2022-12-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foffen
Vet inte men han verkar fortfarande iaf vara omhändertagen; GP skriver följande i sin artikel;

Är ju intressant när det tidigare stått i denna tråd att han ansetts ha varit färdigbehandlad 2016?

det bästa är att han är fortsatt inlåst, det är bara en tidsfråga innan det kommer en ny trådstart här om något han orsakat
Citera
2022-12-15, 16:08
Medlem
Isakins föräldrar var dom missbrukare av något slag, alkisar eller knarkare?
Kanske led dom av psykproblem vilket sedan smittade av sig på Isakin att han blev som han blev?
Föräldrar som är sjuka i huvudet, deras beteende går i arv till barnen som även dom blir dysfunktionella och drabbas av dålig barnuppfostran.
Hans familj måste vara oerhört stolta över sonens härjningar?
Isakins tatueringar i ansiktet säger mycket om honom vad han är för en människa.
Citera
2022-12-16, 10:20
Medlem
Nu bor ISAKIN DRABBAD, sedan den 18 augusti 2020 på Jägaregatan 2a, i Katrineholm ihop med sin Mamma Rose-Marie. Innan dess på Karsudden Psykvård. 5min från nuvarande Lägenhet.
Citera
2022-12-16, 14:54
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Nu bor ISAKIN DRABBAD, sedan den 18 augusti 2020 på Jägaregatan 2a, i Katrineholm ihop med sin Mamma Rose-Marie. Innan dess på Karsudden Psykvård. 5min från nuvarande Lägenhet.

Hur fan kan man få byta namn till Isakin Drabbad? Låter helt jävla utvecklingsstört. Överhuvudtaget borde inte dömda mördare ha rätt att byta namn. De kan fan stå sitt kast.
Citera
2022-12-17, 04:50
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Hur fan kan man få byta namn till Isakin Drabbad? Låter helt jävla utvecklingsstört. Överhuvudtaget borde inte dömda mördare ha rätt att byta namn. De kan fan stå sitt kast.
Haha, varför väljer man ens ett sådant efternamn? Bara det är ju helt efterblivet.
Citera
2022-12-21, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Haha, varför väljer man ens ett sådant efternamn? Bara det är ju helt efterblivet.
För han är psykopat?
Citera
2022-12-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
För han är psykopat?
Han är drabbad, mamman är den som drabbar. (gris)
Antar att humorn är "Har du träffat min mamma" och då är han vampyren ?

Hon är ju gissningsvis personen som "initierar" honom i vuxenlivet som fö. hette Jimmy just då.
Ensamstående som hon var ?
Citera
2022-12-21, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Han är drabbad, mamman är den som drabbar. (gris)
Antar att humorn är "Har du träffat min mamma" och då är han vampyren ?

Hon är ju gissningsvis personen som "initierar" honom i vuxenlivet som fö. hette Jimmy just då.
Ensamstående som hon var ?
Sjukt.

Förstår verkligen inte varför man inte låser in honom i en kall källare, och sedan kastar nyckeln. Jävla gris.
Citera
2023-03-29, 15:50
Medlem
Någon som har tillgång till ljudfilerna från rättegången?
Citera
2023-10-17, 17:04
Medlem
Ljudfiler från rättegången eller fungerande fup ???
Citera
2023-10-20, 14:04
Medlem
Han har många vänner på utsidan va jag vet.såg han kliva av tåģet i sala dan före julafton förra året.
Citera
2023-10-20, 15:40
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Ljudfiler från rättegången eller fungerande fup ???
FUP: https://gofile.io/d/L3vuyc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in