenberg som går runt och misshandlar folk.

Jo jag tror att du vill råka ut samma sak.
Det var därför du tog med din kärring till Phoenix mc. Du är så bitter mot Mc folket så man undrar ju varför det är på det viset. A kanske redan har varit och borrat dig…
Citera
2022-12-23, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Nej som jag skrev så har jag släkt i Ekeby.
I ett sånt litet samhälle som Ekeby ändå är, blir det lätt snack och rykten om någon skulle missköta sig. Så därför har jag ingen direkt anledning att tro att det skulle vara osanning.
I en tråd på Fb, där dom flesta verkar hata alla som kör hoj och påstår att någon tog min kärring på rumpan, och ENLIGT RYKTEN har hotat sin tidigare flickvän är det nog mer troligt att det är just skitsnack och ryktesspridning.

Om någon medlem har blivit utesluten har jag ingen aning om, eller vilken den personen i sånt fall va.

I detta fallet har jag aldrig påstått att den infon jag hade skulle vara enligt rykten. Det är en jävla skillnad. Det är så lätt och slänga fram offerkoftan. Alla förnekar såklart, inte så att man skulle säga,
- hej jag brukar spöa mina flickvänner, våldta dom och vill du bli min nya kompis.
Citera
2022-12-23, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cacone66
Jo jag tror att du vill råka ut samma sak.
Det var därför du tog med din kärring till Phoenix mc. Du är så bitter mot Mc folket så man undrar ju varför det är på det viset. A kanske redan har varit och borrat dig…

Jösses, du måste blivit rejält borrad så mycket luft du spottar. Kan inte vara hälsosamt med syrebrist så ofta...
Citera
2022-12-23, 13:44
Medlem
Citat:
Uttala mig hur? Jag har pratat med folk som bor i närheten, och som verkar känna killarna bra. Jag uttalade mig om klubben, generellt baserat på vad jag har fått höra.
Om du har något att anmärka på, vad det gäller någon av medlemmarna kan du väl specificera vem det är, istället för att misskreditera hela klubben?
Och när var detta traumatiska hände, som du var med om?

Det får du inget svar på för han är bara ute för att smutskasta HA samt deras supporterklubbar med falska påhittade historier. Vi väntar nu med spänning på nästa falska smuts historia.
Citera
2022-12-23, 14:19
Medlem
Citat:
Finns inga privatpersoner som har diamanten, om man inte är med i en diamantklubb..
Finns det visst
Citera
2022-12-23, 15:36
Medlem
Citat:
Jag tog med mig kärringen till Phoenix på en fest. Stötte nog på samma snubbe som du gjorde. Vi blev inte långvariga, frugan blev oerhört obekväm i sällskapet.
Kan inte förstå hur dessa små klubbar runt Helsingborgsområdet kan vilja bli diamantare för HA Helsingborg, arroganta, otrevliga, man känner sig inte direkt välkommen på deras fester.

Men förstår varför HA tar in dessa tomtar som diamantare, samma usla beteende och de kan lätt manipulera dem.

Vem bjöd in dig till Phoenix mc ?
Citera
2022-12-23, 16:26
Medlem
Har en kompis i Göteborg som är diamant och han är inte med i någon klubb vad jag vet. Han kör inte mc iallfall men vet att han håller på med Monkey bussnies åt HA. Han själv säger att där finns de som inte är medlemmar men är diamanter som gör samma sak som han
Citera
2022-12-24, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Finns det visst
Nej det finns det inte.. Diamanten får du bära om du tillhör en diamantklubb.
Citera
2022-12-24, 03:17
Medlem
Citat:
Har en kompis i Göteborg som är diamant och han är inte med i någon klubb vad jag vet. Han kör inte mc iallfall men vet att han håller på med Monkey bussnies åt HA. Han själv säger att där finns de som inte är medlemmar men är diamanter som gör samma sak som han

Skitsnack! Är han med i en diamatklubb får han bära diamanten, annars inte.
Så jävla mycket skitsnack på folk här inne som inte har en aning om någonting... Han säger själv som gör samma saker som han
Citera
2022-12-24, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cacone66
Det får du inget svar på för han är bara ute för att smutskasta HA samt deras supporterklubbar med falska påhittade historier. Vi väntar nu med spänning på nästa falska smuts historia.

Nej jag vet. Dom är bara så jävla patetiska med sina dumma kommentarer.
Citera
2022-12-24, 06:56
Medlem
Citat:
Finns inga privatpersoner som har diamanten, om man inte är med i en diamantklubb..
Jo då!

Vet flera stycken som lämnat diamantklubbar och fått behålla diamanten som en gest från HA att man är omtyckt.

Däremot är det ingen som syr på den på dunjackan och går omkring med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in