Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Det Engelska Kungahuset är då konservativt så man kan inte se om ngt är fel av vad man gör oavsett vad M&H gör och säger det är fel för dem klarar inte kanske av inse att sanningen är rätt nära, Sak samma i tråden man skyller M för att hon är problemet fast problemet ligger lika mycket på Kungahuset men vägen att få folk förstå det fungerar inte!
Kungahuset i sig behöver moderniseras och vara mer transparent i sina uttalanden och vad dem gör just den Engelska är inrutat och bryter man mönstret så faller man ur ramen, Man ser Svenska Kungahuset håller på med en förnyelse och moderniserar det hela medans Charles är rätt inrutad och svårt att se utanför ramen!
Jag är på Harry och Meghans sida ibland,,,,
Men samtidigt kan jag inte förstå vad dom förväntar sig av en av världens största stormakter? Eller var en av dom största… världens mest respekterade och makfulla kvinna i hela världen. Queen Elizabeth…. Dessa människor jobbar för instutionen, inte för en individ. Queen Elizabet offrade hela sitt liv för tronen och sitt folk och sitt imperium. Hon gav upp sin roll som mamma. Allt för tronen. Tror dessa två idioter att dom ska ändra något för deras egon över en natt??
Jag tycker dokumentären var bra och ärlig, men dom verkar inte förstå att william och charles vill och önskar följa tronen, inte sitt hjärta. Och om man nu väljer att lämna så bara gå, sluta göra en scen utav det.
Om dom hade moderniserats som svenska kungahuset då hade dom aldrig varit så makfulla som dom varit. Framgångsrika. Svenskt kungahus borde avskaffas då dom e allt för liberala och skiter i sitt arv.